Lijkt me een elektronica probleem ofwel een relais/schakelaar die blijft plakken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Ziet er zeer goed uit! Wat een zalige neus hebben de nieuwe Astra en Insignia!
Ik ben eigenlijk wel naar iets benieuwd. Op de Opel Accessoires site staat er een spoiler voor op de Astra maar wel zonder afbeelding.
Iemand deze al gezien of weet hoe die eruit ziet?
Comment
-
verkoop
beste astra vrienden
Met spijt in het hart moet ik mijn astra verkopen.
Ik krijg namelijk een bedrijfswagen, ook een astra
wel een diesel met minder opties ...
Wat denken jullie persoonlijk dat ik nog kan vragen van mijn astra?
Astra 1.4 Turbo 140pk
2 jaar oud
18100 km
lederen interieur
Technical Grey
Xenon lampen
19 inch originele velgen.
Accident vrij
Nooit in gerookt
aankoopprijs 22.000€
Ik ben er ook van bewust dat ik er niet erg veel meer van zal kunnen krijgen.
Maar wat denken jullie dat haalbaar moet zijn?
Opel Astra 1.jpg
Comment
-
Probleem metallic
Bijkomend had ik nog een vraagje, heeft iemand al voorgehad dat de lak van de wagen losliet ? Een foto vertelt natuurlijk heel wat meer, dus die komt er nog aan.
Is me opgevallen toen ik de wagen poetste, mijn eerste idee was dat er witte verf op de wielkast hing.
Helaas was het de bovenste metallic laag die gelost was. Ik ben ook nergens tegenaan gereden of geschuurd, daar is het aangedaan gedeelte trouwens "te zuiver" voor.
Je ziet namelijk geen deukje of krassen rond die plek. Ben al bij een aantal mensen langs geweest en niemand van hen had al zoiets gezien.
Maar goed, ik moet toch naar de garage voor het groot onderhoud. Dus ik zal spoedig weten wat het is. Maar ik wou toch even polsen hier of iemand van jullie dit ook al meemaakte ?
En of dit valt onder de 12 jaar garantie op carrosserie bij Opel ?
Of valt de lak daar helemaal niet onder ?
Anders wordt het wegwerken met een lakstift.
Comment
-
Ik heb het met men splinternieuwe Corsa D gehad. Die had 94km toen ik terug naar de dealer reed omdat hij vol matte plekken stond en de lak los liet op het spatbord. Héél getouwtrek geweest, expert van Opel komen kijken. Het lag aan mij was de conclusie van Opel. U wagen heeft in een chemische wolk gestaan was hun uitleg. Niks van garantie van gekregen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decasti Bekijk BerichtenMijne Astra J 2010 1.7CDTI 110PK wordt begin volgende maand 4 jaar en zal dus zijn 1ste groot onderhoud krijgen.
Iemand een idee wat dit ongeveer zal kosten ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door decasti Bekijk BerichtenBijkomend had ik nog een vraagje, heeft iemand al voorgehad dat de lak van de wagen losliet ? Een foto vertelt natuurlijk heel wat meer, dus die komt er nog aan.
Is me opgevallen toen ik de wagen poetste, mijn eerste idee was dat er witte verf op de wielkast hing.
Helaas was het de bovenste metallic laag die gelost was. Ik ben ook nergens tegenaan gereden of geschuurd, daar is het aangedaan gedeelte trouwens "te zuiver" voor.
Je ziet namelijk geen deukje of krassen rond die plek. Ben al bij een aantal mensen langs geweest en niemand van hen had al zoiets gezien.
Maar goed, ik moet toch naar de garage voor het groot onderhoud. Dus ik zal spoedig weten wat het is. Maar ik wou toch even polsen hier of iemand van jullie dit ook al meemaakte ?
En of dit valt onder de 12 jaar garantie op carrosserie bij Opel ?
Of valt de lak daar helemaal niet onder ?
Anders wordt het wegwerken met een lakstift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten4 jaar en dan pas groot onderhoud ????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartev Bekijk Berichtenbeste astra vrienden
Met spijt in het hart moet ik mijn astra verkopen.
Ik krijg namelijk een bedrijfswagen, ook een astra
wel een diesel met minder opties ...
Wat denken jullie persoonlijk dat ik nog kan vragen van mijn astra?
Astra 1.4 Turbo 140pk
2 jaar oud
18100 km
lederen interieur
Technical Grey
Xenon lampen
19 inch originele velgen.
Accident vrij
Nooit in gerookt
aankoopprijs 22.000€
Ik ben er ook van bewust dat ik er niet erg veel meer van zal kunnen krijgen.
Maar wat denken jullie dat haalbaar moet zijn?
[ATTACH=CONFIG]103123[/ATTACH]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten16 à 17.000 ??
Comment
-
dat denk ik ook. Stockwagen heb je al gauw voor die prijs. Maar ja kan altyd proberen natuurlijk! Dat zou ik ook doen, maar ik vrees er een beetje voor.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk BerichtenIk volg de aanwijzingen van Opel en ik moet ook pas volgend jaar op groot onderhoud als mijn Meriva 4 jaar wordt. Zal waarschijnlijk met het weinige aantal kilometers per jaar te maken hebben.
Comment
-
Acor heeft het over een groot onderhoud, de oliewissel is toch een onderdeel van het klein onderhoud?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAcor heeft het over een groot onderhoud, de oliewissel is toch een onderdeel van het klein onderhoud?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk BerichtenInderdaad, de wagen gaat elk jaar binnen voor klein onderhoud en de olie wordt standaard vervangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door acor Bekijk BerichtenIk volg de aanwijzingen van Opel en ik moet ook pas volgend jaar op groot onderhoud als mijn Meriva 4 jaar wordt. Zal waarschijnlijk met het weinige aantal kilometers per jaar te maken hebben.
Steeds met olie, luchtfilter, mazoutfilter en pollenfilter.
Andere zaken zoals bv remolie die gaan volgens de kilometerstand aangezien ik toch aan 25.000/jaar kom.
Comment
Comment