Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
    ik heb een 50.000km gedaan mee me michelins en een 30.000 mee men Semperits winterbanden en die zijn half weg ongeveer. (voorbanden)
    Ik rij nog altijd met mijn eerste setje Hankook, ondertussen al 56.000 km en veel sleet zit er precies nog niet echt op. Had eerst schrik als ik zag dat er Hankook's opzaten maar ik mag er eigenlijk niet van klagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
      Ik vind dat zijn geld waard.
      Maar die koop je nieuw voor minder dan 230 euro.

Is wel een uurtje of twee werk maar je muziek zal nooit meer hetzelfde klinken...
      Langs waar heb jij de kabels getrokken en bevestigd aan de autoradio? Kan dat via het handschoenkastje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
        Ik rij nog altijd met mijn eerste setje Hankook, ondertussen al 56.000 km en veel sleet zit er precies nog niet echt op. Had eerst schrik als ik zag dat er Hankook's opzaten maar ik mag er eigenlijk niet van klagen.
        Zaten die erop af fabriek ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeecee007 Bekijk Berichten
          Langs waar heb jij de kabels getrokken en bevestigd aan de autoradio? Kan dat via het handschoenkastje?
          Via de afdekking aan de dorpel, kant chauffeur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
            Heb vd fabriek af ook hankooks ventus s2 , prima banden.
            Zou erna meteen voor dezelfde gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
              Yep, heb de 17" alu velgen (sportversie)

Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk Berichten
              Heb vd fabriek af ook hankooks ventus s2 , prima banden.
              Zou erna meteen voor dezelfde gaan.
              Ventus S2, inderdaad

Comment

Via de afdekking aan de dorpel, kant chauffeur.
                En verder?

Comment

En verder?
                  That's it.
                  Langs de stuurkolom en onder de achterzetel.

Comment

That's it.
                    Langs de stuurkolom en onder de achterzetel.
                    Ah, okay, dus je geraakt via de stuurkolom aan de radio. Kben toch aan het informeren voor een tweedehandse ;-) Ik ben benieuwd wat dit kan toevoegen aan mijn 7 luidsprekers

Comment

Ah, okay, dus je geraakt via de stuurkolom aan de radio. Kben toch aan het informeren voor een tweedehandse ;-) Ik ben benieuwd wat dit kan toevoegen aan mijn 7 luidsprekers
                      Ge moogt altijd eens komen luisteren he

Comment

• Ik heb mijn lichten op men nieuwe opel astra j vervangen door de GP thunder 7500k H7 en de dagrijlichten door de T20 19smd LED canbus 7443 (hi/lo)

Comment

• geven ze foutmelding?
                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Heb men factuur aangekregen voor het vervangen van de voorste remschijven. Ik dacht dat de mekanieker 260€had gezegd voor de schijven maar tis blijkbaar 110€ (excl BTW) waar ik nog 20€ op heb gekregen. Totaal factuur is 177€ plaatsing + schijven. Dus das ne meevaller
                            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                              Heb men factuur aangekregen voor het vervangen van de voorste remschijven. Ik dacht dat de mekanieker 260€had gezegd voor de schijven maar tis blijkbaar 110€ (excl BTW) waar ik nog 20€ op heb gekregen. Totaal factuur is 177€ plaatsing + schijven. Dus das ne meevaller
                              Amai das idd ne mooie meevaller ja

Comment

• weet er iemand wanneer er een volgend model van de astra uitkomt? met die nieuwe motoren enz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door juano Bekijk Berichten
                                  weet er iemand wanneer er een volgend model van de astra uitkomt? met die nieuwe motoren enz
                                  Dat zal nog enkele jaren duren hoor

De huidige is nu nog niet zo lang op de markt...

Comment

• de nieuwe motoren komen eraan, de 1.6 SIDI is de eerste en zal gevolgd worden door de 1.6 CDTI. Eigenlijk had Opel beter gewacht met de facelift, dan konden ze ineens de nieuwe motoren meelanceren met de facelift.

Comment

• vind ik ook nu koopt ge een auto met nog oude motoren... is alsof je een mooi huis koopt en er dan lelijke meubels inzet!

Comment

• Een vriend van mij heeft de Zafira Tourer besteld met de nieuwe 1.6 diesel en wacht er nu al bijna 6 maand op.
                                        Ze kunnen duidelijk nog niet mee. Dat zal de reden zijn dat hij (nog) niet in de astra zit.

Comment

• vind ik ook nu koopt ge een auto met nog oude motoren... is alsof je een mooi huis koopt en er dan lelijke meubels inzet!

Wat moet je dan zeggen van Audi's RS modellen, een nieuwe motor in een einde model ??

Comment

Working...
                                          X