Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2013-07-31 17.35.42.jpg2013-07-31 17.50.31.jpg2013-07-31 17.50.55.jpgvandaag ben ik om mijn nieuwe astra geweest, rijd zo geweldig

Comment

• Zeer mooi, lijkt me ook goed uitgerust!
      Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• knappe astra! En mooie wielen ook ! :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
          @Bjorn Goossens: mijn 1700 heeft net hetzelfde. Af en toe heeft hij zijn kuren. Mijn vrouw zegt dan 'Uw motorke is weer aan het spinnen zoals een kat'. Klein detail, mijn vrouw rijdt ook met een 1700, maar zonder ecoflex shizzle en zonder roetfilter en heeft dit nooit. Ik heb al gelezen dat het gespin veroorzaakt wordt door de EGR-klep.

Toen ik met een benzine reed (Omega 2.2) tankte ik bijna altijd 98 tenzij ik moest tanken aan een pomp die de maximumprijs hanteerde. Ik had het gevoel dat hij iets zachter en soepelder draaide op 98 en verbruik was ook iets minder.
          Daarnet had hij er weer geen last van . Tis in ieder geval raar ja. Ach zo lang ik tijdens het rijden niks vreemd voel maak ik me er ni druk in.
          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• zijn hier nog mensen die de sd900 navi in combinatie met een Android telefoon gebruiken?

Vandaag mij SII gekoppeld aan de wagen en als ik het telefoonboek bekijk ontbreken er een heel deel en bij andere staat er een verkeerde naam (naam + voornaam + deel vd naam van een ander contact).

Met mijn Windows Mobile werkt het adresboek wel perfect.
            Last edited by DyNaRaX; 31/07/2013, 20:39.

Comment

• Hallo,

om te beginnen zal ik mij even voorstellen. Ik ben Jeroen, 23 jaar en woon in Alken.
              Sinds september heb ik een astra 5d enjoy, 1.7cdti ecoflex 110pk.
              Toch een hele verbetering tov een 15 jaar oude berlingo waar ik daarvoor mee rondreed

volgende kleine aanpassingen zijn gebeurd:
              - korte antenne
              - witte koplampen (om beter aan te sluiten met de led-dagrijverlichting)
              - Led nummerplaatverlichting
              - Led binnenverlichting
              - plank in handschoenenkastje
              - zonnebrilhouder
              - getinte ruiten

Momenteel ben ik aan het bekijken of het mogelijk is een 12v stekker te plaatsen in de koffer, dit voornamelijk om een koelbox op aan te sluiten.
              In de garage konden ze mij hier niet meteen antwoord op geven..
              Heeft er iemand misschien al zo'n stekker laten plaatsen? Of zelf geplaatst?

Alvast bedankt

Groetjes,

Jeroen
              2013-07-31 18.41.13.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                zijn hier nog mensen die de sd900 navi in combinatie met een Android telefoon gebruiken?

Vandaag mij SII gekoppeld aan de wagen en als ik het telefoonboek bekijk ontbreken er een heel deel en bij andere staat er een verkeerde naam (naam + voornaam + deel vd naam van een ander contact).

Mijn Sony xperia Z wordt bliksemsnel gekoppeld En geheel zonder problemen.
                ik zou de samsung eens eenupdate geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Balou_#14 Bekijk Berichten
                  Momenteel ben ik aan het bekijken of het mogelijk is een 12v stekker te plaatsen in de koffer, dit voornamelijk om een koelbox op aan te sluiten.
                  In de garage konden ze mij hier niet meteen antwoord op geven..
                  Heeft er iemand misschien al zo'n stekker laten plaatsen? Of zelf geplaatst?
                  mooie astra
                  zelf een 12V stekker plaatsen is niet moeilijk he, kabeltje trekken van de fusebox tot waar je wil en een kop er op steken die voor enkele euro's al op ebay vind. zet er een 15A fuse op en je komt ruim toe
                  lets have some more member berries

Comment

• Ik heb standaard een 12V aansluiting in mijn koffer maar ik heb er achter het dashboard één weggewerkt voor mijn dashcam. Zéér makkelijk te plaatsen en geen last van leeglopende batterij ofzo. Ik heb een Power Magic Pro aangesloten. Hiermee heb je een 12v aansluiting die continu voorzien is van 12V. Gaat de batterij spanning onder de 12V/11.8v dan schakelt de Power Magic Pro de stroom toevoer af zodat je geen lege batterij krijgt. De enige aansluitingen die je nodig hebt is een geschakelde +, een continu + en een massa.

Ik ben zo van dees kerels gaan halen om af te takken uit men zekering kast, zo is ineens je Power Magic Pro gezekerd als ook de plaats waarvan je aftakt + er moet niet gesneden worden in de bedrading.

Hier heb ik ook de Power Magic Pro aangeschaft

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

zijn hier nog mensen die de sd900 navi in combinatie met een Android telefoon gebruiken?

ik heb nog een SI en bij mij wordt het adresboek wel correct weergeven en alle contacten zitten er ook in, staan je telefoonnummers op je simkaart of op je gsm opgeslagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                        mooie astra
                        zelf een 12V stekker plaatsen is niet moeilijk he, kabeltje trekken van de fusebox tot waar je wil en een kop er op steken die voor enkele euro's al op ebay vind. zet er een 15A fuse op en je komt ruim toe
                        dank je dit was ook de bedoeling, maar ik wou eigenlijk vooral weten of er mensen waren met ervaringen hiermee met deze auto.. zoals waar aftakken enzo
                        Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                        Ik heb standaard een 12V aansluiting in mijn koffer maar ik heb er achter het dashboard één weggewerkt voor mijn dashcam. Zéér makkelijk te plaatsen en geen last van leeglopende batterij ofzo. Ik heb een Power Magic Pro aangesloten. Hiermee heb je een 12v aansluiting die continu voorzien is van 12V. Gaat de batterij spanning onder de 12V/11.8v dan schakelt de Power Magic Pro de stroom toevoer af zodat je geen lege batterij krijgt. De enige aansluitingen die je nodig hebt is een geschakelde +, een continu + en een massa.

Ik ben zo van dees kerels gaan halen om af te takken uit men zekering kast, zo is ineens je Power Magic Pro gezekerd als ook de plaats waarvan je aftakt + er moet niet gesneden worden in de bedrading.

Hier heb ik ook de Power Magic Pro aangeschaft

http://uwdashcam.be/nl/accessoires/2...magic-pro.html
                        Bedankt, dit lijkt mij een goede oplossing! Ik stond niet meteen te springen om te knippen in de bedrading..

Comment

• ik heb vandaag mijn nieuwe astra gaan halen in de garage,
                          maar nu valt mij op als ik mijn achteruitrij camera aanzet is deze in zwart/wit, is er ook een mogelijkheid om deze in kleur te laten weergeven?

mvg, Tom

Comment

• dacht te hebben geantwoord op het bericht van de prijzen van de banden, maar blijkt een algemeen antwoord te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kim314 Bekijk Berichten
                              Mijn Sony xperia Z wordt bliksemsnel gekoppeld En geheel zonder problemen.
                              ik zou de samsung eens eenupdate geven.
                              Koppeling gaat snel, toestel heeft alle laatste updates

Oorspronkelijk geplaatst door tomdepauw Bekijk Berichten
                              ik heb nog een SI en bij mij wordt het adresboek wel correct weergeven en alle contacten zitten er ook in, staan je telefoonnummers op je simkaart of op je gsm opgeslagen?
                              nummers staan op gsm (sync met exchange)

Comment

nummers staan op gsm (sync met exchange)
                                ik doe net hetzelfde , zou toch eens kijken achter updates

mvg, Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                                  Daarnet had hij er weer geen last van . Tis in ieder geval raar ja. Ach zo lang ik tijdens het rijden niks vreemd voel maak ik me er ni druk in.
                                  Ik heb het ook gevoeld tijdens het rijden, doch enkel als het echt koud was (-10 en kouder). Toen had hij er last van t.e.m. 2000 tpm. Eenmaal hij warmer stond was het 'schokken' weg. Ik moet wel zeggen dat het ambetant rijden was, precies of je kan geen gas geven. Ik moet er wel bij zeggen dat hij het enkel deze winter heeft gehad (vorige winter niet) en in het voorjaar de gloeistiften zijn vervangen, misschien heeft het een wat te maken met het ander.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1 Bekijk Berichten
                                    Zeer mooi, lijkt me ook goed uitgerust!
                                    dank je, het is een full option

Oorspronkelijk geplaatst door Rick_Y Bekijk Berichten
                                    knappe astra! En mooie wielen ook ! :-)
                                    bedankt, iedereen die mn auto al heeft gezien zegt hetzelfde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                                      Ik heb het ook gevoeld tijdens het rijden, doch enkel als het echt koud was (-10 en kouder). Toen had hij er last van t.e.m. 2000 tpm. Eenmaal hij warmer stond was het 'schokken' weg. Ik moet wel zeggen dat het ambetant rijden was, precies of je kan geen gas geven. Ik moet er wel bij zeggen dat hij het enkel deze winter heeft gehad (vorige winter niet) en in het voorjaar de gloeistiften zijn vervangen, misschien heeft het een wat te maken met het ander.
                                      Hebde gij da ook in de winter da hij niet wil trekken??? Ik heb da de eerste 100m dan reageert de gas en turbo precies niet. Na 100m schiet hij dan ineens vooruit en merk je er niks meer van. Enkel als het vriest heeft hij daar last van. Bij de dealer vonden ze niks speciaals. Natuurlijk heeft hij het daar dan ook nooit want het moet vriezen en ne nacht stilstaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomdepauw Bekijk Berichten
                                        [ATTACH=CONFIG]98418[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]98419[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]98420[/ATTACH]vandaag ben ik om mijn nieuwe astra geweest, rijd zo geweldig
                                        Mooi, mooi ! Nette auto !
                                        Welke opties staan er zoal op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                          Mooi, mooi ! Nette auto !
                                          Welke opties staan er zoal op
                                          het is een cosmo 1.4turbo ecoflex met start & stop 120pk met volgende opties:
                                          -connect pack,
                                          -kleur: carbon flash,
                                          -19" lichtmetalen velgen "multi-spaaks" titanium,
                                          -lederen bekleding geperforeerd mondial, jet black,
                                          -flex-ride met CDC,
                                          -park & go technology pack,
                                          -AFL,
                                          -driver assistance pack,
                                          -alarm,
                                          -bandenspanningscontrole,
                                          -stuurverwarming met verwarmde voorzetels,
                                          -quickheat,
                                          -elektrisch verstelbare bestuurderszetel,
                                          -ergonomic seatcomfort pack,
                                          -infinity sound system,
                                          -DAB tuner,
                                          -achterspoiler,
                                          -elektrisch bediebaar schuif/kanteldak,
                                          -donker getinte ruiten achteraan

zo denk dat ik alles nu wel heb

mvg, Tom

Comment

Working...
                                          X