Oorspronkelijk geplaatst door Evert
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenDe mijne hing boemvol mee oranje stipkes die ge er nimmer af kreeg. Valt bij ne witte eens zo hard op. Schuurpapier was niks vergeleken mee mijne lak. Nu voelt em nog zachter aan als mijn gat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIk kan daar dus met mijn kop niet bij dat je zo over een auto denkt! Dat is om te rijden toch? Die lak is toch op zo een zaken voorzien? Met zo een denkwijze kan je toch niet anders dan die wagen altijd in de garage laten staan?
Allé ieder het zijn natuurlijk, maar ik vind dat raar
Comment
-
Een zwarte kan zo blinken (tot aan de eerste stofvlaag of regenbui).
Op een witte hebben ijzer- en teerverwijderaars zeker een meerwaarde omdat je daar de vlekjes dubbel zo hard spot.
Detailen werkt verslavend...2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk gebruik zo'n agressief spul nooit. Wassen en daarna kleien en dan zijn ook alle stipkes van eender welke kleur er af !DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Sinds begin deze week is mij opgevallen dat er na het uitschakelen van de airco er even een azijn geur is. Volgens sommige moet de interieurfilter vervangen worden, andere beweren dat dit te wijten is aan schimmelvorming in de verdamper van de airco. Heeft er nog iemand van jullie dit voor gehad? Is dit zelf op te lossen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDaarom moet ik nooit geen zwarte hebben !
had vorig jaar ook prijs..2 deftige vlekken op m'n kofferdeksel..afgewassen,gepolierd,nog eens gepolierd..maar de vlekken bleven gewoon zichtbaar.
vorig weekend hem z'n jaarlijkse beurtje simoniseren gegeven..en nog maar eens extra mn best gedaan op die vlekken...tot mijn grote verwondering is er nu NIKS meer van te zien..mijn kofferdeksel oogt echt in showroomstaat,blinkt als nieuw,de hele wagen eigelijk,dan dan is zwart weer even heel mooi..maar bij voorkeur de volgende toch ook gene zwarte meer..
Comment
-
Der steken juist 2 nieuwe voorbanden onder ze. Heb gekozen voor Vredestein Ultrac Sento 225/50-17 ZR 98. In ieder geval stuurt hij alweer een pak leuker dan ervoor. Ben zéér benieuwd naar de prestatie's van deze band. Hij had een C-Label voor verbruik en ook een C-label voor grip bij nat weer. eerste kilometers slipte hij wel héél gemakkelijk door maar daar had de bandenboer ook gezegd aangezien er een speciaal vetlaagje op ligt voor bewaring van de band (regende zeer hard). Tegen dat ik thuis was, dan was het al vééééééééél beter. Totaal ben ik 307€ kwijt voor de 2 incl montage....DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turbodiesel Bekijk BerichtenSinds begin deze week is mij opgevallen dat er na het uitschakelen van de airco er even een azijn geur is. Volgens sommige moet de interieurfilter vervangen worden, andere beweren dat dit te wijten is aan schimmelvorming in de verdamper van de airco. Heeft er nog iemand van jullie dit voor gehad? Is dit zelf op te lossen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonne c. Bekijk Berichtenik heb sinds kort dezelfde geur. auto heeft net 20.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenMijne heeft er ook last van. Is een gekend 'probleem' bij Astra's. Om goed te zijn zou je airco altijd moeten aanstaan zodat je een continuë luchtstroom hebt. Zelf zet ik hem af of meestal op 'eco' tenzij het echt warm is.
Bacteriën vermenigvuldigen zich in de warme en vochtige omgeving van de airco-unit. Als die altijd aan staat dan krijgen die de kans niet zich te ontwikkelen.
Comment
-
Ik heb op een zomerdag eens een airco systeem zien open liggen in de garage. Alles is drijfnat. Geen wonder dat er schimmels gevormd worden dan.
Sindsdien zet ik altijd mijn airco af als ik 2km voor mijn bestemming ben.
Er komt dan nog even koude lucht door en dan kan alles een beetje opdrogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDat is niet alleen bij "astra's" maar bij ELKE auto met airco en die je maar af en toe aanzet.
Bacteriën vermenigvuldigen zich in de warme en vochtige omgeving van de airco-unit. Als die altijd aan staat dan krijgen die de kans niet zich te ontwikkelen.
Nu je het zegt, bij mijn vorige Opel (Omega) stond de airco altijd op (eco of normale modus) en had ik niet 'het geurtje'.
Comment
-
dieje van mij heeft ook eens nen tijd naar "natte hond" geroken. Dit was nadat ze de aircopomp hadden vervangen. Ik heb er zo even mee rond gereden omdat ik dacht dat het aan de nieuwe pomp lag en het daarna wel over zou gaan. Maar het werd zelfs erger. Daarna hebben ze er nieuw gas op gedaan en toen was de geur compleet verdwenenDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door twintop Bekijk BerichtenIk laat mijn airco zomer en winter opstaan, nog nooit last gehad van geurtjes.
Mijne staat ook altijd aan
Comment
Comment