Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Oost-TL1000R Bekijk Berichten
    Wie heeft er nog meer een afneembare trekhaak van Bosal? Binnenkort ga ik hem eronder monteren. En was even benieuwd hoe het gat eruit ziet die je in je bumper moet maken. Bij deze trekhaak vervang je namelijk ook de originele achterbalk die achter de bumper gemonteerd zit. Alles is me wel duidelijk, alleen zie graag al een resultaat in praktijk...
    U vroeg een foto? . Het "gat" is wel uit de midden.
    Heb de trekhaak laten monteren, en heb gezien dat je er een afdekkapje bestaat, origineel opel.

DSC_0804.jpg

Comment

• Bedankt voor de foto Mike!

Gat zit inderdaad uit het midden volgens de tekening. Zal eens informeren bij de Opel voor zo'n originele afdekplaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
        Waar heb je dit gekocht?
        http://www.carclean.nl zeer goede site vind ik. Vandaag bestellen en morgen of overmorgen geleverd (ook op zaterdag).
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Vanmorgend is mijn nieuwe voorruit gemonteerd. Was op 2u gepiept. De ruit die erin gestoken is, is van "Pilkinton". Men zijruiten zijn ook van "Pilkinton" dus het zal wel dezelfde kwaliteit zijn. Het enige dat verschilt met de vorige voorruit is dat er in de plaats van "GM" er een soort kruisje in staat.
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
            Vanmorgend is mijn nieuwe voorruit gemonteerd. Was op 2u gepiept. De ruit die erin gestoken is, is van "Pilkinton". Men zijruiten zijn ook van "Pilkinton" dus het zal wel dezelfde kwaliteit zijn. Het enige dat verschilt met de vorige voorruit is dat er in de plaats van "GM" er een soort kruisje in staat.
            Kruisje is ongelijk GM, dus geen origineel onderdeel.
            Zal dan ook wel een stuk 'billiger' zijn.

Comment

• Hallo allemaal,

Ik behoor sinds afgelopen weekend ook tot de Astra J Club.

Ik heb gekozen voor een Astra Sports Tourer met 1.4T motor met start/stop (120pk) in de Cosmo versie. En op zich bevalt de wagen me voorlopig prima.

Wat me stoort en meteen opviel is de kwaliteit van de radio. Ik heb niet gekozen voor een gps en dus een standaard radio "CD 300" erin zitten. De klank is echter erg overstuurd, zeer dof en laag. Ik heb de radio bijgesteld met volgende settings om het een beetje aan te kunnen horen Treble +8, mid +7, bas -8. Maar ik ben er nog niet echt tevreden mee.
              Ik lees ook in de brochures etc dat de CD300 met vier luidsprekers gemonteerd wordt, ik heb er echter zes (twee bovenop dashboard, twee in de voorste deuren en twee in de achterste deuren). Zou dat ermee te maken kunnen hebben?

Graag had ik jullie ervaringen hierover vernomen.
              Last edited by ; 10/04/2013, 14:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroelan Bekijk Berichten
                Hallo allemaal,

Ik behoor sinds afgelopen weekend ook tot de Astra J Club.

Ik heb gekozen voor een Astra Sports Tourer met 1.4T motor met start/stop (120pk) in de Cosmo versie. En op zich bevalt de wagen me voorlopig prima.

Wat me stoort en meteen opviel is de kwaliteit van de radio. Ik heb niet gekozen voor een gps en dus een standaard radio "CD 300" erin zitten. De klank is echter erg overstuurd, zeer dof en laag. Ik heb de radio bijgesteld met volgende settings om het een beetje aan te kunnen horen Treble +8, mid +7, bas -8. Maar ik ben er nog niet echt tevreden mee.
                Ik lees ook in de brochures etc dat de CD300 met vier luidsprekers gemonteerd wordt, ik heb er echter zes (twee bovenop dashboard, twee in de voorste deuren en twee in de achterste deuren). Zou dat ermee te maken kunnen hebben?

Graag had ik jullie ervaringen hierover vernomen.
                Hier hebben we ook een Cosmo, met navi, en ben redelijk tevreden van de audio. Ik ben wel geen audio freak.
                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Ik vond mijn eerste radio-ervaring in de astra ook afschuwelijk! Vond het bar gekalibreerd.
                  Bij mij staat treble +1 a +2
                  Mid +1 à 2
                  Bass op +4 (verschilt naar gelang ik aandacht wil trekken )
                  Met deze instellingen ben ik wel tevreden. Vind het alleen jammer dat de volume redelijk luid staat op niveau 1! Echter tijdens het afspelen van een CD moet ik het volume luider zetten.

Gisteren gaan tanken, 1.302 per liter diesel (eindelijk). Maar toen ik in de auto terug stapte, gaf hij een melding 'dringend service vereist'. Pas afspraak 20/4 bij de garage, zij dachten aan een klein ding, aangezien ik 5000 km geleden nog op onderhoud ben geweest.
                  Last edited by ; 11/04/2013, 11:06.

Comment

• Weet iemand waar je makkelijk aan 2de hands Astra J velgen geraakt? En op 2dehands is niets te vinden.... kwil andere Kheb wagen een maand en kvind ze echt niet mooi :s

Comment

• tjah..je vindt ze nergens makkelijk, nieuw bestellen is vaak de enigste oplossing
                      Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk Berichten
                        Weet iemand waar je makkelijk aan 2de hands Astra J velgen geraakt? En op 2dehands is niets te vinden.... kwil andere Kheb wagen een maand en kvind ze echt niet mooi :s
                        Ebay.de is your friend hebben wel nieuwe banden nodig maar is maar een voorbeeld van wat er staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                          Ebay.de is your friend hebben wel nieuwe banden nodig maar is maar een voorbeeld van wat er staat
                          http://www.ebay.de/itm/Gepflegte-18-...item33814a93c3
                          ... en dan hier ook ruime keus: http://www.marktplaats.nl/z.html?que...8BN&distance=0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk Berichten
                            Weet iemand waar je makkelijk aan 2de hands Astra J velgen geraakt? En op 2dehands is niets te vinden.... kwil andere Kheb wagen een maand en kvind ze echt niet mooi :s
                            Welke heb je? Misschien wil ik wel ruilen

Comment

• effe comment geven op die radio é , ik heb ook cosmo , ma wel met navi , zijn daar dan verschillen in in audio want da van mij speelt wel goed ze :d voor zover ik audio freak ben ( not ) maar toch een goei cd'ke moet kunnen en dan heb ik da nog nooit helemaal durven opendraaien ze zo luid .. en die mid van die opties bij het geluid is da niet gewoon het geluid centraliseren :d ?

grtss

Comment

• Ik heb zelf nog geen last ondervonden met mijn audio moet ik zeggen,radio gebruik ik bijna nooit,enkel files en flitsers komt er wel eens tussen.
                                Maar voor de rest gewoon via de ipod muziek en die is meer dan helder en prima genoeg.
                                Uiteraard voor mij geen boenk boenk,maar gewoon *normaal* en dan voldoet deze bij mij zonder problemen iig.

Ivm carclean, goede firma veel keuze,maar je kan dezelfde service goedkoper krijgen.

Ook dichter dan CC in berkel,als je er zelf eens wil langsgaan,ik rij er van mechelen een 100 km op.
                                En vanaf 50 euro sturen ze gratis naar huis/vlotte verzending en service.
                                En net als CC ook een gratis item bij bestelling,of meerdere natuurlijk (ik bestel hier al enkele jaren) en ben nu ook langs daar gereden,
                                en enorm vriendelijke mensen waar je ook een gewone babbel kan doen zonder geforceerde handelingen puur te verkopen.

Comment

• Duurt nog maar de 27ste gaat de trekhaak eronder. Ook even de mal voor het gat in de bumper maar even uitgezet. Kan ik hem op de bumper plakken en op de juiste plek eruit halen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oost-TL1000R Bekijk Berichten
                                    Duurt nog maar de 27ste gaat de trekhaak eronder. Ook even de mal voor het gat in de bumper maar even uitgezet. Kan ik hem op de bumper plakken en op de juiste plek eruit halen...

Ik "denk" dat er van binnenuit, een aftekening staat waar je het vak moet/kunt uitsnijden. Ben het wel niet zeker.

Comment

• Kheb bij mijnen trekhaak da gat zo klein mogelijk gehouden. Uitsnijden en passen tot dat het juist past. Bij mij is de insnede een 10cm diep en een 7cm breed. Ge ziet het gat niet als ge achter den otto staat. Ik heb wel een vaste trekhaak geplaatst

Comment

• Zal eens kijken morgen bij daglicht of ik aan de binnenzijde een aftekening zie staan.

Inderdaad een zo'n klein mogelijke opening voor de trekhaak.

Comment

Working...
                                        X