Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja, ge moet op onderhoud dan. Kan natuurlijk geen kwaad voor een paar 1000km maar ik zou het toch zo snel mogelijk doen. Enige is dat ge een melding ga krijgen op uw BC.
Is die nieuwe 16 cdti ook weer met de zelfde DPF als de fiat motoren en dito miserie , als je niet veel lange ritten deed bleef het lichtje constant branden en moest je dan een stuk snelweg rijden maar de dag erna was het weer van datte
Ik denk het niet. De 1.6 is echt van GM. Ik merk bij de mijne de regeneratie zelfs niet meer. Ik heb op de 22000km die ik nu heb nog maar één keer gemerkt dat hij aan het regenereren was en dit omdat het verbruik stationair iets hoger lag (2L/h). De 1.7cdti lag bij zijn regeneratie echt te rammelen, stinken, minder power.....
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Ik denk het niet. De 1.6 is echt van GM. Ik merk bij de mijne de regeneratie zelfs niet meer. Ik heb op de 22000km die ik nu heb nog maar één keer gemerkt dat hij aan het regenereren was en dit omdat het verbruik stationair iets hoger lag (2L/h). De 1.7cdti lag bij zijn regeneratie echt te rammelen, stinken, minder power.....
Lijkt mij ergens normaal omdat je nu éénmaal wat smeerlapperij aan't verbranden bent en omdat er minder diesel naar de motor gaat.
Awel en dat heeft de 1.6cdti niet. Die schud zelfs niet tijdens het regeneren.
Dat schudden en stinken is toch alleen maar wanneer hij stationair draait ?
Tijdens het rijden wordt ik er niks van gewaar.
Rijdt nog even vlot, stinkt niet en schud niet.
Is al van een paar weken geleden maar om hier even op terug te komen, vandaag heb ik dit eens getest. En met de Opel apparatuur kan ik niet zien dat hij gechipped is
Dat schudden en stinken is toch alleen maar wanneer hij stationair draait ?
Tijdens het rijden wordt ik er niks van gewaar.
Rijdt nog even vlot, stinkt niet en schud niet.
Ewel met mijn Zafira voelde en hoorde je het heel goed tijdens het rijden
Is al van een paar weken geleden maar om hier even op terug te komen, vandaag heb ik dit eens getest. En met de Opel apparatuur kan ik niet zien dat hij gechipped is
foto etc
Nice, dat had ik ook al gehoord van een andere garage. Nu zijn het er dus al minstens 2
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment