Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenIk rij nog altijd met mijn eerste setje Hankook, ondertussen al 56.000 km en veel sleet zit er precies nog niet echt op. Had eerst schrik als ik zag dat er Hankook's opzaten maar ik mag er eigenlijk niet van klagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeecee007 Bekijk BerichtenLangs waar heb jij de kabels getrokken en bevestigd aan de autoradio? Kan dat via het handschoenkastje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk BerichtenZaten die erop af fabriek ???
Zou erna meteen voor dezelfde gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk BerichtenZaten die erop af fabriek ???
Oorspronkelijk geplaatst door bjorncoupe Bekijk BerichtenHeb vd fabriek af ook hankooks ventus s2 , prima banden.
Zou erna meteen voor dezelfde gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenVia de afdekking aan de dorpel, kant chauffeur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeecee007 Bekijk BerichtenEn verder?
Langs de stuurkolom en onder de achterzetel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenThat's it.
Langs de stuurkolom en onder de achterzetel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeecee007 Bekijk BerichtenAh, okay, dus je geraakt via de stuurkolom aan de radio. Kben toch aan het informeren voor een tweedehandse ;-) Ik ben benieuwd wat dit kan toevoegen aan mijn 7 luidsprekers
Comment
-
Ik heb mijn lichten op men nieuwe opel astra j vervangen door de GP thunder 7500k H7 en de dagrijlichten door de T20 19smd LED canbus 7443 (hi/lo)
Comment
-
geven ze foutmelding?DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Heb men factuur aangekregen voor het vervangen van de voorste remschijven. Ik dacht dat de mekanieker 260€had gezegd voor de schijven maar tis blijkbaar 110€ (excl BTW) waar ik nog 20€ op heb gekregen. Totaal factuur is 177€ plaatsing + schijven. Dus das ne meevallerDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk BerichtenHeb men factuur aangekregen voor het vervangen van de voorste remschijven. Ik dacht dat de mekanieker 260€had gezegd voor de schijven maar tis blijkbaar 110€ (excl BTW) waar ik nog 20€ op heb gekregen. Totaal factuur is 177€ plaatsing + schijven. Dus das ne meevaller
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door juano Bekijk Berichtenweet er iemand wanneer er een volgend model van de astra uitkomt? met die nieuwe motoren enz
De huidige is nu nog niet zo lang op de markt...
Comment
Comment