Ahn nee dat ben ik nog niet tegengekomen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenJe betaald er ook 2 keer niks voor ook he, dan moet je niks premium (zoals Opel zich durft noemen) verwachten.
Ik spaar de mijne niet, 2 maand oud en 9000km gereden, tot heden niks tegengekomen (hout vasthouden)
Comment
-
Wat mij voornamelijk interesseerde was de nieuwe 1.6cdti met 136pk en een euro6norm. En daar ben ik algemeen zeer tevreden van ook dankzij dat flexridesysteem. En het model natuurlijk. Maar om een van de duurste afwerking te hebben stelt het mij teleur vanwege wat er al allemaal gebeurd is. De enige opties die ik nog kon nemen waren : open dak, OPC pakket en een zwaardere motor.
Maar dat is net terzelfde als de Insignia Country Tourer wie gaat er bij Opel shoppen met een budget van plus 40k?
De mensen die dat een mooie wagen vinden he...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten1.4 turbo heeft toch al enkele zwakke puntjes maar over het algemeen zijn de benzine motoren van Opel wel oke
Erger als die 1.7 cdti's kan het niet worden, daar heb ik genoeg miserie mee gehad -> De leasingmaatschappij begon het ook beu te worden.
Comment
-
Ik heb een vraagje aangaande de navi950. Momenteel heb ik mijn ipod aangesloten en zet ik deze op shuffle. Nu is de laatste tijd mij opgevallen dat de shuffle vaak niet meer opstaat of dat hij vanzelf terug "normaal" afspeelt, heeft nog iemand dit al gehad?
Daarnaast, piepen de parkerensensoren bij jullie soms ook wanneer er niets is?
& aangaande dat van 32 000: mijne was voor de korting ook iets van een 29 000, ik ben er echter heel tevreden van. Met 32 000 kun je inderdaad elders gaan shoppen, of je evenveel waar voor je geld hebt is een andere vraag. Feit is en blijft als je een ander duits merk met dezelfde soortgelijke opties zou willen, je 10 000 meer kwijt bent. In mijn geval was ik namelijk ook voor een bmw 1, audi a3 en mercedes A-klasse aan het kijken. Allemaal mooie auto's (buiten de bmw 1 m.i.), maar dan betaal je gewoon veel meer. Of het daarom zoveel meer 'premium' is, weet ik niet.
Over de 1.7cdti heb ik ook al veel slechte dingen gehoord, maar ik had de tijd niet om te wachten op de nieuwe 1.6 (en de 2.0 kreeg ik niet verzekerd), hopelijk blijf ik gespaardThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Ik heb 3 1.7 110pk gehad en met geen enkele heb ik problemen gehad. Juist de laatste daar is de EGR van vervangen geweest. Wat ik wel vond is dat ze zeer luidruchtig waren en onstabiel draaide op stationair toerental. Voor de rest altijd zeer tevreden van geweest.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenIk heb 3 1.7 110pk gehad en met geen enkele heb ik problemen gehad. Juist de laatste daar is de EGR van vervangen geweest. Wat ik wel vond is dat ze zeer luidruchtig waren en onstabiel draaide op stationair toerental. Voor de rest altijd zeer tevreden van geweest.
Heb er 4 gehad, 3 Zafira's en 1 Astra met de 1.7CDTI
- Alle injectoren vervangen -> bij alle 4 de wagens
- EGR klep kapot
- Versnellingsbak naar de fillistijnen
- 2x turbo
- 8 x DPF vervangen
Wagens deden 100.000 tot 120.000km op een jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenHeb er 4 gehad, 3 Zafira's en 1 Astra met de 1.7CDTI
- Alle injectoren vervangen -> bij alle 4 de wagens
- EGR klep kapot
- Versnellingsbak naar de fillistijnen
- 2x turbo
- 8 x DPF vervangen
Wagens deden 100.000 tot 120.000km op een jaar.
Als ik persoonlijk ooit opel zou kopen, zou het benzine zijn. Denk dat je daar in vergelijking met andere merken niet beter of slechter gaat mee zijn.
Ik vind het bedroevend!
Edit: voor mijn huidige aankoop ben ik prijs gaan vragen voor de astra 1.6 benzine automaat en de combo1.6 cdti automaat, dus ben zeker niet anti opel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZeg eens?
Erger als die 1.7 cdti's kan het niet worden, daar heb ik genoeg miserie mee gehad -> De leasingmaatschappij begon het ook beu te worden.
De rest van wat je opsomde gebeurd wel eens maar niet abnormaal veel, ook doen wij bij elk onderhoud een dieselreiniger in de tank. En ook toegeven dat veel garages overdrijven bij leasings, als er maar 1 verstuiver slecht is zouden sommige ze toch nog alle 4 vervangen...
1.4 hebben wij al enkele gahad waarvan de multiriem slipt en dus lawaai maakt. Dit komt door de riemspanner die geen spanning meer geeft.
En waterverbruik door een darmpje aan de turbo die lekt en\of pakking tussen motor en distributie die doorgeeft.
Comment
-
Heb een vraagje. Gisteren de Astra eens een grondige poetsbeurt gegeven vanbinnen en vanbuiten met Meguiars producten.
Nu toen ik de wagen aan het afspuiten was zag ik dat deze volstond met van die kleine roestplekjes, op het dak, deuren, in de stijlen... en ze gaan er niet uit.
Ik heb een witte lak iemand een idee wat dit kan zijn ? En zo ja wat ik er aan kan doen...
Mijn vader dacht dat het van de remschijven of van de remblokken kan komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ikkerikketikke Bekijk BerichtenHeb een vraagje. Gisteren de Astra eens een grondige poetsbeurt gegeven vanbinnen en vanbuiten met Meguiars producten.
Nu toen ik de wagen aan het afspuiten was zag ik dat deze volstond met van die kleine roestplekjes, op het dak, deuren, in de stijlen... en ze gaan er niet uit.
Ik heb een witte lak iemand een idee wat dit kan zijn ? En zo ja wat ik er aan kan doen...
Mijn vader dacht dat het van de remschijven of van de remblokken kan komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SDE Bekijk BerichtenIk heb ook de ST met OPC-line en trekhaak.
Zal eens kijken welke nummer er bij mij opstaat.
Comment
-
Wie heeft er hier nog DAB? Ik vind precies dat ik steeds slechte ontvangst heb hiermee. Geluid valt véél weg en er zit zowat ruis op. Hij synchroniseert samen met de FM zender. Dus als de DAB weg valt dan schakelt hij op FM. Maar daar zit wat vertraging op en dan herhaalt hij alles dus 10 keer. Aan de kanten van Antwerpen gaat het maar hier in de buurt valt de DAB echt continu weg. Ga er is ne keer terug mee gaan want volgens mij is er iets ni just.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeecee007 Bekijk BerichtenDat zou heel tof zijn. Maar ik denk dat ons plaatje groter gaat moeten zijn. De bumper van de station loopt verder door onder de wagen dan die van een 3/5-deurs, lijkt mij...
Daaronder staan nog wat nummers, oa: Ident-Nr 12134
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SDE Bekijk BerichtenOp mijn plaatje staat: GM 13334074
Daaronder staan nog wat nummers, oa: Ident-Nr 12134
Comment
Comment