daarstrak naar de carwash geweest se met al da zout :d maar nu reed ik buiten en ineens krijg ik de melding service remlichten op mijn bc , nu blijkt dat een remlicht defect is , is dit toeval ? of kan dit om een of andere reden door de carwash komen ? ;(
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Wij betalen 1070 euro/jaar full omnium bij KBC. Vrijstelling 250 euro en tot 110 % van het factuurbedrag terug tot 30 maanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bsomers Bekijk Berichtendaarstrak naar de carwash geweest se met al da zout :d maar nu reed ik buiten en ineens krijg ik de melding service remlichten op mijn bc , nu blijkt dat een remlicht defect is , is dit toeval ? of kan dit om een of andere reden door de carwash komen ? ;(
Ik heb de mijne net met de hand gewassen en tviel me op dat hij een serieus steenslag neusje aant krijgen is. Pfffft heb je met die goede belgische wegen en véél autosnelweg. En die zwarte puntjes op de bumper vallen nog eens zo hard op op da wit. Ik heb wel een lakstiftje ligge mer da trekt ook op niks als ge da zo bijwerkt. Mss in de toekomst de voorbumper is laten spuiten.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Daar gade toch ni voor betalen??? Das op 5minuten gebeurd. Koffer open, klepke open doen in u zijbekleding, 3 plastieke schroeven die ge met de hand kunt los zetten verwijderen. Geheel licht blok komt eruit en ge kunt perfect u lampke vervangen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Kheb er ene opt werk gehad die afkwam mee een factuur van bij de G-man in Antwerpen die 30€ was aangerekend voor enkel het plaatsen van de voorste ruitenwissers en 15€ voor het plaatsen van een achterruitenwisser. En dan kwamen zen ruitenwissers er nog eens bij. Da was een factuur van 110€. Ik zou het gewoon zelf doen, ge kunt daar zelf niks verkeerd mee doen. Buiten uwe lichtblok op de grond laten vallenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenHandig als ge werkloos wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenHoezo dan ? ben ff niet mee.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bsomers Bekijk Berichtenah is da , ja ik zien heel graag auto"s maar zo iets ik weet niet of ik da gaan kunne ze , zou da zoveel kosten als da maar zo iets lullig is ??DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenZoek ff het verschil tussen VAB en VDAB
Had echt nog niet door dat er vdab stond ipv vab.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenWij betalen 1070 euro/jaar full omnium bij KBC. Vrijstelling 250 euro en tot 110 % van het factuurbedrag terug tot 30 maanden.
Heb net omnium nog eens nagekeken en betaal voor exact zelfde 150,54/pm ( iets meer als 1800 PJ).
Heeft u hier ook een soort van contract van ? want niemand betaald graag teveel natuurlijk.
Sta ook op schaal 0,00.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenHeeft u dan nog vele auto's hier op staan,want dat is echt echt ENORM weinig.
Heb net omnium nog eens nagekeken en betaal voor exact zelfde 150,54/pm ( iets meer als 1800 PJ).
Heeft u hier ook een soort van contract van ? want niemand betaald graag teveel natuurlijk.
Sta ook op schaal 0,00.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk BerichtenVorige week maandag wilde de wagen niet opengaan met de afstandsbediening, daarna geen probleem meer. Nu zondag aan het rijden, en viel de radio uit. Zelfs geen opel-teken, uur of datum op het scherm. 2x op de knop duwen, en de radio en scherm waren weer in orde. Vreemd?
Probleem doet zich voor met de hoofd en de reserve sleutel.
Heb gebeld naar mijn dealer. Ze gaan twee nieuwe sleutels bestellen.
Tijdje geleden ook iets leuk met de navigatie aan de hand gehad.
Route stoppen en terug starten maakte geen verschil. Hij weet perfect waar ik ben, maar denkt toch dat ik offroad ben :-s
WP_20130309_011.jpg
Even later stond ik stil op onze eindbestemming. Had daar de route opnieuw ingesteld om naar huis te rijden.
WP_20130309_012.jpg
Blijkbaar moet ik eerst zelf navigeren naar het startpunt :-)
Toen we een dik uur later naar huis vertrokken, was alles terug in orde.
Probleem is niet meer terug gekomen.
Toch even gemeld bij de dealer. Ze gaan een software update uitvoeren.
Zijn er nog mensen met hetzelfde probleem?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenHeeft u dan nog vele auto's hier op staan,want dat is echt echt ENORM weinig.
Sta ook op schaal 0,00.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Ik moet wel zeggen dat ik alles kwa verzekering bij KBC heb, inclusief woningkrediet. Kreeg dan wel 40% korting op de autoverzekering.
Comment
-
Wa ik me afvraag is of jullie soms ook een vreemd geluid hebben dat uit het dashboard komt? Ik heb het enkel als de motor ijskoud is. Het geluid lijkt op een ventilator waarvan de lager kapot is, een piepend rammelend geluid. In eerste instantie dacht ik dat het ook de verwarming was die geluid maakte. Maar als ik de blazer afzet dan blijft het geluid ook aanwezig. Wat me ook opviel is dat het geluid vooral voorkomt als ik gas geef. Als ik de gas los laat dan is dit (soms) weer weg. Eén keer de motor op temperatuur komt dan verdwijnt het geluid ook meteen. Heeft em al van int begin maar ben ik altyd vergeten te melden bij de dealer omdat het niet altyd voorkomt. Ik stoor me er ook ni direct aan omdat mijn muziek meestal ook volle bak open staat en ge da dan toch ni hoortDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenPrins woont zeer waarschijnlijk in een gebied waar verzekering goedkoper is, en zo zijn er nog wel wat parameters die meespelen en niet altijd even duidelijk zijn
Wij zitten ook met alle verzekeringen daar,ook een immo lening tot voor kort (maar ervoor of erna had geen verschil op prijs )
Dat er verschil in zit snap ik best,maar zoveel voor net dezelfde verzekering is wel vrij veel.
Maar enfin,ga ik binnenkort toch eens aankaarten,ik weet niet dat het een verschil maakt dat ik een agent heb ? (zou ook extra kosten naar het schijnt)
Comment
Comment