Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb mijn gsm laten rooten door een forumlid, dan Supersu erop gezet en titaniumbackup.
    Na het rooten en supersu had ik toegang tot de wagen zijn telefoonboek.

Zal u een pm sturen

Comment

• Alvast bedankt , ken daar werkelijk niks van .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman 1 Bekijk Berichten
        Alvast bedankt , ken daar werkelijk niks van .

Het gebruik zelf is easy, het rooten zelf was ook iets te moeilijk voor mij.
        Nu vanaf nu ga ik elke nieuwe GSM rooten, alle apps die niet te verwijderen zijn wegens standaad kan er nu wel af.
        meer geheugen -> sneller werken

Comment

• Die pieter v waar vind ik die , heb al eens ingetikt op zoeken maar geen gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
            Klopt mijn LG L90 zijn houder kon niet gebruikt worden in de Astra omwille van de roosters, ding hangt nu als een GPS tegen de ruit.

Dat docking station zie ik zitten maar dan moet de prijs een pak naar beneden
            Ik heb trouwens afgelopen weekend een houder in de Action gekocht voor nog geen 2€. Gewoon tegen men raam links geplakt en het werkt uitstekend. Door die daar te zitten is het nog zo lelijk niet.

Ik weet niet of je het had gezien gisteren

Edit: niet men raam wat naar beneden kan en ook niet men voorruit, dat klein dingske dertussen.
            Last edited by Erendriel; 08/12/2014, 18:07. Reden: verduidelijking
            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
              Knap!
              18" is bij de meeste Opel's perfect imo, toch zie je veel GTC's of Cascade's rijden met 20", trekt op nieveel!
              Ik heb maar 18' gelukkig!
              That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
              28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
              28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                Net terug van een weekend Disneyland Parijs. Dus een 900km achter de kiezen. Vrees dat ik nog een langst de garage kan gaan. Tijdens de rit op de snelweg deed mijn stuur zéér ambetant! Precies of er zit een knik in. Als ik lange tijd rechtdoor rijd tegen hoge snelheid en ik wil een héél klein beetje bijsturen naar rechts dan moet ik mijn stuur door een klein dood punt trekken. Enkel als ik naar rechts stuur heeft hij dat en ook niet altijd. Ik weet alleen dat het wreed ambetant is!
                Heb dat probleem ook al gehad, soms zeer duidelijk voelbaar en dan weer weken niets van gemerkt. Ben er al mee naar de garage gereden maar daar voelden ze niks. Bandenspanning nagekeken en ondertussen zelfs al andere set banden gestoken en af en toe duikt het nog eens op.

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Ik heb dat sinds vorige week ook!! enkel op autostrade, dacht dat het aan de wintrerbanden lag maar dat is dus niet zo...
                Ik heb het de eerste keer gemerkt op weg van Luik naar Brussel via de E40 lange rechte stukken zonder stuurcorrecties. Om gewestwegen heb ik het nog niet gemerkt maar daar moet je vaker corrigeren.
                Last edited by DyNaRaX; 08/12/2014, 19:18.

Comment

• Vrijdag heb ik een afspraak gemaakt. Tzal waarschijnlijk weer zijn van "We hebben hem uitgelezen en zien geen fouten dus het werkt allemaal normaal". Maar normaal is dat toch zeker niet. Mijne witte heeft dat probleem nooit gehad dus moet den deze dat probleem ook niet hebben. Ze mogen hem gerust ne keer op de autostrade testen.
                  DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Heb dat probleem nog gelezen op fora's, denk niet dat er een oplossing voor bestaat (meeste mensen voelen dit dan ook niet)
                    Heeft wellicht iets te maken met de elektrische servo... Ik heb alvast nog niets gemerkt bij de mijne.

Comment

Net terug van een weekend Disneyland Parijs. Dus een 900km achter de kiezen. Vrees dat ik nog een langst de garage kan gaan. Tijdens de rit op de snelweg deed mijn stuur zéér ambetant! Precies of er zit een knik in. Als ik lange tijd rechtdoor rijd tegen hoge snelheid en ik wil een héél klein beetje bijsturen naar rechts dan moet ik mijn stuur door een klein dood punt trekken. Enkel als ik naar rechts stuur heeft hij dat en ook niet altijd. Ik weet alleen dat het wreed ambetant is!

Had dit een tijd terug ook voor. Maar door een simpele truuk is dit verdwenen. Garagist raadde mij aan om een tijdlang +- 10' met het stuur volledig naar links en da ook naar rechts rondjes te blijven rijden. Op een avond ergens op een geschikt stuk op industriegebied rondjes gaan draaien. Gelukkig heeft niemand mij bezig gezien, tzal nogal een zicht geweest zijn. Maar geloof het of niet, hiermee is het verdwenen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                        Ik heb trouwens afgelopen weekend een houder in de Action gekocht voor nog geen 2€. Gewoon tegen men raam links geplakt en het werkt uitstekend. Door die daar te zitten is het nog zo lelijk niet.

Ik weet niet of je het had gezien gisteren

Edit: niet men raam wat naar beneden kan en ook niet men voorruit, dat klein dingske dertussen.
                        Nee niet gezien, ik heb een rooster houder gevonden!

Comment

• Ik lees op duitse fora dat het aan de banden kan liggen. De meeste hebben er last van bij het plaatsen van de winterbanden. Ook ik heb het gemerkt vanaf het plaatsen bij de winterbanden. Winterband is een 205, zomer 225. Maar dan nog! Dit zou niet mogen. Ik zal vrijdag zien wat ze zeggen.
                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                            Heb dat probleem nog gelezen op fora's, denk niet dat er een oplossing voor bestaat (meeste mensen voelen dit dan ook niet)
                            Heeft wellicht iets te maken met de elektrische servo... Ik heb alvast nog niets gemerkt bij de mijne.
                            Ik heb er enkel last van op de winterbanden die 205 breed zijn, op de 215/60/16 niks!

waar de mijne last van heeft is dat als je rustig rijdt je het stuurt hoort schuren. Het is stil, maar ik hoor het wel!

Comment

• ik heb geen winterbanden en merk het met de zomerbanden (17")

Ben er mee langsgeweest in de garage, testrit gedaan maar ze voelden niks (ff de A12 op) en daarna hebben ze software update gedaan. Probleem is er nog steeds maar ben er niet meer mee terug gegaan.
                              Last edited by DyNaRaX; 08/12/2014, 21:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                Is er een OEM velg in 18" met 5x105?
                                Ja ze, de wagens met kleinere motoren, 1.4 T en 1.3 cdti hebben die maat, de meeste hebben echter 5x115 (1.7 diesel en 1.6 turbo etc). Nogal raar dat er verschil op zit, maar bon
                                Opel Astra J 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1 Bekijk Berichten
                                  Ja ze, de wagens met kleinere motoren, 1.4 T en 1.3 cdti hebben die maat, de meeste hebben echter 5x115 (1.7 diesel en 1.6 turbo etc). Nogal raar dat er verschil op zit, maar bon
                                  Ja dat weet ik, ik heb namelijk de 1.4 T maar ik vraag mij af of er 18inch velgen voor bestaan.

Comment

Vrijdag heb ik een afspraak gemaakt. Tzal waarschijnlijk weer zijn van "We hebben hem uitgelezen en zien geen fouten dus het werkt allemaal normaal". Maar normaal is dat toch zeker niet. Mijne witte heeft dat probleem nooit gehad dus moet den deze dat probleem ook niet hebben. Ze mogen hem gerust ne keer op de autostrade testen.
                                    heb dat gehad met de mijne, tijd geleden hier op forum is dit al opgedoken, in de garage hadden ze er nog nooit van gehoord (what's new?)maar ze gingen er ne keer naar kijken. naar wat zij zeiden hebben ze iets verandert in de software van het elektrisch stuur zodat het nulpunt gevoeliger of minder gevoelig was (sorry, weet niet meer welke van de twee het was...) maar ik moet zeggen dat het probleem opgelost was en nog altijd opgelost is! heeft te maken met het alsmaar zuiniger maken van de auto's, da elektrisch stuur gaat in een soort stand-by = geen bijkomend verbruik. natuurlijk moet de bekrachtiging weer bijspringen als je wil draaien aan je stuur... daar ligt het probleem, bij welke "druk" moet de bekrachtiging inspringen...

Comment

• Ik moet continu bekrachtiging hebben, verbruik zal me een worst wezen :p

Comment

• Mijn astra zijn winterschoenen liggen er ook onder,
                                        20141210_130824.jpg
                                        Nu nog een goei wasbeurtje geven. Het is niet goed te zien maar het is nodig.
                                        Last edited by ; 10/12/2014, 22:26.

Comment

• Vandaag een brief van Opel gekregen dat de mijne terug moet naar de garage voor een terugroepactie. Toevallig moet ik morgen in de garage zijn dus kunnen ze dat ineens in orde brengen. Het gaat over de TPMS bandenspanningssensoren die niet altijd herkent zouden worden. Er zou een andere software beschikbaar zijn.

Comment

Working...
                                          X