Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb wel al op een Duits forum gelezen dat uw contacten op 1 lijst moeten staan, namelijk die van telefoonboek en niet van SIM kaart of Google account.
Alleen weigert mijn gsm dat te doen, de HTC van mijn vriendin had het ook en kon de contacten wel alleen op telefoon zetten en zo aanvaarde de wagen de telefoonboek.
Aan allen dank voor jullie reactie!
Telefoonboek staat nu volledig op SIM. Ik dacht hier ook om deze op het toestel te plaatsen (gedane, gemiste en inkomende oproepen neemt hij wel) maar op de insignia stonden ze ook op SIM en daar deed hij wel.
Even getest en de telefoonboek kwam tevoorschijn, maar smijte mij er direct uit!
Wilt dus zeggen dat het mogelijk is maar weet niet hoe
kan zijn dat ik nog een andere app gebruikt heb maar vind niet meer dewelke, volgende apps zijn ook nog geinstalleerd: Astro Bluetooth Module en Bluetooth.apk installer
heb er vrij lang achter aan het zoeken geweest en vanalles getest, heb zelf de bluetooth laten updaten in de garage maar had blijkbaar de laatste versie.
Ik heb geen enkel probleem met bluetooth verbinding in mijn Astra ik heb navi950 en een Sony Experia enkel wat problemen met de spraakbesturing die ze niet altijd even goed begrijpt maar verder prima spul.
Ben vandaag mijn winterbanden gaan bestellen.
Mijn keuze is geworden :
Dunlop Winter Sport 4D M+S/SF TL96 205/60 R16 (zou een versterkte wang hebben)
Met Brock RC Design wintervelgen (matzwart) 5spaak
Kostprijs : 892,45 bij banden De Condé in Sint-Truiden.
*er stond een nieuw bandenmerk tentoon Apollo is een onderaanneming van Vredestein.
Ik koop geen winterbanden meer dit jaar, heb er vorig jaar op mijn Berlingo gelegd en ze hebben nooit hun nut gehad.
Ga voor de winter nog nieuwe banden monteren en de voorste naar achter verhuizen (deze zullen tegen dan zo'n 15k km hebben) dus dan heb ik rondom goede profieldiepte, we zullen zien
Echt nut zullen ze hier in België nooit hebben daar is hier het weer te wispelturig voor. Maar krijgen we winters zoals in 2011 en 2012 zullen ze wel zeker hun nut hebben. Wat ik echter onverantwoord vind zijn mensen die nu nog met dit warme weer hun winterbanden op hebben...
En stel nu dat je nu van mening bent heb geen winterbanden nodig en het word een echte winter en je besluit in November om er toch te kopen en de wachttijd loopt op en je maakt een slippertje dan ge je het u beklagen en zijn de koste mss toch groter dan 1000euro die je in uw winterpacket steek. Nu ik veroordeel niet en ga ook niet zeggen wat je wel of niet moet doen. Ik zeg gwn waarvan ik uit ben gegaan om dan toch te kopen. Ik heb full-omnium maar dan nog is het geen rede om geen zorg te dragen voor mijn wagen ...
Het is een eeuwige discussie zeker
Dat ze hun nut hebben geloof ik ook 100%, maar uw rijstijl aanpassen aan de omstandigheden heeft volgens mij nog veel meer nut
Spijtig dat er nog altijd mensen geloven dat er sneeuw moet zijn om winterbanden te verantwoorden. natuurlijk, als je weinig rijdt in de winter is de aankoop moeilijk te slikken, je doet wel (in tijd) langer met je zomerbanden, dus op het eind van de rit komt dit niet (veel?) duurder uit. als je bij 7° of minder bij een remstoot eens een meter tekortkomt omdat die zomerbanden in die omstandigheden minder grip geven is de uitgave rap terugverdient... heb gewoon de aluvelgen (zelfde als standaard op de cosmo) met winterbanden (dunlop 4d) bij de opel dealer gekocht (was een 1200 euro) maar zoals hierboven reeds gezegd, een veel terugkerende discussie
Ik heb ook winterbanden én ik rijd extra voorzichtig tijdens winterse omstandigheden.
Als hier iemand vindt dat hij/zij zonder winterbanden even veilig de baan op kan moeten ze dat zelf weten, maar ze moeten dan ook niet komen bleiten als het eens misgaat.
Eén keer gereden met winterbanden en ge wilt niks anders meer. De mijn zijn ook versleten vooraan dus ik ga er tegen de winter ook nieuwe moeten leggen. Nu lagen er Semperits op maar ik denk dat ik voor Vredestein ga gaan deze keer. Zéér tevreden over mijn Zomer Vredestein banden dus ik ga de winterversie ook eens proberen.
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Doe de ramen naar beneden via de afstandbediening, stap in en laat de deur nog even open terwijl ik een smsje verstuur.
Steek sleutel in en start de wagen, begint hij plots te tuten alsof er een bom aan het aftellen was Geen meldingen op dashboard, alle deuren zijn correct gesloten, ... Ik rij 2 meter vooruit maar hij blijft gewoon tuten. Leg hem stil, stap uit, doe hem op slot, weer open maar hij tuut rustig verder. Zelfs toen hij op slot was kon ik hem horen tuten.
Pas bij het starten was het plots weg maar dan dook een tweede probleem op, mijn pinkers werkten nog wel maar geen tik tik geluid meer bij de pinkers en ook geen getuut meer als ik de snelheidbegrenzer overschreed.
Uiteindelijk na 70km aan de lichten hem weer even stilgelegd, sleutel uit het contact, op slot gedaan en weer open, weer gestart en alles werkte weer normaal .
*ik heb de xenon koplampen met die bochtenverlichting en ik heb er LEDS in gestoken raar maar waar geeft hij geen foutmelding enkel wanneer ik iets te hard de oprit oprij geeft die de melding aan koplampen service vereist :-s maar de xenons werken normaal en de sproeiers gaan... Zou aan de LEDS liggen. Heb ook de mistlampen vervangen in LEDS maar die geven geen kneit dus als ik eens zin heb die er terug onderuit halen en eens kijken of er LEDS bestaan die voldoende licht geven voor zowel die bochtenverlichting als de mistlampen...
Nummerplaat verlichting geeft dan weer wel fel maar daar heb ik foutmelding moet die transformator nog inpluggen maar heb de juiste fichkes niet...
Doe de ramen naar beneden via de afstandbediening, stap in en laat de deur nog even open terwijl ik een smsje verstuur.
Steek sleutel in en start de wagen, begint hij plots te tuten alsof er een bom aan het aftellen was Geen meldingen op dashboard, alle deuren zijn correct gesloten, ... Ik rij 2 meter vooruit maar hij blijft gewoon tuten. Leg hem stil, stap uit, doe hem op slot, weer open maar hij tuut rustig verder. Zelfs toen hij op slot was kon ik hem horen tuten.
Pas bij het starten was het plots weg maar dan dook een tweede probleem op, mijn pinkers werkten nog wel maar geen tik tik geluid meer bij de pinkers en ook geen getuut meer als ik de snelheidbegrenzer overschreed.
Uiteindelijk na 70km aan de lichten hem weer even stilgelegd, sleutel uit het contact, op slot gedaan en weer open, weer gestart en alles werkte weer normaal .
Raar geval mijnen Astra...
Als je dat pong geluid/alarm binnen bedoeld, 'k heb dat ook al twee maal voor gehad, geen idee van waar da kwam,geen idee hoe het verdween, heb gewoon de auto terug gesloten, een sigaretje gepaft en 't was over... electronicakuren zeker?
Vandaag voor het eerst sinds lang nog eens met onze Astra 1.4T 5d Sport gereden. Ik blijf het een superauto vinden. Bijna 2 jaar in bezit, absoluut niets op aan te merken.
Goede ondersteunende sportzetels, goeie schakelbak, goeie stabiele wegligging, erg comfortabel zelfs op 18"ers, subliem uiterlijk, stil, ...
Ben steeds weer een beetje verliefd als ik die zie blinken in de zon.
Rij hier liever mee dan met de BMW F11 520d.
Comment