Heeft er al iemand een testrit met de 19" velgen gedaan ? Wat geeft dit kwa comfort ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Problemen Opel Astra I (2010)
Na een 4 weken gereden te hebben met mijn splinternieuwe Opel Astra I COSMO, 1.7CDTI/110PK doen zich volgende problemen AL voor...
Er staat +-0.5cm water op de mat (rubberen mat, met daaronder stoffen); bijgevolg staat de ruimte tussen de vloerbekleding en het chassis vol met water !!! er zou volgens de dealer regenwater binnen gesijpeld zijn in de verwarmingsmond, die aan de ruitenwissers lucht neemt.
Boordcomputer geeft 2 foutmeldingen :
*AFL-lampen veriesen service
*Storing koplamphoogte regeling
Ik vindt het schandalig alweer bezeikt aan te komen met een "Nieuwe" opel, al meerdere Opels met diverse problemen gehad...
Weet er iemand raad, welke stappen kan ik best ondernemen ?
Ik heb al een mail naar Opel Custumor service gestuurd (antw nog afwachten)
Voor de rest rijdt de auto fijn en vlot, al is het voorgeschreven verbruik van 4.7liter NIET haalbaar...
Opel Astra I COSMO 1.7 CDTI / 110PK Technical Grey
18" Alu velgen
Ingebouwde navi
Xexon met grootlichtassistent
Comment
-
Problemen Splinternieuwe Opel Astra J
Na een 4 weken gereden te hebben met mijn splinternieuwe Opel Astra I COSMO, 1.7CDTI/110PK doen zich volgende problemen AL voor...
Er staat +-0.5cm water op de mat (rubberen mat, met daaronder stoffen); bijgevolg staat de ruimte tussen de vloerbekleding en het chassis vol met water !!! er zou volgens de dealer regenwater binnen gesijpeld zijn in de verwarmingsmond, die aan de ruitenwissers lucht neemt.
Boordcomputer geeft 2 foutmeldingen :
*AFL-lampen veriesen service
*Storing koplamphoogte regeling
Ik vindt het schandalig bezeikt aan te komen met een "Nieuwe" opel, al meerdere Opels met diverse problemen gehad...
Weet er iemand raad, welke stappen kan ik best ondernemen ?
Ik heb al een mail naar Opel Custumor service gestuurd (antw nog afwachten)
Voor de rest rijdt de auto fijn en vlot, al is het voorgeschreven verbruik van 4.7liter NIET haalbaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmy001 Bekijk BerichtenNa een 4 weken gereden te hebben met mijn splinternieuwe Opel Astra I COSMO, 1.7CDTI/110PK doen zich volgende problemen AL voor...
Er staat +-0.5cm water op de mat (rubberen mat, met daaronder stoffen); bijgevolg staat de ruimte tussen de vloerbekleding en het chassis vol met water !!! er zou volgens de dealer regenwater binnen gesijpeld zijn in de verwarmingsmond, die aan de ruitenwissers lucht neemt.
Boordcomputer geeft 2 foutmeldingen :
*AFL-lampen veriesen service
*Storing koplamphoogte regeling
Ik vindt het schandalig alweer bezeikt aan te komen met een "Nieuwe" opel, al meerdere Opels met diverse problemen gehad...
Weet er iemand raad, welke stappen kan ik best ondernemen ?
Ik heb al een mail naar Opel Custumor service gestuurd (antw nog afwachten)
Voor de rest rijdt de auto fijn en vlot, al is het voorgeschreven verbruik van 4.7liter NIET haalbaar...
wat t verbruik betreft is dit redelijk normaal, zeker in't begin van de motor zijn levensduur zal't verbruik hoger ligt.
ivm de andere zaken ben ik eens benieuwd wat Opel zal antwoorden, vooral die waterschade is m.i. een grove fout.
Veel sterkte!!
Comment
-
Wat dat opgegeven verbruik betreft: dat is het verbruik dat behaald werd in de officiële testcyclus. Het probleem is dat die testcyclus niet echt overeenkomt met hoe een auto in de echte wereld gebruikt wordt. In de praktijk zal je dat lage verbruik dan ook nooit halen, maar dat geldt voor elke auto. Dit ligt dan ook niet aan Opel, maar aan de testcyclus die de EU voorschrijft.
Wat de andere problemen betreft: tja, als je in het verleden al zo'n problemen hebt gehad met Opels, waarom koop je er dan opnieuw een?
Comment
-
vanmiddag op omroep antwerpen een portret over de teloorgang van de antwerpse fabriek
sec en beklijvend, zal straks eens zoeken naar het fragment
o.a. een ex-werknemer vertelde dat vroeger iedereen elkaar hielp, wat nu het geval niet meer is, tiens-tiens
soit, kwam erop neer dat de goede man geen auto's meer kocht van de antwerpse fabriek omdat hij die niet meer vertrouwde hoe ze in elkaar worden gestoken met zo weinig en gedemotiveerd personeel
was natuurlijk deels een emotioneel gesprek
Comment
-
Da's toevallig seh, heb da probleem ook gehad, wel totaal andere wagen. Misschien is het probleem gelijkaardig.
Ik zou zeggen, ga naar een carwash, em met wat geluk valt uw wagen helemaal stil. Laat em slepen, en als em buitenkomt, rij je direct terug naar de carwash
ref. : http://www.pelicanparts.com/BMW/techarticles/E36-DME-Repair/E36-DME-Repair.htm ("Early E36 DME Compartment Flooding Problem")
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenWat dat opgegeven verbruik betreft: dat is het verbruik dat behaald werd in de officiële testcyclus. Het probleem is dat die testcyclus niet echt overeenkomt met hoe een auto in de echte wereld gebruikt wordt. In de praktijk zal je dat lage verbruik dan ook nooit halen, maar dat geldt voor elke auto. Dit ligt dan ook niet aan Opel, maar aan de testcyclus die de EU voorschrijft.
Wat de andere problemen betreft: tja, als je in het verleden al zo'n problemen hebt gehad met Opels, waarom koop je er dan opnieuw een?
Met de komst van de Astra I was ik meteen verkocht :-) is in mijn ogen een zeer mooie auto, en dan wil je er ook zo eentje hebben, je hoopt dan al dat je geen "erge" problemen zal voor krijgen...
Het probleem van de Xexon lampen heeft volgens mij niets met t water te maken... (al van dag 1 flikkeren tegenliggers op me, dat de lichten fel verblinden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmy001 Bekijk BerichtenNa een 4 weken gereden te hebben met mijn splinternieuwe Opel Astra I COSMO, 1.7CDTI/110PK doen zich volgende problemen AL voor...
Er staat +-0.5cm water op de mat (rubberen mat, met daaronder stoffen); bijgevolg staat de ruimte tussen de vloerbekleding en het chassis vol met water !!! er zou volgens de dealer regenwater binnen gesijpeld zijn in de verwarmingsmond, die aan de ruitenwissers lucht neemt.
Boordcomputer geeft 2 foutmeldingen :
*AFL-lampen veriesen service
*Storing koplamphoogte regeling
Ik vindt het schandalig bezeikt aan te komen met een "Nieuwe" opel, al meerdere Opels met diverse problemen gehad...
Weet er iemand raad, welke stappen kan ik best ondernemen ?
Ik heb al een mail naar Opel Custumor service gestuurd (antw nog afwachten)
Voor de rest rijdt de auto fijn en vlot, al is het voorgeschreven verbruik van 4.7liter NIET haalbaar...
Comment
-
Timmy man, kwou hier nog posten "lol ne collega van mij heeft exact hetzelfde probleem"
zijde gij het toch nie zeker! ^^ (dirk hier)Honda Civic Type R EP3 - 200pk
Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
Honda Civic Type R EP3 - 250pk
Honda Del Sol - 120pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VRX Bekijk BerichtenTimmy man, kwou hier nog posten "lol ne collega van mij heeft exact hetzelfde probleem"
zijde gij het toch nie zeker! ^^ (dirk hier)
Hahaha de wereld is klein
Comment
-
Waterinsijpeling is een ernstig probleem.
Bij mijn vorige wagen (geen Opel) sijpelde ook water binnen.
Het was wel een oude wagen, maar het was zeer enerverend.
Mijn hele doos boekhouding, die ik eens op de grond had gezet, is zo bijna om zeep geraakt doordat die water begon op te zuigen.
En ook, wanneer dat meermaals gebeurt, begint het te stinken door de schimmelcultuur die zich begint te ontwikkelen in het tapijt. Een muffe schimmelgeur, ook al zie je niets.
Dadelijk actie ondernemen is de boodschap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno2 Bekijk BerichtenWaterinsijpeling is een ernstig probleem.
Bij mijn vorige wagen (geen Opel) sijpelde ook water binnen.
Het was wel een oude wagen, maar het was zeer enerverend.
Mijn hele doos boekhouding, die ik eens op de grond had gezet, is zo bijna om zeep geraakt doordat die water begon op te zuigen.
En ook, wanneer dat meermaals gebeurt, begint het te stinken door de schimmelcultuur die zich begint te ontwikkelen in het tapijt. Een muffe schimmelgeur, ook al zie je niets.
Dadelijk actie ondernemen is de boodschap.
Ik ga minstens eisen dat ze ofwel de bekleding vervangen, of fatsoenlijk laten drogen (door ze op te nemen)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk vrees dat dit de risico's zijn van een auto te kopen die net uit is, kinderziektes. Ik zou hem gewoon binnenbrengen en eisen dat ze alles in een keer oplossen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenIk blijf er bij: koop uzelf een Honda en ge hebt dat niet.
Die hebben ook hun problemen net zoals andere merken2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenIs dit ineens het perfecte merk ofzo??
Die hebben ook hun problemen net zoals andere merken
Wtf seg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenOmdat ik dit bij een Honda nog nooit heb meegemaakt. Of kan dat soms niet. Is het omdat een Duits merk problemen heeft, dat ieder merk problemen heeft?
Wtf seg
Comment
Comment