Oorspronkelijk geplaatst door Namaz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenHeb het nu wel over nog een set aankopen. Is €350 per velg...That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenDat zou ik niet doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenZijt content dat ge nu pas binnen moet, met uwe rijstijl dacht ik dat ge om de 10k op onderhoud moest
Maar dan nog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenDat zou ik niet doen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenTja, ge moet op onderhoud dan. Kan natuurlijk geen kwaad voor een paar 1000km maar ik zou het toch zo snel mogelijk doen. Enige is dat ge een melding ga krijgen op uw BC.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMa snap dan de logica niet dat men zegt om het jaar of om de 30.000km als dat kennelijk niet haalbaar is voor iemand die veel rijdt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk BerichtenEn dat zijn de gewone 17", kijkt maar es op de Opel accessoires site voor de andere prijzen (450 eur is ook geen uitzondering daar)
Is da niet zoiets ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMaar dan nogThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenIk heb deze morgen even gecheckt trouwens. Ik zit op 18.000km en nog 26%
Ik knal ook wel stevig door
Polleke: In principe wel, maar heb gisteren online een afspraak gemaakt voor zijn onderhoud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
Comment
-
Ik denk het niet. De 1.6 is echt van GM. Ik merk bij de mijne de regeneratie zelfs niet meer. Ik heb op de 22000km die ik nu heb nog maar één keer gemerkt dat hij aan het regenereren was en dit omdat het verbruik stationair iets hoger lag (2L/h). De 1.7cdti lag bij zijn regeneratie echt te rammelen, stinken, minder power.....DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenIk denk het niet. De 1.6 is echt van GM. Ik merk bij de mijne de regeneratie zelfs niet meer. Ik heb op de 22000km die ik nu heb nog maar één keer gemerkt dat hij aan het regenereren was en dit omdat het verbruik stationair iets hoger lag (2L/h). De 1.7cdti lag bij zijn regeneratie echt te rammelen, stinken, minder power.....
Comment
-
Awel en dat heeft de 1.6cdti niet. Die schud zelfs niet tijdens het regeneren.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenAwel en dat heeft de 1.6cdti niet. Die schud zelfs niet tijdens het regeneren.
Tijdens het rijden wordt ik er niks van gewaar.
Rijdt nog even vlot, stinkt niet en schud niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenHeb het nog niet gecontroleerd maar ik denk niet dat we met opel apparatuur kunnen zien of de wagen gechipped is.
Apec doet 't voor 400Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenVolgens benzfreak wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenDat schudden en stinken is toch alleen maar wanneer hij stationair draait ?
Tijdens het rijden wordt ik er niks van gewaar.
Rijdt nog even vlot, stinkt niet en schud niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk BerichtenIs al van een paar weken geleden maar om hier even op terug te komen, vandaag heb ik dit eens getest. En met de Opel apparatuur kan ik niet zien dat hij gechipped is
foto etcThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment
Comment