Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
    Ik ga kijken en testrijden
    moogde dat zomaar??
    Ik had in Sint-Truiden gevraagd naar een testrit met de Insignia, maar dat mocht niet zomaar
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
      Ik ga kijken en testrijden
      Komt er een verslag(je)?

Comment

• Bij Hens te Lier staat een zwarte en grijze op de parking.
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Ik ga proberen om zaterdag eens te gaan kijken.
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Heb hem daarnet efkes van ver zien staan bij een opel verdeler. Ziet er op het eerste zicht vanop zij zeker niet mis uit. Hopelijk valt het achterste wat mee want vond ik niet zo geslaagd op de foto's. Ga misschien binnenkort ook eens bij de verdeler binnenstappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouw Bekijk Berichten
              Heb hem daarnet efkes van ver zien staan bij een opel verdeler. Ziet er op het eerste zicht vanop zij zeker niet mis uit. Hopelijk valt het achterste wat mee want vond ik niet zo geslaagd op de foto's. Ga misschien binnenkort ook eens bij de verdeler binnenstappen.
              Ik vind juist die "klink" op de koffer niet mooi.
              Dat is zo jaren '90, zo goed als alle andere merken lossen dat op een andere manier op.
              Bijvoorbeeld zoals bij de VW waar het logo de klink is.

Comment

• Ik ga ook kijken dit weekend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                  Ik ga ook kijken dit weekend!
                  Ik ben ook vd partij!
                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Ik vind juist die "klink" op de koffer niet mooi.
                    Dat is zo jaren '90, zo goed als alle andere merken lossen dat op een andere manier op.
                    Bijvoorbeeld zoals bij de VW waar het logo de klink is.

Dat is niet nieuw hoor mijn Omega van 1996 had dat ook al

Comment

• Vanmorgen in de Astra gezeten en ik moet zeggen, Opel heeft z'n best gedaan ! Afwerking en kwaliteit alom. Het interieur heeft zo'n gezellige sfeer met die rode ledlichtjes in de portiergrepen en onder de versnellingspook. Ruimte is er ook genoeg en ik kon zonder problemen achter mezelf gaan zitten. Enkel dat rode of blauwe dashboard in de "Enjoy" versie vind ik wat gepasseerd en niet mooi.( je kan ook zwart kiezen hoor) Geef mij maar een zwarte Cosmo of Sport met de 19" velgen en ik ben een tevreden man.
                      Ik was aangenaam verrast en kijk uit naar wat de Alfa Romeo Milano hier tegenover kan zetten want dit zijn voor mij de potentiele opvolgers voor m'n huidige wagen.

Comment

• Hallo,

Net terug van de bezichtiging van de nieuwe opel astra én zelfs even gereden in een 1.6 cosmo. Het is een hele mooie auto geworden en een stuk volwassener dan de vorige astra. Nu rij ik zelf in een insignia en dat is, logisch, toch meer auto. Voor de insignia heb ik een gtc gehad en dan is de nieuwe astra toch een hele stap voorwaarts. Vooral van binnen heel mooi, een beetje een insignia. Al met al een hele vooruitgang.

groeten,

Comment

• Bij de Buga in Sint-Truiden stond er net een vrachtwagen met twee Astra's toen ik passeerde.
                          Spijtig genoeg gaan het blijkbaar weer allemaal saaie kleuren zijn die ze in de showrooms gaan plaatsen

Comment

• Vriend van mij heeft zich een nieuwe Astra besteld en hij durft geen testrit te gaan vragen omdat hij toch al 1 heeft besteld

Comment

• Heb er vandaag mee gereden. Enorme vooruitgang tegen de vorige astra en die 1.7CDTI 110pk is best vlot te noemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                                Komt er een verslag(je)?
                                Ik zal men best doen
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  moogde dat zomaar??
                                  Ik had in Sint-Truiden gevraagd naar een testrit met de Insignia, maar dat mocht niet zomaar
                                  Bij Soers staan er morgen testwagens ter beschikking
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                                    Vriend van mij heeft zich een nieuwe Astra besteld en hij durft geen testrit te gaan vragen omdat hij toch al 1 heeft besteld
                                    Welke motorisatie?
                                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Ook gaan kijken in Hasselt & Tongeren.

Comment

• Nog niemand dei zelf foto's heeft genomen??
                                        Ik ben gaan zien bij Buga in Sint-Truiden en zoals te verwachten enkel grijze en zwarte Astra's.
                                        Wat me wel opviel is dat alle Astra's die d'r stonden LED dagrijlichten hadden, dat was bij de Insignia niet het geval.

Comment

• Deze namiddag eens gaan kijken.
                                          Mooie auto, mooi design, mooi interieur alleen wat overkill aan knopjes op de middenconsole. Dat is toch wat rommelig.
                                          Wat me opviel is dat de positie van het stuur toch wat laag is naar mijn mening.

Ook een testritje gedaan met de 1.7 CDTI 110. Best vlot te noemen.
                                          Maar wat me al opviel het moment dat ik de auto aanzette was dat de motor toch wel wat laawaai maakt. En dan zeggen ze dat de 2.0 nog meer lawaai maakt.

Ik heb eveneens de golf 1.6tdi gereden en moet toch wel zeggen dat die naar mijn mening een stuk beter rijdt. De motor is o zo stil. De rijhouding is stukken beter.

Maar als ik op design en snufjes moet kiezen kies ik de opel welke een veel beter uitrusting heeft voor zijn prijs. Maar naar kwaliteit, rijcomfort etc kies ik de golf.
                                          Deze voelt degelijker aan.

Comment

Working...
                                          X