Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
-
Er staat +-0.5cm water op de mat (rubberen mat, met daaronder stoffen); bijgevolg staat de ruimte tussen de vloerbekleding en het chassis vol met water !!! er zou volgens de dealer regenwater binnen gesijpeld zijn in de verwarmingsmond, die aan de ruitenwissers lucht neemt.
Of wachten ze eerst tot x-aantal klanten met dit probleem zitten om een oplossing te zoeken?
Comment
-
Ingeval de crisistijd zal geen goed doen aan de betrouwbaarheid van nieuwe wagens wat niet meer dan logisch is, mensen die meer dan een jaar in onzekerheid leven gaan dan zich dan ook niet meer volle pond inzetten en dan maak je zoiet mee, dat is supererg voor de klant, maar ik hoop dat het een les is voor de leveranciers dat ze mensen, terug gelijk mensen gaan behandelen en niet gelijk machines, want niet alleen in de autosector heeft men dit probleem, nu dat zal niet alles verklaren maar toch voor een deel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmy001 Bekijk BerichtenVoor de rest rijdt de auto fijn en vlot, al is het voorgeschreven verbruik van 4.7liter NIET haalbaar...
met mijn astra H deed ik vooral autostrade aan legale snelheden, en mijn gemiddeld verbruik was exact 7liter. en dat was ook een 1.7 cdti 110pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenAls ze bij Opel / de dealer weten wat de oorzaak is van het probleem, zouden ze dat toch moeten oplossen?
Of wachten ze eerst tot x-aantal klanten met dit probleem zitten om een oplossing te zoeken?
Ik moet woensdag naar de garage, ze gaan dit probleem bekijken en kijken wat er aan gedaan kan worden..., ben benieuwd..., mijn grootste zorg is ; hoe de bekleding terug 100% droog krijgen zodat schimmels en dergelijke uitgesloten zijn naar de toekomst toe.
Mijn grootste ergernis is dan ook dat ze een nieuwe auto al moeten gaan demonteren...
De foutmeldingen van de lampen lijkt mij op het 1e zich een kleinigheid (alles werkt perfect), heeft misschien iets te maken met het water probleem (water op een stekker gekomen ofzo ?) >>> hier ga ik morgen vroeg nog voor langs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenzul je nooit halen.
met mijn astra H deed ik vooral autostrade aan legale snelheden, en mijn gemiddeld verbruik was exact 7liter. en dat was ook een 1.7 cdti 110pk
Volgens mij als de km de hoogte ingaan, als motor ingereden is, zakt t verbruik nog wel, maar idd 4.7 zal er niet inzitten
Comment
-
Ik zou me niet teveel zorgen maken, nieuwe auto = garantie!
Zo heb ik het toch mogen ondervinden met mijn Renault Mégane II. Na 3 jaar waren daar door Renault voor zo'n €4000 aan garantieherstellingen uitgevoerd. Gaande van knipperlichtunits die loskwamen tot het vervangen van een versenllingsbak. Het was een echte 'maandagochtend' auto zoals men wel eens zegt. Maar qua garantieregeling mag ik zeker niet klagen van Renault!
Eén zaak heb ik hieruit geleerd. Ik koop geen nieuwe wagen meer, als ik het toch nog zou doen, dan een model die al een aantal jaar op de markt is. Dan heb je geen last van al die 'kinderziekten'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenOmdat ik dit bij een Honda nog nooit heb meegemaakt. Of kan dat soms niet. Is het omdat een Duits merk problemen heeft, dat ieder merk problemen heeft?
Wtf segsigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenIk zou me niet teveel zorgen maken, nieuwe auto = garantie!
Zo heb ik het toch mogen ondervinden met mijn Renault Mégane II. Na 3 jaar waren daar door Renault voor zo'n €4000 aan garantieherstellingen uitgevoerd. Gaande van knipperlichtunits die loskwamen tot het vervangen van een versenllingsbak. Het was een echte 'maandagochtend' auto zoals men wel eens zegt. Maar qua garantieregeling mag ik zeker niet klagen van Renault!
Eén zaak heb ik hieruit geleerd. Ik koop geen nieuwe wagen meer, als ik het toch nog zou doen, dan een model die al een aantal jaar op de markt is. Dan heb je geen last van al die 'kinderziekten'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VAG04 Bekijk Berichteneen nieuwe renault koopt al 5j safe kunt rondrijden
techniek en elektronica overnemen van de insignia,
Je zit inderdaad safe tijdens de garantieperiode, maar om de haverklap naar de garage gaan, enkele dagen uw nieuwe auto kwijt zijn daar betaal je niet voor als je een nieuwe wagen koopt
'techniek en elektronica overnemen van de Insignia' dat topic al eens gelezen, zo positief is dat niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janhuybs Bekijk BerichtenOmdat ik dit bij een Honda nog nooit heb meegemaakt. Of kan dat soms niet. Is het omdat een Duits merk problemen heeft, dat ieder merk problemen heeft?
Wtf seg
Comment
-
Die kans op kinderziektes zal mij altijd weerhouden in de eerste jaren een nieuwe auto te kopen
Zo'n mankementen moeten en zullen ze wel oplossen voor jou hoor, geen paniek. Maar ondertussen zit je er wel mee natuurlijk..
Dat je dat normverbruik niet haalt is normaal
Stel je nieuwe Atra eens voor in het "Mijn Duitse wagen"-topic? Volgens mij ben je de allereerste, en wetende dat je je Astra al 4 weken hebt ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmy001 Bekijk BerichtenVoor de rest rijdt de auto fijn en vlot, al is het voorgeschreven verbruik van 4.7liter NIET haalbaar...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenWij hebben dat ook nog nooit meegemaakt met de Opels die we gehad hebben. Meer nog, de laatste Opel die we hadden, was eentje waar we heel content van waren. 370k km en nooit kosten aan gehad. De volgende auto die mijn ouders kopen, wordt 90% zeker terug een Opel. 't Is gewoon geluk hebben met auto's, welk merk je ook koopt...
Inderdaad, mijn ouders rijden al van 2001 met een corsa C 1.7DTI, momenteel : 320000km, enige onverwachte onkosten (slijtende onderdelen niet meegerekend)die zich voorgedaan hebben ; nieuwe alternator (+- € 250)
Ik denk dan toch dat je idd wat geluk moet hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenDie kans op kinderziektes zal mij altijd weerhouden in de eerste jaren een nieuwe auto te kopen
Zo'n mankementen moeten en zullen ze wel oplossen voor jou hoor, geen paniek. Maar ondertussen zit je er wel mee natuurlijk..
Dat je dat normverbruik niet haalt is normaal
Stel je nieuwe Atra eens voor in het "Mijn Duitse wagen"-topic? Volgens mij ben je de allereerste, en wetende dat je je Astra al 4 weken hebt ..
Bij deze : http://www.autoforum.be/showthread.p...14#post3809014
Comment
-
Wtf seg2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wimke1971 Bekijk Berichten
toyota, honda,... zijn degelijke merken toch.
Comment
Comment