Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn achterste schijfremmen staan krom, als ik 'hard' rem voel ik het hobbelen.
    En hoor bij het traag rijden dat ze slepen.
    Is dit een probleem voor bij de keuring? Want ik moet in het kort voor de eerste maal gaan.

Comment

• kan een probleem worden ja. Het remverschil mag niet meer zijn dan 25% en met kromme schijven heb je een zéér grote kans dat dit het geval is. Dan hebt ge steeds een schommelend verschil.
      DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Welke olie moet er in de 1.7cdti ecoflex 110PK?? Heb ne keer gaan peilen daarstraks en der mag wel een litertje bij.
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
          Welke olie moet er in de 1.7cdti ecoflex 110PK?? Heb ne keer gaan peilen daarstraks en der mag wel een litertje bij.
          Bij mij hebben ze er 5W-30 ingekipt, meerbepaald de GM Dexos 2.
          2012 Opel Astra ST Ecoflex
          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Idd. Khad int boekske gekeken. Heb er 3 kwart liter bij gedaan.

Comment

• iemand een idee hoe ik men telefoon lijst kan zien met,
              motorola moto g android 4.4.2 ?

Comment

• De laatste tijd heb ik met mijn astra nogal wat kilometers autostrade afgebold. Wat me al snel opviel was dat de wagen op lange rechte stukken soms wat diende bijgestuurd te worden. Ik weet ik wel dat hoe goed ook de banden zijn uitgemeten er altijd wat verschil opzit en dat valt het meest op in rechte stukken. Maar nu om bij te corrigeren stel ik vast dat er op het stuur een zekere weerstand merkbaar, is zowel naar links als naar rechts, die dient overwonnen te worden om bij te sturen. In het stadsverkeer of op gewestwegen met snelheden tussen 70 - 90 km/u merk ik dit niet. In deze voelbare weerstand normaal ??? Iemand met dezelfde ondervindingen ???

Comment

• De mijne had dat ook. Mijn winterbanden waren ook aan de linkerkant meer afgesleten. Ik heb hem laten uitlijnen en het spoor hebben ze een beetje gercorrigeerd. Nu rijdt hij weer perfect recht. Heb er een 45€ voor betaald voor uitlijning en bijregelen bij een bandencentrale.

Comment

De mijne had dat ook. Mijn winterbanden waren ook aan de linkerkant meer afgesleten. Ik heb hem laten uitlijnen en het spoor hebben ze een beetje gercorrigeerd. Nu rijdt hij weer perfect recht. Heb er een 45€ voor betaald voor uitlijning en bijregelen bij een bandencentrale.
                    Bedankt voor je antwoord. Bij mij is er niet een uitgesproken kant waar het voertuig naat toe trekt. Zowel naar links als naar rechts voel ik die weerstand aan het stuur. Bij lange afstanden zorgt dit wel een vervelend gevoel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mdr3939 Bekijk Berichten
                      Bedankt voor je antwoord. Bij mij is er niet een uitgesproken kant waar het voertuig naat toe trekt. Zowel naar links als naar rechts voel ik die weerstand aan het stuur. Bij lange afstanden zorgt dit wel een vervelend gevoel.
                      Heb dat ook een tijdje gehad, mee langs de garage geweest maar zij merkten niets.
                      Ondertussen is het weer weg.

Comment

• Ik ga morgen gaan tekenen voor een astra st
                        Kan ik mijn ipod gebruiken op de standaard radio (met gps)?

Comment

• yup, GPS is standaard voorzien van AUX en USB. Meer info over de nieuwe aanwinst aub ....

Comment

yup, GPS is standaard voorzien van AUX en USB. Meer info over de nieuwe aanwinst aub ....
                            Ja dat weet ik, maar kan je ook via u radio naar een volgend liedje gaan op uw ipod?

Comment

• Als ik hier de Iphone via USB aansluit, dan kan ik gewoon met de stuurbediening door de mappen en menu's scrollen. Ik heb wel de DVD800 nog maar ik denk dat dat met de nieuwere versies zeker zal gaan.

Comment

• Zalig, had ik niet verwacht! Pluspuntje! Is ook een DVD800 van mij.
                                Meer info volgt als hij effectief op de oprit staat, dan open ik wel een topic. Maar alvast een fototje
                                882418000911473.jpg

Comment

• Yep werkt perfect met de sd900

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mdr3939 Bekijk Berichten
                                    De laatste tijd heb ik met mijn astra nogal wat kilometers autostrade afgebold. Wat me al snel opviel was dat de wagen op lange rechte stukken soms wat diende bijgestuurd te worden. Ik weet ik wel dat hoe goed ook de banden zijn uitgemeten er altijd wat verschil opzit en dat valt het meest op in rechte stukken. Maar nu om bij te corrigeren stel ik vast dat er op het stuur een zekere weerstand merkbaar, is zowel naar links als naar rechts, die dient overwonnen te worden om bij te sturen. In het stadsverkeer of op gewestwegen met snelheden tussen 70 - 90 km/u merk ik dit niet. In deze voelbare weerstand normaal ??? Iemand met dezelfde ondervindingen ???
                                    Ben blij dit te lezen, heb dit ook voor en dacht dat ik het mij verbeelde. Heb navraag gedaan in garage en technieker heeft opgezocht of dit een bekend ( bij Opel) probleem is, maar ( zoals gewoonlijk) was dit niet gekend. Hij zei wel dat het mogelijk een afstelling van de (elektrische) stuurbekrachtiging zou kunnen zijn... Zal dit laten nakijken bij onderhoud, want hoewel licht storend op snelweg, anders geen last van.

Comment

• bij mij hebben ze de software nagekeken maar niets gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jbvox Bekijk Berichten
                                        Ben blij dit te lezen, heb dit ook voor en dacht dat ik het mij verbeelde. Heb navraag gedaan in garage en technieker heeft opgezocht of dit een bekend ( bij Opel) probleem is, maar ( zoals gewoonlijk) was dit niet gekend. Hij zei wel dat het mogelijk een afstelling van de (elektrische) stuurbekrachtiging zou kunnen zijn... Zal dit laten nakijken bij onderhoud, want hoewel licht storend op snelweg, anders geen last van.
                                        bij mij is dat ook zo, het stoort mij niet

Comment

• Je moet ook rekening houden met het feit dat de meeste banen afhellen naar rechts , zelfs sommige snelwegen .

Comment

Working...
                                          X