Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zonet deze mail gehad:

Beste ,
    De nieuwe astra break is gepland voor najaar 2010 ( ergens rond september ) tot dan blijft de huidige astra break bestaan.

Met vriendelijke groet ,

Van Acker Tony
    Garage Van Acker nv
    Van Acker Motors bvba

en vervolgens van een andere garage:

Steven,

er is nog geen definitieve datum voorzien en er is ook nog geen runout voor de huidige break.

Waarschijnlijk zal de runout beginnen rond de slaonperiode en zal dan ook gecommuniceerd worden

wanneer het nieuwe model zal voorgesteld worden.

met groeten,

lol
    Last edited by ; 10/11/2009, 09:47.

Comment

• Directlease.be bevestigt september 2010 ook

Comment

• het is me opgevallen dat bij de nieuwe astra ook geen normale handrem meer? is dat niet lastisch zo'n elektronische handrem?

Comment

• De elektronische handrem is enkel standaard op de Cosmo uitvoering.

Comment

• Autoweeklezers testen de Opel Astra
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Als ik hem zo in dat filmpje zie in het zwart met de 19" velgen, gewoonweg één woord...
              Prachtig
              Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• als je kan kiezen,pak dan maar de gewone handrem...na 9 maanden Insignia rijden,blijft het wennen

Oorspronkelijk geplaatst door kwik Bekijk Berichten
                het is me opgevallen dat bij de nieuwe astra ook geen normale handrem meer? is dat niet lastisch zo'n elektronische handrem?

Comment

• Gisteren de uitnodiging gehad voor komend weekend, ik ben benieuwd
                  www.opelklassiek.be

Comment

• kmag geen astra kiezen vanwege de co2 ivm firmawagen.
                    jammer, want het is echt wel een mooie auto. Mooie uitrusting voor deftige prijs.
                    Alleen jammer van de co2 die ze halen met hun diesels.
                    Zullen er nog zijn zoals mij denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                      Gisteren de uitnodiging gehad voor komend weekend, ik ben benieuwd
                      Ik kreeg het onlangs ook. "Kom de nieuwe Astra ontdekken van 28 november tot en met 5 december"
                      Gaat die dan tijdelijk weer naar een andere garage ofzo? Ik heb 9 december een afspraak en was van plan 'm dan is te checken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                        Ik kreeg het onlangs ook. "Kom de nieuwe Astra ontdekken van 28 november tot en met 5 december"
                        Gaat die dan tijdelijk weer naar een andere garage ofzo? Ik heb 9 december een afspraak en was van plan 'm dan is te checken..
                        Heb daar nog niks van gekregen.
                        Had me thans ingeschreven voor de nieuwsbrieven over de Astra.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Blijkbaar is het dit weekend officiële voorstelling bij een aantal opel verdelers.
                          Last edited by ; 25/11/2009, 12:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                            Gisteren de uitnodiging gehad voor komend weekend, ik ben benieuwd
                            Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                            Ik heb niks gehad. Ze weten zeker dat de mijne weg gaat
                            2012 Opel Astra ST Ecoflex
                            2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• ik wil de break :'(

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
                                ik wil de break :'(
                                We weten het nu wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                                  We weten het nu wel

kvind het gewoon enorm frustrerend dat Opel hier niks over laat weten.. overal tegenstrijdige berichten pfff

Comment

• In Oostende staat er sinds gisteren al een zilveren en een zwarte Astra in de toonzaal. 't Is toch wennen hoor dat model .

Comment

• 28 november staat de nieuwe Astra in principe in iedere opel toonzaal...
                                      dus bij sommige dealers is hij nu allicht al te bekijken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mx-lover Bekijk Berichten
                                        28 november staat de nieuwe Astra in principe in iedere opel toonzaal...
                                        dus bij sommige dealers is hij nu allicht al te bekijken..
                                        Vanaf zaterdag dus, dan moet ik zeker eens gaan zien.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik ga kijken en testrijden
                                          www.opelklassiek.be

Comment

Working...
                                          X