Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ikkerikketikke Bekijk Berichten
    Heb dat scherm al eens afgehaald en dan terug geplaatst maar het geluid blijft. Als het beter weer is ga ik hem eens tegoei kuisen van binnen en leer bewerken en dan eens kijken. Heb jij dat klotsen van de tank ook als die vol is ?
    Die originele Opel matten wat kosten die want ik heb er zonder logo ...
    Heb ik nog niet geprobeerd, maar ben bij mij bijna zeker dat het van dat scherm komt.
    Ja klotsen in de tank heb ik ook als die 3/4 tot vol is maar daar erger ik mij eigenlijk niet aan, het is niets abnormaals hé Ik heb ook zo'n velours matten gekocht en dacht dat deze rond de 70euro waren, echter zou ik dit niet opnieuw doen want ik denk dat deze niet zo lang zullen meegaan, er zitten nu al ''putjes'' in de matten door mijn schoenen en die zullen snel scheuren denk ik. Op Ebay kan je vaak goedkopere vinden die er even goed uitzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
      Troost u! Bij mij wast na 2 weken al prijs... 2 deuren in elkaar op de parking van de Kinepolis zonder een papierke achter te laten natuurlijk . Véél schade bij die van u? Foto's?
      Schade valt al bij al mee.

10355611_10203948058879402_5628855066885742275_o.jpg

Je kan zien dat de neus hier niet meer recht zit.

10373109_10203948060199435_5720557583959140098_o.jpg

Hier kan je het ook wat zien

10273187_10203948061439466_822513734126826621_o.jpg

10504834_10203948061679472_4271331415394744555_o.jpg

Hier is een stuk lak af + krassen (niet te zien op foto) en een bobbel.

Iemand die begirjpt hoe die bobbel daar gekomen is? Vind het zeer raar dat er iemand tegen gereden is en er 2 bobbels zijn.
      Vraag mij af hoeveel het mij gaat kosten...

Op andere berichten: ook ik heb geklots als ik net getankt heb (Sports Sedan).

Comment

• Kosten?? Niks als ge een omnium hebt.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Heb ik maar een franchise van 2,5%. En gaat de BM dan niet omhoog?

Comment

• BM gaat alleen de hoogte in als er uitbetaald wordt aan een derde.

Bobbels zijn bevestigingspunten die door de plastiek drukken. Moet nog een ferme duw geweest zijn. Sneu dat mensen zo kunnen bestaan.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Klotsen van de tank?? Nog nooit gehoord.
              DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Op een benzine is die nogal vlug leeg, heb ik horen zeggen. Dan heb je er minder last van
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Geen last van klotsende diesel in mijn sporttourer

Comment

• Ok maar aangezien Soubry het ook heeft weet ik dat ik niet de enige ben. Het is zoals Soubry zegt wanneer de dieseltank vol is tot 3/4 en de radio staat af en je remt wat bruut of rijd op een borduursteen hoor je de diesel in de tank klotsen.
                    Ik rijd nu met het afdekscherm opgerold en heb idd wat minder geluid en als je de bevestegingspunten van de gordel op schouderhoogte legt heb je ook al wat minder geklets in de wagen want ze tikken continu tegen het plastic. Het knetsen van mijn ruit vind ik niet...
                    Morgen gaat hij binnen om te kijken wat het geknets is bij volledige afdraai hoop dat ik hem binnen de week terug heb.

En oohja ik heb ISS en had geluidschommelingen maar heb de instellingen nagegaan en kwam tot de vaststelling dat ze het geluid volledig R vanvoor gezet hadden en de andere volledige L achteraan. Dus 2 boksen moesten het doen en niet alle 4. Nadat ik dit op het middelpunt had ingezet speelt hij zeer zuiver en geen geluidschommelingen tenzij in het liedje zelf...

Comment

• Jong dat is om van te rotten dat ze tegen iemand zijn auto rijden en er hun niks van aantrekken. Zaterdag stond ik op de parking van McDo Diest aan het wachten op mijn vriendin. Ik zet mijn wagen aan een kant vrij en dat de wagen naast mij ruim zijn deuren kan openen. Zonder boe af ba die deur open smijten zonder te kijken of ze niet tegen een andere wagen komen. En 3keer dat ze voorbij de wagen wandelen en dat ze hun poten met de sleutel in hun handen aan de kapoo komen... Wat nie van u is blijft daar met u poten vanaf ...

@superplastik als je vind dat het te veel kost voor de reparatie kan je zo van die stootkussens op je bumperzetten ofwel op kapaza staan voorbumpers te koop van de astra J...

Comment

• Het respect voor andermans gerief is tegenwoordig ver te zoeken blijkbaar... Je zou dan denken, doe je het niet voor andermans wagen, doe het dan voor uw eigen wagen maar jan.

@Ikkerikketikke: moet zoiezo wel wat aan laten herstellen. Er is een stuk lak af, anders begint hij al te roesten. Enfin, ik heb winkel opgebeld om te vragen of er camera's hangen, geen geluk. Garage/verzekeringsagent zei dat ik het best klacht indien bij politie en dan vanmiddag/vanavond even langs ga voor de kosten te laten schatten. We zullen zien wat het wordt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Kosten?? Niks als ge een omnium hebt.
                          Ik kan mijn franchise betalen als ik geen tegenpartij heb.
                          Ben ik in de fout en er is wel een tegenpartij dan moet ik mijn franchise niet betalen.

Dat klotsen in de benzinetank heb ik ook, volgens mij hebben ze wegens (gewichts) besparingen
                          één of meerdere tussenschotten weggelaten.

Comment

• Inderdaad.
                            Naar garage geweest, net op slechte plaats geraakt. Volledig, goede herstelling betekent een nieuwe bumper plaatsen. Zal tussen de €750-1000 kosten.
                            Enfin, klacht ingediend en claim bij de verzekeringsagent (toch geen BM verhoging). Normaal gezien wordt ik morgen nog gebeld voor een afspraak. We zien wel weer!

Comment

• Nieuwe bumper voor die schaarkes?? Was me da voor een carrosserie? Als ge dat niet kunt herstellen... Of de bevestigingspunten aan de zijkant moesten uitgescheurd zijn, dan is het iets anders. Foto geeft misschien een fout beeld.

Daarnet heeft de mijne de kaap van 120.000km overschreden Beestje rijdt nog even goed als in het begin. Voor de geïnteresseerden hij staat nog steeds te koop eh

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Nieuwe bumper was de properste oplossing. Dan was het echt, echt opgelost. Kon het ook laten herspuiten maar dan ging de bobbel nie weg zijn en ging het resultaat ook niet zo goed zijn.
                                Probleem was dat hij net geraakt is op een beschermplaat (of zoiets) en die kunnen ze niet herstellen (bobbel).

Mocht er iemand gezien hebben wie het was, twas op de Mechelsesteenweg in Dendermonde op de parking van Concept fashion store, paprika, ... tussen 15.15-15.45. Mijn wagen was grijze Astra sports sedan!

Comment

• GVD, de mijnen begint mijn voeten uit te hangen, weeral melding dringend service.
                                  Heeft 3 weken geleden onderhoud gehad en vorige week is hij een dag binnen geweest voor nieuwe gloeibougies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
                                    Ik kan mijn franchise betalen als ik geen tegenpartij heb.
                                    Ben ik in de fout en er is wel een tegenpartij dan moet ik mijn franchise niet betalen.
                                    Ah oké, ik heb bij mijn mini omnium geen franchise.
                                    Dacht eigenlijk dat dat enkel was voor eigen schade (zelf in fout) bij full omnium), en niet bij schade door derden.

Als de tegenpartij bekend was, dan was het zijn verzekering die hiervoor moest opdraaien he, dus dan is zeker geen sprake van franchise.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Sinds vrijdag ook eigenaar van een Astra:

Comment

• Heb vandaag te horen gekregen wat het knetsend geluid is bij volledige afdraai naar R. Het stuurhuis is beschadigd en word onder volledige garantie vervangen.
                                        Veiligheidshalve zou het niet moeten vervangen worden maar de garage staat erop aangezien het een nieuwe wagen is. Hij mag dus 22/06 binnen voor operatie, eerst met hem nog naar Duitsland ...
                                        Heb nog even een bijkomende vraag.
                                        Ik heb vandaag even een vervangwagen gehad een Astra H ook een ST, wat me opviel was dat die wagen heel direct reageert op de rem en ik bij mijn Astra J nogal ver het rempedaal moet indrukken. Zijn er die dit ook ondervinden bij hun Astra J ???

Heb ook even geinformeerd naar de service Opel Total Care... Heb al het Flexcare packet voor 5jaar of 150.000km. Iemand die de Total Care service heeft ?
                                        Last edited by ; 01/07/2014, 16:35.

Comment

• Pedaal van de J is inderdaad nogal lang, is op zich geen probleem alleen lastig als je even met een andere wagen rijdt. Als ik met onze Laguna rij, zijn de eerste stops ook altijd wat heviger dan normaal, na een paar stops ben ik het pedaal gewoon.

Comment

Working...
                                          X