Heb ik ook nog gehad, buiten dat turbogat was dat best een leuke auto!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
-
Vandaag een nieuwe pil in de sleutel moeten steken. De deuren zapte niet altyd meer open. Moet em da ni aangeven feitelijk?DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenbwah.... tegen 3600 toeren zal het wel gedaan zijn met een diesel...
Comment
-
Heeft er iemand een idee wanneer de nieuwe 1.6 dieselmotor ook in de astra voorzien zal worden.
Ze zullen de carpolicy op werk aanpassen en bij voorkeur een auto onder de 100g co2. De huidige 1.7 zit daar boven, waardoor de bijdrage hoger is. Dus vroeg ik mij af, iemand enig idee wanneer de nieuwe komt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk BerichtenVandaag mijn auto terug gaan halen. Zomervelgen er terug op en 4 nieuwe gloeiers .
Bij vorige (groot) onderhoud in November was er al 1 vervangen. Nog iemand last van gloeiers die stuk gaan?
Opm: de mijne is wel nog een H, maar is in principe zelfde blok als de J, ook de 1700 van Isuzu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichtener is al een 1.7 ecoplex die slechts 99g co2 heeft, volgens de Opel site zelf in 110 en 130pk versie
Comment
-
Daar moogde dan ook ni te hard op af gaan. Vanaf een rijbereik onder de 30km geeft hij geen rijbereik meer aan. Hoog tijd om te tanken dus. Je zuigt alle prut en onzuiverheden mee in de dieselfilter. Kennis van mij is stil gevallen met zen Zafira B waarbij de BC nog 45km bij aangaf.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenDaar moogde dan ook ni te hard op af gaan. Vanaf een rijbereik onder de 30km geeft hij geen rijbereik meer aan. Hoog tijd om te tanken dus. Je zuigt alle prut en onzuiverheden mee in de dieselfilter. Kennis van mij is stil gevallen met zen Zafira B waarbij de BC nog 45km bij aangaf.
Comment
-
Voor de geïnteresseerde,
Sinds 13/4 kan BR-performance de 1.7 cdti chippen naar 165pk en 350Nm. Wel leuk als je van een 110pk komtOpel Corsa 1.7 cdti (sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BobV Bekijk BerichtenDaarnet gaan tanken: 55l.
Het is wel vervelend dat het rijbereik niet meer aangegeven wordt bij de laatste kilometers.
Vroeger bij mijn skodake ging het rijbereik wel tot 0km. En dat was beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door korre Bekijk BerichtenHeeft er iemand een idee wanneer de nieuwe 1.6 dieselmotor ook in de astra voorzien zal worden.
Ze zullen de carpolicy op werk aanpassen en bij voorkeur een auto onder de 100g co2. De huidige 1.7 zit daar boven, waardoor de bijdrage hoger is. Dus vroeg ik mij af, iemand enig idee wanneer de nieuwe komt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenDat zal nog even duren. Eerst komt m te liggen in de Zafira Tourer ( nu bestelbaar), in het najaar komt m in de FL van de Insignia, en daarna in de Astra (K???) en Meriva FL.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1 Bekijk BerichtenNu we toch bezig zijn over audio, heb ik nog even het volgende te melden.
Garage heeft (voorlopig) niks kunnen doen aan mijn slechte fm radio ontvangst... Het grote probleem is natuurlijk dat het niet constant is, mijn favoriete zender Studio Brussel heeft teveel last van storingen, wat het onaangenaam maakt om naar te luisteren. Lijkt wel alsof de radio constant een milliseconde 'schokt' + af en toe echt 'ruis'. Sommige zenders kan ik wel prima ontvangen, andere dus niet. Dat maakt het zeker en vast niet makkelijk voor de garage om het probleem te lokaliseren en verhelpen. Ze hebben hem aan de computer gehangen, daar vonden ze alleszins al niks van storing, antenne is ook gecontroleerd, zou ook in orde zijn.
Ik vraag mij echt af of er wel een oplossing mogelijk is..op den duur zou je denken van niet. Langs de andere kant heb ik al wat gelezen op Duitse fora, daar hadden enkelen ook last van slechte ontvangst, na montage van een grotere antenne zouden hun problemen opgelost zijn (blijkbaar zijn er van 28 en 40 cm ofz). Bijkomend probleem in mijn geval, ik heb de shark fin antenne, en zover ik weet zit de gps module daarin, dus een andere antenne steken is niet zomaar een optie.
Is er misschien iemand die mijn problemen enigszins herkend bij zijn wagen? Nog wat info: SD900 gps radio met shark fin antenne dus, zonder infinity audio..
Ik heb exact hetzelfde probleem... De garage kon ook geen probleem vaststellen.
Heb je dit opgelost gekregen? Zoja, graag wat feedback.
Dank bij voorbaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenVoor de geïnteresseerde,
Sinds 13/4 kan BR-performance de 1.7 cdti chippen naar 165pk en 350Nm. Wel leuk als je van een 110pk komt
Comment
Comment