aftermarket LED's zijn sowieso trouble. Ik heb er ook gehad als nummerplaatverlichting (van Pilot), na veertien dagen gaven ze al de geest, omgeruild in garantie, zelfde verhaal. Nog een poging gedaan, en uiteindelijk geen reactie meer gekregen van de leverancier. End of story for me, gewone buisjes er terug in.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Is bij mij in augustus gedaan. Ze zagen dit toen hij binnen ging voor zijn groot onderhoudDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Ik merk in ieder geval niks van verschil als daarvoor.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeecee007 Bekijk BerichtenNet een brief van Opel in de bus gevonden. Mijn Astra wordt naar de garage geroepen om een 'herprogrammering van het motorstuurapparaat' te doen. Het zou gaan over de Astra J 1.7 CDTI. Nog mensen al iets van gehoord?
Comment
-
bij mij stond da bij op de factuur dat er een terugroepactie was gedaan.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
vandaag ook de brief gekregen ... met de 13-R-047 update .... de mijne is aangepast naar +- 160pk ... als ze aan gaan herprogrameren ... heb ik terug 110pk NIET DUS ... ik heb den Astra nu 2 jaar en heb er 34800km opstaan en rij al meer dan 30.000 km met de aanpassing ... De wagen is nu 2 weken uit garantie ... wat gebeurt er als ik de update NIET laat uitvoeren ? Als er iets grondigs mis zou zijn had ik dit al wel gemerkt zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tommie73 Bekijk Berichtenvandaag ook de brief gekregen ... met de 13-R-047 update .... de mijne is aangepast naar +- 160pk ... als ze aan gaan herprogrameren ... heb ik terug 110pk NIET DUS ... ik heb den Astra nu 2 jaar en heb er 34800km opstaan en rij al meer dan 30.000 km met de aanpassing ... De wagen is nu 2 weken uit garantie ... wat gebeurt er als ik de update NIET laat uitvoeren ? Als er iets grondigs mis zou zijn had ik dit al wel gemerkt zeker ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vochtige Bekijk BerichtenIs het al iemand opgevallen dat de nieuwe peugeot 308 enorm hard lijkt op de astra J facelift?
http://nl.peugeot.be/showroom/new-30...gepuurd-design
Die peugeot vind ik ook best knap, de zijkant lijkt dan weer op een golf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdeslyper Bekijk BerichtenIk heb led lampjes in mijn astra j drl's gestoken en ze branden wel maar ik krijg een foutmelding. Ik las ergens dat je gewoon twee draadjes moest verbinden aan de connector, weet er hier iemand iets meer over? Die draadjes zijn bij mij niet genummerd.
Ik ben iig tevreden van het resultaat!
En ook nog eens de goedkoopste van het net waarschijnlijk. Liggen binnen een drietal weken na bestelling gratis verstuurd bij je thuis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeecee007 Bekijk BerichtenNet een brief van Opel in de bus gevonden. Mijn Astra wordt naar de garage geroepen om een 'herprogrammering van het motorstuurapparaat' te doen. Het zou gaan over de Astra J 1.7 CDTI. Nog mensen al iets van gehoord?
Ik ga ineens de AFL ook eens laten nakijken.
Regelmatig krijg ik lichtsignalen van tegenliggers...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk heb deze http://dx.com/p/t20-3w-8000k-200lm-2...-12-14v-104057 gekocht voor mijn vrouw hare corsa. Geven geen foutmelding en ziet er supergoed uit.
En ook nog eens de goedkoopste van het net waarschijnlijk. Liggen binnen een drietal weken na bestelling gratis verstuurd bij je thuis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dieterdeslyper Bekijk BerichtenInteressant, bedankt voor de link. Gaan ze al lang mee bij jou?
Comment
-
dat dacht ik al .... wou het even bevestigd hebben thx !Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1 Bekijk BerichtenCollega van mij heeft ook de brief in de bus gehad, blijkbaar zou het zijn om het verbruik en CO uitstoot te optimaliseren.. dus indien je uw wagen gechipt hebt, heeft dit geen nut
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenNog geen brief gekregen.
Ik ga ineens de AFL ook eens laten nakijken.
Regelmatig krijg ik lichtsignalen van tegenliggers...
Comment
Comment