Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
    Meer spek met eieren eten hé mannen!

Wij kunnen wel nog rondrijden hé.

That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
    28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
    28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
      Ik heb een 1.7cdti en de mijne schakelt ook wel beetje stroever van 1e naar 2e. Al is dat wel niet echt op te merken.
      Zijn gewoon tamelijk stroeve bakken. Ik heb toen ik hem net had een additief in de boite olie gedaan en ik merkte wel een verschil. Schakelt iets soepeler nu, maar kan ook tussen de oren zitten natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
        Zijn gewoon tamelijk stroeve bakken. Ik heb toen ik hem net had een additief in de boite olie gedaan en ik merkte wel een verschil. Schakelt iets soepeler nu, maar kan ook tussen de oren zitten natuurlijk.
        Als ik dit er in ram, gaat het dan beter zijn?

Kupplung und Fahrwerk von SACHS. ✔ Kupplungslieferant in der WRC, DTM, F1 uvm. Technologiepartner von BMW, Porsche, Toyota, VW Motorsport. - Hier günstig kaufen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
          Wij kunnen wel nog rondrijden hé.

Ik ook, en ik rijd er met de Berlingo uw Astra los af

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
            Dus na mijn mails van van de week heb ik de dag erop meteen reactie gekregen. Daarjuist belde de garage ook dat ik een afspraak moet maken. Opel Belgium laat een Opel Cascada met DAB+ en NAVI 950 overkomen naar de garage en er gaan dan vergelijkingen gemaakt worden tussen beide systemen. Toch weer een spijtige zaak dat ge u eerst kwaad moet maken eer ze iets beginnen te ondernemen.
            Bij mij is het ook zo gegaan.
            Zij contacteren de garage, de garage dan mij met de melding dat er een IR van Opel komt kijken en testen.
            Het resultaat was nog eens een nieuwe silver box, nieuwe navi module en nog wat dingen maar het eind resultaat bleef hetzelfde.

Sent from here
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

http://www.sachsperformance.com/Sach...rced::701.html
              Nee denk het niet. Reken daar nog eens een dag werk bij en dat lijkt mij echt een overbodige kost.
              Als je het schakelen aangenamer wil maken kan je misschien een short shifter van MTech overwegen, zelf geen ervaring mee maar heb er al positieve dingen over gelezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                Ik ook, en ik rijd er met de Berlingo uw Astra los af
                Zware woorden. Ik heb dan wel geen OPC-line dus dan ga ik zeker 5km/u trager
                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

http://www.sachsperformance.com/Sach...rced::701.html
                  Eens proberen met de helft olie van een automaat in de bak te doen , bij mij heeft het geholpen en dit op aanraden van iemand die in een BMW garage werkte

Comment

• Dit was natuurlijk niet op mijn wagen van nu maar op mijn Omega 18I

Comment

• Kleine update van mijn Astra:

De Astra is sinds vorige week maandag binnen voor expertise en herstelling van de versnellingsbak. Er was niet niet veel zichtbaar aan de onderdelen maar ze spelen op zeker en ze hebben nieuwe lagers en synchromeches besteld. Dit hadden ze vorige week dinsdag gedaan. De nieuwe onderdelen gingen pas deze week maandag binnen komen, dus tot dan moest de wagen (volledig gedemonteerd) daar blijven.
                      Ik had nog niks vernomen (dat de onderdelen binnen waren of dergelijk) van de wagen, dus had ik besloten even een e-mailtje te doen. De garage had gisteren bericht gekregen dat de lagers niet leverbaar zijn (dus ook niet op stock zijn) en dat deze in back-order stonden. Vanuit Opel zelf kunnen ze ook niet meedelen wanneer deze geleverd gaan worden. Dit was voor mij opnieuw de druppel en mij nogmaals goed kwaad gemaakt (al kan de garage er zelf niets aan doen).
                      De garage heeft mij toen aangeraden een klacht in te dienen bij Opel wat ik natuurlijk ook heb gedaan (was ik ook van plan).
                      Een lange e-mail gestuurd en een klein uurtje later had ik al telefoon van Opel om te melden dat ze de e-mail goed hadden ontvangen en een dossier gingen openen (wat normaal gezien al het geval was). Ten laatste vrijdag ging hij mij opnieuw contacteren, al dan niet met nieuws. Ze hebben ook al contact opgenomen met de garage, die de opdracht heeft om morgen contact op te nemen met de verantwoordelijke van de klantendienst van Opel.

Dus spijtig genoeg, opnieuw: to be continued...

Comment

• Heb vandaag mijn banden laten wisselen.
                        In de garage lagen nog banden van een andere Astra ST van ons die ze vorig jaar in de winter perto gereden hebben.

In die banden zitten wel de sensoren voor de bandenspanningsmeter, maar mijn ST is daar niet mee uitgerust.
                        Weet er iemand of er een mogelijkheid is om het systeem nog bij te plaatsen?

Comment

• Update:

Ik ben de Astra een 2.5 weken kwijt geweest en er is een nieuwe versnellingsbak geplaatst.
                          Voor de rest hebben ze niets gedaan (aan regeneratie problemen etc).

Even afwachten dus wat het gaat geven...

Comment

• Hoop dat alles inorde is superplastik. Ga volgende week nog eens naar garage voor de versnellingen en deze keer gaan ze er iets aan moeten doen. 1en 2 beginnen meer te schuren en te kraken heb nu nog wel vier jaar garantie maar dat wil niet zeker dat stukken er af moeten vliegen

Grtz

Comment

• Tot nu toe ben ik wel zeer tevreden. Geen problemen gehad tot nu toe, wagen schakelt veel vlotter en pakt ook sneller op na te schakelen. Partner (die vroeger niks merkte), merkt nu ook duidelijk een verschil.

Klinkt zowat als bij mij.
                              Begonnen met wat ambetanter in versnellingen te geraken, ze hebben hem meerdere keren gesmeerd en ook de achteruitblokkeringspal (of iets dergelijks) vervangen (terugroepactie). Bleef steeds erger worden (o.a. kraken omdat ik hem erin moest forceren), heb zo eens een tijd vast gestaan aan een rood licht omdat hij niet meer in eerste wou. Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen bij jou en dat ze het snel oplossen. Ik raad je aan, als het niet opgelost raakt, om onmiddellijk door te gaan naar de klachtendienst, bij mij is er dan pas echt een oplossing gekomen.

Heb hun vandaag nog een mailtje gestuurd over de andere problemen die ik heb (die ze niet echt hebben opgelost), om hun te melden dat ze mij direct terug mogen verwachten als het opduikt.

Van wanneer is jouw Astra? Zijn er nog andere mensen die al het probleem hebben ervaren? Heeft de garagist ze al kunnen vaststellen?

Comment

• Ik vind het raar dat jij er zoveel problemen mee hebt, ik heb daar allemaal nog niets van gemerkt...

Gelukkig is het wel opgelost nu

Comment

• Het grootste toch wel, ben gisteren nog gebeld geweest door de Opel Klantendienst voor de overige, ze willen de puntjes op de i zetten.
                                  Ik hoop dat jij geen problemen krijgt en ik hoop dat je dan ook afgeklopt hebt op hout!
                                  Ik hoop dat het bij Tiggerke ook opgelost geraakt, ik weet hoe frustrerend het kan zijn :-(

Comment

• Ik ben hier, geloof ik, de enigste op het forum die nog 0.0 problemen heeft gehad. Zowel electrisch, electronisch als mechanisch zeer betrouwbaar.
                                    Is een facelift model van september 2012 en vandaag de 112.000km aangetikt.
                                    Last edited by prins207; 06/05/2015, 19:44.
                                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• ik mag eigenlijk ook niet klagen (1.3cdti 12/2011), 139.000km, eenmaal sputterende roetfilter gehad maar na een geforceerde regeneratie geen probleem meer mee gehad. Aja de sd900 die heel af en toe eens uit zicht zelf herstart.

Comment

• Gisteren is er een vergelijkende meting gedaan voor mijn problemen met DAB+ met een Opel Cascada van Opel Belgium. Natuurlijk werkte mijn DAB gisteren perfect en heeft mijn dealer héél even een storing gehoord. Ze hebben de stekkers opgekuist en alle software nog eens nagekeken. Natuurlijk reed ik vanmorgen weg en viel de DAB weer meteen uit. Ik heb het nu eens opgenomen met men gsm zodat ik het kan aantonen aan de dealer. Kijk en geniet van de prachtige ontvangst van DAB+......

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Bij mij ook 0,0 problemen na 70000 km met mijn 1,3 ecoflex van 8/2011, versnellingsbak schakelt prima en radio CD400 speelt perfect.

Comment

Working...
                                          X