En nu een vraag voor de kenners onder ons . Ik heb mijn AFL lampen eens bekeken. Als ik de goedkeuringen hier op bekijk dan staat er enkel een HC en HR keuring op. Dit wil zeggen dat de lampen geschikt zijn voor halogeen verlichting. Een xenonlamp zou de keuring DC DR of DCR moeten dragen. Enkel vind ik deze nergens terug op mijn koplampen. Beetje beroepsmisvorming van mij.... :p Ik heb dus naar de klantendienst gemaild om te vragen of zij weten waar de correcte keuring staat omdat ik dit toch graag zou weten. Voor 7 augustus zouden ze mij terug contacteren. Misschien dat iemand van jullie het weet?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenHad al gedacht om een Astra K te laten berekenen voor mij maar ik heb immens véél schrik van de kinderziektes die er int begin inzitten.... + Ik zou de ruimte van de Sports Tourer missen
Een misser in mijn ogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenPolleke, wat heb je gekocht? Of ga je kopen?
Comment
-
Astra staat in de garage voor onderhoud 150.000km, krijg ik net telefoon, remblokjes + schijven dienen bijna vervangen te worden, ze houden het niet meer uit tot het volgende onderhoud en de banden zijn blijkbaar scheef afgesleten, zit bijna op de draad, vermoedelijk door een slechte uitlijning.
Ik weet dus al wat doen tijdens mijn verlof, nieuwe banden + remmen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenAstra staat in de garage voor onderhoud 150.000km, krijg ik net telefoon, remblokjes + schijven dienen bijna vervangen te worden, ze houden het niet meer uit tot het volgende onderhoud en de banden zijn blijkbaar scheef afgesleten, zit bijna op de draad, vermoedelijk door een slechte uitlijning.
Ik weet dus al wat doen tijdens mijn verlof, nieuwe banden + remmen
Comment
-
Deze middag de auto gaan halen en de banden eens goed bekeken.
Rand van ongeveer 2 cm is heel erg versleten, de rest van de band is nog zeer goed.
Je begint zelfs het ijzer te zien
Natuurlijk had ik de wagen te laat terug deze middag om nog naar de bandencentrale te gaan. Deze week vrees ik dat het moeilijk wordt om er nog te geraken, ver al mijn collega's zijn in verlof dus ik moet aanwezig zijn.
@Superplastik Ik doe 1000km per week, spendeer al genoeg time in de auto
Comment
-
En tis weer gedaan mee DAB...... *zucht*.......DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Deze middag na het werk naar de bandcentrale in Oostkamp, dicht , de E40 op en naar huis. Eerste gedacht was we gaan morgen wel tijdens de middag eens naar een bandencentrale rond Zaventem. Onderweg begon ik te twijfelen, daarmee blijven rijden leek met toch geen goed idee. Dan maar tussenstop in Ternat, daar was nog een bandencentrale en die kon me misschien helpen.
Banden niet op stock, moesten besteld worden en bovendien zou een uitlijning er toch niet inzitten wegens tijdsgebrek. Ze gingen de banden bestellen maar als ik morgen een andere bandencentrale vond mocht ik de afspraak voor woensdag afbellen zonder probleem.
Net voor ik weer wou vertrekken vraag ik of het wel nog veilig is om te blijven bollen met de banden, ze inspecteren de banden nog eens grondig en blijkt dat er gigantische buil op de rechtenband stond. En je zag de barstjes in het rubber op de buil. Rijden was ten sterkte af te raden.
Ze stelden voor om rechts mijn reservewiel te steken, strak plan maar ik heb dat niet .
Ze hebben er nu een recupband opgestoken zodat ik verder kan tuffen tot woensdag.
Kreeg het toch eventjes warm als ik de buil zag, minuten daarvoor was ik nog aan het cruizen op de E40, mag er niet aan denken dat ik een klapband zou gehad hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenHoeveel km?
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Nieuwe banden zitten eronder, we kunnen weer gerust verder bollen, kleine 80.000 km met een setje voorbanden. Niet slecht
Onderweg wel weer even dringend service melding gekregen, weggeklikt en nadien niet meer verschenen. Das al de 2 de keer dat kort na een onderhoud de melding verschijnt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenShit, deze ochtend bloembak in frut van een gereden. En natuurlijk ook de achterbumper die kapot is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk BerichtenHet wordt tijd voor ene nieuwe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenNog 29.000km.
Heb sensoren maar het was van biep boom, ipv biep biep biieeeep.
Ook voorgehad met mijn Zafira.
Comment
Comment