Sta ook int boekje dat dit enkel bij warme motor is, maar tzal wel normaal zijn aangezien iedereen dit heeft.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenVoila, hij heeft gisteren aan de lader gehangen tot hij volgeladen was. Daarna moest ik weer weg en heb ik kunnen testen of hij stil wilde vallen. Heb 40km gereden en geen enkele keer wilde hij de motor uitschakelen. Tot dat ik op men bestemming was, daar viel hij plots wel uit. Toen ik terug naar huis vertrokken was, vanaf toen werkte de start/stop meteen --> Koude motor, zetel/stuurverwarming op, airco op,... Ik vind het een vreemd systeem
Gisteren ook prachtige namaakwielschelen gekocht :p (lees dit met veel sarcasme :p ) aangezien de wintervelgen hier en daar wat roest sporen kregen en ze wat mat beginnen uit te slaan. Originele doppen vond ik te duur voor het geen het was dus ik zal tijdens de winter met dit resultaat moeten leven :p.
Comment
-
We schijten ni allemaal geld ehDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenBetwijfel et toch. Kem geweten dak just vertrok mee auto (koud), buiten 6 graden, 500m gereden en em viel al stil van start stopThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenWe schijten ni allemaal geld eh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenWe schijten ni allemaal geld eh
Comment
-
En mee da idee komt gij nu pas af!DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Even hier de vraag stellen voor ik na de garage ga. Mijn auto maakt nog steeds lawaai... zeer onregelmatig...
Kheb even gekeken en zag da bij de achter vering 2 kokers (elke kant 1) los rondom zat. Vanboven bevestigd ma beneden zeer veel speling. Nog iemand anders dit opgemerkt?
Edit:
Sorry voor post (via gsm); zal even verduidelijken.
Bjorn zijn oplossing moet ik niet proberen daar hij het geluid ook maakt met hoedeplank eruit...
Verder heb ik ook gemerkt dat Start / Stop op korte afstanden meestal niet invalt en pas vanaf dat hem echt op temperatuur is pas begint te doen...
Heb in de rapte een foto getrokken zodat het duidelijker is over welke "koker" ik praat
Comment
-
Geen idee over die kokers, zal het eens moeten bekijken bij de mijne. Moet wel zegge dat het beter is voor de wagen als hij niet stilvalt als hij nog nuet op temperatuur is. De garage had het zelfs zo tegen mij verteld (dat het zo hoort) maar bij mij valt die al stil als het koud is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bn_ Bekijk BerichtenEven hier de vraag stellen voor ik na de garage ga. Mijn auto maakt nog steeds lawaai... zeer onregelmatig...
Kheb even gekeken en zag da bij de achter vering 2 kokers (elke kant 1) los rondom zat. Vanboven bevestigd ma beneden zeer veel speling. Nog iemand anders dit opgemerkt?
Edit:
Sorry voor post (via gsm); zal even verduidelijken.
Bjorn zijn oplossing moet ik niet proberen daar hij het geluid ook maakt met hoedeplank eruit...
Verder heb ik ook gemerkt dat Start / Stop op korte afstanden meestal niet invalt en pas vanaf dat hem echt op temperatuur is pas begint te doen...
Heb in de rapte een foto getrokken zodat het duidelijker is over welke "koker" ik praat
Wat is uw probleem juist?
Comment
-
Heb al veel gehoord van problemen aan de remklauwen. Die hebben speling en tikken onderweg. Wiel er ne keer afhalen en is mee u remklauw rammelen, dan voelt ge of er speling op zit.Last edited by Volvo_Bjorn; 25/11/2014, 20:00.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Soubry, van 22 Oktober 2014 heb ik de wagen ;-)
Mijn vorige Opel Astra J (bj 2010) had dit probleem niet, was een hatchback dus mogelijks zit daar het verschil maar meende te lezen dat iemand dit ook voor had met een niet ST...
Remmen zou kunnen maar ben onder de indruk dat hij meer geneigd is om het te doen als ik naar links draai (is niet altijd, maar kan er mij wel vaak aan verwachten als ik dit doe), vind er niet een regelmaat in...
Had reeds de garage gebeld en die vroegen of ze konden meerijden maar vind het beetje nutteloos om met hen rond te rijden omdat het niet altijd voordoet en graag zou vinden wat het "triggert" zodat als ik een test rit ga doen met hen het niet "vruchteloos" is... Vandaar dat ik dit topic verder ook in de gaten hou; ook voor Bjorn zijn "connecties" met de klantendienst
KM stand is ook nog maar 3600 ... dus mogelijks iets dat nog moet loskomen?
Edit:
@Bjorn, doet het ook soms voor als ik rem; ben zelf niet zo technisch om de wagen te liggen sleutelen.
Denk dat de leasing hier ook niet zo mee kan lachen; maar als het ook gebeurd als ik rem; kan ik de remklauwen toch elmineren of zie ik dit verkeerd?
Comment
-
Een rammeltje kan iets wreed ambetant zijn! Het kan precies van links achter komen maar de rammel zelf kan zich gerust ergens vooraan bevinden. Als ik u was zou ik toch eens met de garage gaan rijden en de slechte wegen gaan opzoeken.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
Comment