Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenEn zoals ik al dacht. Na 1.5u wachten is de wagen klaar, komen ze zeggen dat ik al in bezit was van de laatste nieuwe software :s. Ze mogen zich weer vasthouden bij den Opel want "I'M NOT AMUSED!". Wa zitten die koefklaffers ginderachter in Kontich mij dan te zeggen dat er ne grote update is?????Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman 1 Bekijk BerichtenHeb mijn auto nu precies twee weken en sedert een dag of 4 kraakt en piept mijn zetel ( lederen sportzetels ) bij het minste dat ik beweeg of als ik een bocht neem , ook mijn telefoon moet ik iedere keer dat ik de auto heb stilgelegd helemaal terug instellen , hij blijft er wel opstaan , ook op mijn smartphone , maar vind deze nooit terug zonder terug in te stellen , dan werkt alles zolang ik hem niet stilleg .
Ze hebben er in de garage een goed half uur met bezig geweest en zei men dat de software niet overeen komt . Heeft iemand dat ook al gehad ??
Voor de rest rijd hij goed , verstook is nog wel wat hoog maar dat zal wel beteren hoop ik , heeft nog maar 900 km op de teller .
Ik heb dat ook voorgehad......in 2009.
Ben nog aan het wachten op de update.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ben ik blij dat ik mijne gps op mijn telefoon staat, ok bluetooth heb ik ook en had ik problemen mee (Garage kwam zelf niet af met een update, ging gewoon niet).
Telefoon gekraakt en probleem opgelost.
Oja: na 14.000km sportief rijden -> Geen kraakjes of piepjes
Comment
-
dubbelpostDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
De garage verwijt ik niks! Maar dieje klantenservice weer! Altijd liegen bedriegen.... Maandag gaan ze me terug bellen om te laten weten waarom ik verkeerd ingelicht ben.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1 Bekijk BerichtenWeet iemand soms een adres waar ik aan 2dehands of nieuwe velgen kan geraken tegen een eerlijke prijs? Ik ben op zoek naar originele opel velgen, PZW 18inch 225/45, de 5 dubbele spaken dus. Ik vind dat eigenlijk zeer knappe velgen en heb er ook spijt van datk die in den tijd niet genomen heb. Verkoper kon me destijds niet duidelijk zeggen welke velgen het waren, ik baal er nog steeds van. Deze dus: http://s904.photobucket.com/user/Bla...10001.jpg.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk BerichtenIk heb deze onder mijn ZT liggen en zijn idd zeer knap. Zo knap zelfs dat ik vorige week de winterbanden op wintervelgen heb geweigerd. Ik heb mijn winterbanden op de originele velgen laten trekken, dus ook in de winter een knappe velg. Ieder zijn idee erover, maar een mooie velg maakt absoluut het verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenDe garage verwijt ik niks! Maar dieje klantenservice weer! Altijd liegen bedriegen.... Maandag gaan ze me terug bellen om te laten weten waarom ik verkeerd ingelicht ben.
Ik heb wel al een tijdje de raad van een forumlid gevolgd en ons NL's grietje definitief het zwijgen opgelegd, en ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog geen seconde heb gemist. Geen onderbreking meer tijdens telefoongesprekken of tijdens één of andere belangrijke mededeling op de radio die je wou horen, of van je favoriete muziek. Ik rij nog enkel op de pijlen op de display.
Dit spreekt natuurlijk de tekortkomingen van Opel niet goed natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenDe garage verwijt ik niks! Maar dieje klantenservice weer! Altijd liegen bedriegen.... Maandag gaan ze me terug bellen om te laten weten waarom ik verkeerd ingelicht ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk BerichtenBjorn, ik was benieuwd naar de update, maar blijkbaar dus weinig of niets update.
Ik heb wel al een tijdje de raad van een forumlid gevolgd en ons NL's grietje definitief het zwijgen opgelegd, en ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nog geen seconde heb gemist. Geen onderbreking meer tijdens telefoongesprekken of tijdens één of andere belangrijke mededeling op de radio die je wou horen, of van je favoriete muziek. Ik rij nog enkel op de pijlen op de display.
Dit spreekt natuurlijk de tekortkomingen van Opel niet goed natuurlijk.
Ik heb ze na drie jaar ook nog geen seconde gemist, de beste oplossing. Daar kan de klantendienst van opel nog een puntje aan zuigen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman 1 Bekijk BerichtenHeb mijn auto nu precies twee weken en sedert een dag of 4 kraakt en piept mijn zetel ( lederen sportzetels ) bij het minste dat ik beweeg of als ik een bocht neem , ook mijn telefoon moet ik iedere keer dat ik de auto heb stilgelegd helemaal terug instellen , hij blijft er wel opstaan , ook op mijn smartphone , maar vind deze nooit terug zonder terug in te stellen , dan werkt alles zolang ik hem niet stilleg .
Ze hebben er in de garage een goed half uur met bezig geweest en zei men dat de software niet overeen komt . Heeft iemand dat ook al gehad ??
Voor de rest rijd hij goed , verstook is nog wel wat hoog maar dat zal wel beteren hoop ik , heeft nog maar 900 km op de teller .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenMijne raad ?
Ik heb ze na drie jaar ook nog geen seconde gemist, de beste oplossing. Daar kan de klantendienst van opel nog een puntje aan zuigen !
Bedankt ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk BerichtenIk heb deze onder mijn ZT liggen en zijn idd zeer knap. Zo knap zelfs dat ik vorige week de winterbanden op wintervelgen heb geweigerd. Ik heb mijn winterbanden op de originele velgen laten trekken, dus ook in de winter een knappe velg. Ieder zijn idee erover, maar een mooie velg maakt absoluut het verschil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]106614[/ATTACH]
18" is bij de meeste Opel's perfect imo, toch zie je veel GTC's of Cascade's rijden met 20", trekt op nieveel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenKnap!
18" is bij de meeste Opel's perfect imo, toch zie je veel GTC's of Cascade's rijden met 20", trekt op nieveel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIs er een OEM velg in 18" met 5x105?
Magazijn van uw dealer zal u wel verder kunnen helpen om te weten welke er beschikbaar zijn in 5x105.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenDenk het wel, velgen zoals van Underwood ben ik al op Kapaza tegengekomen met steek 5x105. Die 19" vijfspaaks zijn ook vet maarja... Tikkeltje te groot imo
Magazijn van uw dealer zal u wel verder kunnen helpen om te weten welke er beschikbaar zijn in 5x105.
Comment
-
Net terug van een weekend Disneyland Parijs. Dus een 900km achter de kiezen. Vrees dat ik nog een langst de garage kan gaan. Tijdens de rit op de snelweg deed mijn stuur zéér ambetant! Precies of er zit een knik in. Als ik lange tijd rechtdoor rijd tegen hoge snelheid en ik wil een héél klein beetje bijsturen naar rechts dan moet ik mijn stuur door een klein dood punt trekken. Enkel als ik naar rechts stuur heeft hij dat en ook niet altijd. Ik weet alleen dat het wreed ambetant is!DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenNet terug van een weekend Disneyland Parijs. Dus een 900km achter de kiezen. Vrees dat ik nog een langst de garage kan gaan. Tijdens de rit op de snelweg deed mijn stuur zéér ambetant! Precies of er zit een knik in. Als ik lange tijd rechtdoor rijd tegen hoge snelheid en ik wil een héél klein beetje bijsturen naar rechts dan moet ik mijn stuur door een klein dood punt trekken. Enkel als ik naar rechts stuur heeft hij dat en ook niet altijd. Ik weet alleen dat het wreed ambetant is!
Ik heb dat sinds vorige week ook!! enkel op autostrade, dacht dat het aan de wintrerbanden lag maar dat is dus niet zo...
Comment
-
Vraagje aan Namaz , je zegt dat ik mijn GSM moet rooten en Supersu erop zetten , hoe werkt dat ?? Ik heb wel wat gevonden daarover maar ken daar werkelijk niks van. Ik heb hetvolgende gevonden , ben ik daar iets mee ?? Alvast bedankt .
Comment
Comment