Iemand ervaring met THULE-dakdragers op z'n ST? Heb er gisteren laten monteren en die stonden naar mijn mening niet op zijn plaats. In de dakrails zijn er gaatjes voorzien voor de originele dakdragers van OPEL te monteren. Welnu, mijn THULE-dakdragers stonden beiden meer naar achteren gemonteerd. Om met een gerust hart te rijden, wil ik die monteren ter hoogte van de gaatjes die voorzien zijn. Wat denken jullie?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
hebde ne foto?DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichtenhebde ne foto?
Comment
-
Hey,
al even geleden sinds ik nog iets gepost heb...
Ondertussen al 4 maand en 8000 km een astra bestuurder en nog steeds meer dan tevreden over mijn voiture :-). Wel wat puntjes om te vermelden...
1)Vaak toont de radio de titels niet van de iphone en blijft hij hangen op " ipod indiceren" of gewoon ipod en een vierkant logotje wat stop wilt zeggen terwijl de radio verder speelt maar de menu's doen het niet :-/.
2)Ik heb de nieuwe BC zoals pollen en heb 2 triptellers. Om de paar tankbeurten kijk ik in het menu naar het gemiddeld verbruik en stel vast dat hij reset dus nu vraag ik mij af hoe zien jullie je gemiddeld verbruik ,bv in mijn geval op 8042 km, van je astra?
3)Ik zou graag een trekhaak steken, liefst afneembaar. De verkoper van mijn astra zei toen ik hem kocht (showroommodel) dat ik achteraf steeds een kon laten plaatsen en dat snijden in de bumper niet nodig was door de kromming van de trekhaak maar ik heb dit nog nooit gezien bij een van jullie.... Dus iemand die weet of dit effectief zo is?
4) Ik mis enkele functie's in mijn menu om auto-instellingen te wijzigen zoals coming home functie ( lichten die opspringen) zoals bij mijn golf heb ik niet en bij mijn neef zijn enjoy is dit wel... In de garage zeiden ze dat ze dit er misschien wel kunnen opzetten als ik binnen kom op onderhoud. Is dit echt zo?
En btw I love astra cruise controle !!! de begrenzer heb ik nog nooit gebruikt enkel per ongeluk :-D
Comment
-
Ivm het verbruik: ik heb één van de 2 dagtellers nog nooit gereset. Zo kan ik het verbuik en gem. snelheid zien op het totaal aantal km's. De tweede reset ik altijd na het tanken. Zo zie ik het verbruik per tankbeurt.
Comment
-
ik reset beide dagtellers altyd bij het tanken. Ik heb voor de rest ook nog nooit iets gereset. Na 83.000km staat bij mij de gemiddelde snelheid op 70.5km/h, verbruik op 5.9l/100kmDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
ik vind zwarte velgen altyd vuil onder een auto staan maar dat is mijn persoonlijke mening. Over de kleur ben ik het volledig eens . Als ik er nog eens één moest kopen dan denk ik dat ik voor vuurrood ga. Hoewel ik dan bang ben dat em dan in de toekomst roos ga worden.
Last edited by Volvo_Bjorn; 06/07/2013, 15:20.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenHier na 36.000km verbruik van 4.4L/100km (yeah right ) en gem. snelheid op 71.8km/h.
Btw, als ik nog eens moest kiezen:
Comment
-
Men 2 lievelingetjes juist in bad gestoken se
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Comment
-
-
Foto van je dagrijverlichting
Hey,
Ik lees al langere tijd op dit forum. Nu heb ik gezien dat jij led verlichting in je dagrijlichten hebt gestopt. Hoe heb je dit gedaan. Welke lichten heb jij gebruikt, en geven deze een foutmelding op de boordcomputer.
Comment
-
Dat zijn standaard LED-DRL'sDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Astra.jpg
Oorspronkelijk geplaatst door Mike-e-Cox Bekijk BerichtenIemand ervaring met THULE-dakdragers op z'n ST? Heb er gisteren laten monteren en die stonden naar mijn mening niet op zijn plaats. In de dakrails zijn er gaatjes voorzien voor de originele dakdragers van OPEL te monteren. Welnu, mijn THULE-dakdragers stonden beiden meer naar achteren gemonteerd. Om met een gerust hart te rijden, wil ik die monteren ter hoogte van de gaatjes die voorzien zijn. Wat denken jullie?
Volgens de verkoper wordt er van de gaatjes helemaal geen gebruik gemaakt maar ik heb de dragers wel op deze plek vastgezet en de skibox zat perfect op de auto!
Comment
-
Vandaag naar de garage geweest voor een airco die niet meer koelde....
Werd binnen een half uur op mijn werk gebeld dat de condensor stuk was en ze me een aanbod gingen doen omdat ik een maand buiten de garantie zat...
Weer een uur later werd ik gebeld dat het om steenslag ging en dit niet binnen de garantie zou vallen en of ik akkoord ging met 900 euro reparatiekosten....
Na beklag van mijn zijde konden ze er 700 van maken terwijl ik inmiddels een andere garage had gebeld waar het 550 zou kosten..
Ben ik nou gek of had de garage hier meer voor me kunnen doen??
Comment
-
Ze zouden dat beter als optie aanbieden want ik heb er ook een en ik kan er geen gebruik van maken omdat ik er niet tegen kan, als ik ergens binnenkom waar er airco is dan heb ik het voor minstens 2 weken zitten snotvalling , hoesten , niezen noem maar op, maar je kan de Cosmo niet krijgen zonder
Comment
Comment