Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk heb een omnium bij Opel genomen. 3 jaar 100% verzekerd zonder franchise. 799,68 euro/jaar inclusief BA en uitgebreide rechtsbijstand, dus all-in.
Ik zou in ieder geval eens met uw verzekeraar een klapke doen want 1600 euro/jaar is idd een hoop geld. Dat zou ik toch nooit doen.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDie " Opel" verzekering is bij Axa trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDat weet ik. En het strafste is dat ik daarvoor ook bij AXA verzekerd was maar dat ze rechtstreeks via de maatschappij niet zo'n voorwaarden konden leveren dan via de dealer.
Mijn schoonvader is intussen elders goedkoper verzekerd met een ruimere dekking'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenNet omdat Opel de beperkingen heeft mogen inbouwen dat herstellingen bij hun moeten gebeuren en dat bij totaal verlies je enkel je volledige waarde terugkrijgt als je voor een Opel gaat. Op zich allemaal niks mis mee, maar dat is niet altijd iets dat ze mee geven bij het afsluiten van die zaken blijkbaar
Mijn schoonvader is intussen elders goedkoper verzekerd met een ruimere dekking
En dus niet bij de dealer zelf. Dat van die nieuwe Opel kan je gelijk in hebben maar dat staat zeker niet in mijn polis. Dus in principe is dit ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDat is niet. Toen de mijne exact één week oud was heeft er iemand achteraan tegen gereden. Moest een nieuwe bumper op en heb de auto laten maken bij een vriend van mij.
En dus niet bij de dealer zelf. Dat van die nieuwe Opel kan je gelijk in hebben maar dat staat zeker niet in mijn polis. Dus in principe is dit ook niet.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Wat een gesprekske bij de verzekering toch al ni kan doen . Heb er uiteindelijk 350€ kunnen afpitsen en de vrijstelling gaat naar 0€ ipv 450€ . Had ook een offerte late berekenen bij KBC en da kwam ook nog iets voordeliger uit (maar daar had ik een franchise van 250€). Maar ik ben voor de rest zéér tevreden van Ethias dus heb ik toch terug voor hun gekozen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Welke kleur is dit ?Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenDe mijne is er ook bijna! Volgende week ergens zal ik hem kunnen ophalen (wordt vrijdag opgehaald, stock).
Sports Tourer 1.7 110pk Silver Lake :-)
Enkel nog de verzekering in orde brengen (velen willen niet verzekeren, te jong) en ik kan ervan genieten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenBedankt! Het was dat of de Asteroid Grey, en toch voor dat gegaan.
De garage biedt bij ons aan om de wagen in de wax te zetten terwijl ze de vetlaag verwijderen (tegen sterk verlaagde prijs).
Zou ik dit laten doen of niet?
Comment
-
Voor 125€ wil ik hem ook wem ontvetten , waxen en in de sealer zetten :pDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten€125, sinds ze de vetlaag toch nog moeten verwijderen.
Stevige prijs !!
Voor nog geen 50 euro hebt ge goeie wax die 6 maanden werkt. En daar kan je wel 10 keer je auto mee doen.
Duurt een tweetal uurtjes voor een volledige auto.
En op de auto's zit geen "vetlaag" meer.
Comment
Comment