Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
    Verkoopspraat dus.
    Zijt content dat ge nu pas binnen moet, met uwe rijstijl dacht ik dat ge om de 10k op onderhoud moest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
      Heb het nu wel over nog een set aankopen. Is €350 per velg...
      Dat zou ik niet doen
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
        Dat zou ik niet doen
        Inderdaad, goed zot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
          Zijt content dat ge nu pas binnen moet, met uwe rijstijl dacht ik dat ge om de 10k op onderhoud moest

Maar dan nog

Comment

Dat zou ik niet doen
            En dat zijn de gewone 17", kijkt maar es op de Opel accessoires site voor de andere prijzen (450 eur is ook geen uitzondering daar)

Comment

Maar dan nog

Opel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                Tja, ge moet op onderhoud dan. Kan natuurlijk geen kwaad voor een paar 1000km maar ik zou het toch zo snel mogelijk doen. Enige is dat ge een melding ga krijgen op uw BC.
                Die kunt ge gewoon zelf resetten.

Comment

Ma snap dan de logica niet dat men zegt om het jaar of om de 30.000km als dat kennelijk niet haalbaar is voor iemand die veel rijdt.
                  Gewoon op 30.000 houden. Of je dat nu op 12 maanden of op 15 maanden haalt maakt geen bal uit.

Comment

Maar dan nog
                    Ik heb deze morgen even gecheckt trouwens. Ik zit op 18.000km en nog 26%
                    That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

Ik heb deze morgen even gecheckt trouwens. Ik zit op 18.000km en nog 26%

Ik knal ook wel stevig door

Polleke: In principe wel, maar heb gisteren online een afspraak gemaakt voor zijn onderhoud.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                        Ja maar heb 17-inchers nodig (zomerbanden zijn 17 :p)

Comment

• Is die nieuwe 16 cdti ook weer met de zelfde DPF als de fiat motoren en dito miserie , als je niet veel lange ritten deed bleef het lichtje constant branden en moest je dan een stuk snelweg rijden maar de dag erna was het weer van datte

Comment

• Ik denk het niet. De 1.6 is echt van GM. Ik merk bij de mijne de regeneratie zelfs niet meer. Ik heb op de 22000km die ik nu heb nog maar één keer gemerkt dat hij aan het regenereren was en dit omdat het verbruik stationair iets hoger lag (2L/h). De 1.7cdti lag bij zijn regeneratie echt te rammelen, stinken, minder power.....
                            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Ik denk het niet. De 1.6 is echt van GM. Ik merk bij de mijne de regeneratie zelfs niet meer. Ik heb op de 22000km die ik nu heb nog maar één keer gemerkt dat hij aan het regenereren was en dit omdat het verbruik stationair iets hoger lag (2L/h). De 1.7cdti lag bij zijn regeneratie echt te rammelen, stinken, minder power.....
                              Lijkt mij ergens normaal omdat je nu éénmaal wat smeerlapperij aan't verbranden bent en omdat er minder diesel naar de motor gaat.

Comment

• Awel en dat heeft de 1.6cdti niet. Die schud zelfs niet tijdens het regeneren.
                                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Awel en dat heeft de 1.6cdti niet. Die schud zelfs niet tijdens het regeneren.
                                  Dat schudden en stinken is toch alleen maar wanneer hij stationair draait ?
                                  Tijdens het rijden wordt ik er niks van gewaar.
                                  Rijdt nog even vlot, stinkt niet en schud niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                                    Heb het nog niet gecontroleerd maar ik denk niet dat we met opel apparatuur kunnen zien of de wagen gechipped is.
                                    Apec doet 't voor 400
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                                    Volgens benzfreak wel.
                                    Is al van een paar weken geleden maar om hier even op terug te komen, vandaag heb ik dit eens getest. En met de Opel apparatuur kan ik niet zien dat hij gechipped is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                      Dat schudden en stinken is toch alleen maar wanneer hij stationair draait ?
                                      Tijdens het rijden wordt ik er niks van gewaar.
                                      Rijdt nog even vlot, stinkt niet en schud niet.
                                      Ewel met mijn Zafira voelde en hoorde je het heel goed tijdens het rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                                        Is al van een paar weken geleden maar om hier even op terug te komen, vandaag heb ik dit eens getest. En met de Opel apparatuur kan ik niet zien dat hij gechipped is
                                        foto etc
                                        Nice, dat had ik ook al gehoord van een andere garage. Nu zijn het er dus al minstens 2

Comment

Working...
                                        X