Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ik moet binnenkort ook nog eens gaan horen voor een trekhaak maar dacht dat een vaste trekhaak inc montage al gouw 500 euro koste om te laten,
    naplaatsen bij opel,bij auto 5 kost een vaste trekhaak voor mijn j 350 euro inc montage.
    Thuis hebben ze liever dat ik een afneembare neem,als ik er dan toch 1 wil,gezien het afbreuk zou doen aan de wagen.
    Eens wat prijzen naast elkaar leggen en dan zien wat we gaan doen

    Comment


    • Als ik een trekhaak zou plaatsen dan zou het een vaste zijn,
      ik ga het toch vrij snel beu zijn om iedere keer die trekhaak te (de-)monteren.

      Mijn radio (cd400) doet het prima.
      Last edited by ; 13/04/2013, 13:19.

      Comment


      • Idd een vaste nemen. Scheelt een hoop in prijs, ge hebt em altijd bij, geen kans op speling of roest in het pasgat waardoir hij niet meer past, ze stelen de bol niet zo snel, als ze det achterop rijden hangt hij der altijd aan,..... niks dan voordelen dus. Buiten het zicht misschien. Maar onder een sports tourer staat hij wel. Check ne keer www.rameder.be als ge ne trekhaak wilt. Scheelt een hoop in prijs. Montage is 2 keer niks. Elektriciteit kunde zelf al leggen en juist alleen laten aansluiten in de garage.
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

        Comment


        • Even creatief een foto gemaakt en als je goed kijkt zie je idd een dun randje waar de uitsparing komt te zitten.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
            Idd een vaste nemen. Scheelt een hoop in prijs, ge hebt em altijd bij, geen kans op speling of roest in het pasgat waardoir hij niet meer past, ze stelen de bol niet zo snel, als ze det achterop rijden hangt hij der altijd aan,..... niks dan voordelen dus. Buiten het zicht misschien. Maar onder een sports tourer staat hij wel. Check ne keer www.rameder.be als ge ne trekhaak wilt. Scheelt een hoop in prijs. Montage is 2 keer niks. Elektriciteit kunde zelf al leggen en juist alleen laten aansluiten in de garage.
            Ja oke,das wel waar,maar ivm een aanrijding zou het met een trekhaak vaak ook net slechter kunnen zijn dan zonder.
            Heb ik eens gehoord,ivm u achteras die sneller naar de vaantjes zou zijn bij een aanrijding achteraan met trekhaak dan zonder.
            Ookal zal het vaak nog te zien zijn hoe en wat,maar ik dacht in eerste instantie ook wat jij nu zegt hoor.

            Comment


            • Ons moeder haar vectra pér-total door de trekhaak.
              Aanrijding langs achter en er was zo goed als geen schade. Toch heeft de trekhaak, en dan meer bepaald de constructie op de bodemplaat in de koffer, ervoor gezorgd dat heel de bodem en chassis naar onderen werden gedrukt.



              Comment


              • Zo een lelijk ding als een trekhaak komt niet op mijn auto ze !

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk Berichten
                  Zo een lelijk ding als een trekhaak komt niet op mijn auto ze !
                  Tja, als je dat nu nodig hebt kan je moeilijk anders.
                  Trouwens als je dat lelijk vindt neem je een afneembare hé (zoals ik )
                  En liefst ene van fabriek-af
                  Dan is ineens alles geregeld en zit alles zoals het hoort.
                  Hierbij een foto van de achterkant zonder afdekkapje

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                    Tja, als je dat nu nodig hebt kan je moeilijk anders.
                    Trouwens als je dat lelijk vindt neem je een afneembare hé (zoals ik )
                    En liefst ene van fabriek-af
                    Dan is ineens alles geregeld en zit alles zoals het hoort.
                    Hierbij een foto van de achterkant zonder afdekkapje
                    https://lh3.googleusercontent.com/-w...4012.JPG?gl=NL
                    Daar kan ik nog met leven, mooi afgewerkt door het fabriek zelf.
                    Maar zo een trekhaak die niet verborgen zit, komaan seg dat verpest heel de wagen
                    (persoonlijke mening)

                    Comment


                    • Het is mij opgevallen dat ik serieus vermogen verlies heb als de airco gebruikt wordt, vooral dan in de lage toeren. Omdat ik een stop/start uitvoering heb moet ik bij het vertrekken extra gas geven, anders kan de motor wel eens in autostop gaan. Zijn er nog die dit probleem hebben? In de garage zegt men dat het vermogen van de motor eigenlijk aan de lage kant is (1.3 CDTI 95 PK!!) en dat dit de oorzaak is????

                      Comment


                      • Ik vind zelfs bij mij 1.7cdti 110pk dat ge goe voelt da den airco opsta! Vooral bij het vertrekken.
                        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

                        Comment


                        • Als de airco zoveel vermogen nodig heeft, dan moet dat toch wel voor een serieus meerverbruik zorgen?

                          Comment


                          • Beetje gas bij het vertrekken, of de airco nu op of af staat. Ik merk eigenlijk geen krachtverschil met of zonder airco. Heb een 1.3cdti 95pk Sportstourer;

                            Bij mijn Auris 1.4 D4D 90pk moest je ook altijd voldoende gas geven om niet stil te vallen.

                            Comment


                            • Ik had als eerste wagen een Tigra 1.4 16v en dat ding viel soms gewoon stil als ik de airco aanstak

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                Tja, als je dat nu nodig hebt kan je moeilijk anders.
                                Trouwens als je dat lelijk vindt neem je een afneembare hé (zoals ik )
                                En liefst ene van fabriek-af
                                Dan is ineens alles geregeld en zit alles zoals het hoort.
                                Hierbij een foto van de achterkant zonder afdekkapje
                                https://lh3.googleusercontent.com/-w...4012.JPG?gl=NL
                                Jep daar ben ik ook voorstander van,daarom zeker bij een nieuwe/bijna nieuwe ga ik niet laten knippen in kabels en stukken uit knippen.
                                Binnenkort nog eens langs de dealert voor een prijs offerte.

                                Ivm airco : een motor moet ongeveer 8 pk weg geven als de airco aanstaat,dus reken op 8 pk minder *ongeveer* als je met airco aan rijd.
                                Mede daarom gebruik ik persoonlijk een airco puur bij vlot verkeer (90% snelweg) en heb je er enkel last van als je stil komt te staan.
                                Bij mijn c4 coupe met 90 pk werd ik het duidelijker *gewaar* van krachtvermindering tov nu met de astra met 100 pk (niet dat ik het niet voel,maar minder.)

                                Comment


                                • Ik gebruik de airco niet veel. Ik laat hem wel wekelijks draaien. Maar ik gebruik em alleen als het echt warm is of voor de ramen te ontwasemen. Ik rijd liever met men wapperende haren (of het geen er nog opstaat) in de wind met de raampjes open
                                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

                                  Comment


                                  • Mijn airco staat altijd aan. Ik zal eens proberen met hem uit te zetten en wat verschil dat geeft.
                                    Heb een 130 pk.

                                    Comment


                                    • Wij hebben onze Astra sinds november, en hebben nu dit weekend voor de eerste keer de airco gebruikt. Puur toeval, want bij onze vorige wagen heeft de airco nooit afgelegen. Zal eens letten op het vermogen, want we hebben constant op de autosnelweg gereden.

                                      Comment


                                      • nochtans is het aan te raden om maandelijks de airco te gebruiken

                                        Comment


                                        • Bij me staat de airco ook steeds aan (1.3 ecoflex Sportstourer), en voel niet echt dat hij veel trager of sneller wordt...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X