Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kheb eens een vraagske voor de mensen met wat meer kennis voor motor etc.
    Ik merk nu al een tijd het volgende op: elke keer als de wagen start (met sleutel of uit start/stop) is het alsof hij regenereert (diepe brom/zware belasting, slecht optrekken, ...). Als je er dan een tijd mee rijdt (x aantal minuten), stopt het. Als je dan aan een rood licht ofzo terug de start/stop zijn werk laat doen, is het terug alsof hij zwaar belast wordt (terug die diepe brom, slecht optrekken, ...).
    Iemand een idee wat het kan zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adam Opel Bekijk Berichten
      Bestaat dat een auto die perfect werkt ??? zelfs Mercedes en Bmw hebben dat niet
      Het is overal wel eens iets maar daar doen ze er iets aan.
      Bij Opel beloven ze veel maar er gebeurt niks.

Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
      Kost ik de mijne ma verkopen, probleem is dak er nu teveel geld op ga verliezen.
      De mijne begint nu ook kuren te vertonen met zijn lichtsensor. Met momenten wil de auto niet meer uit nachtmodus gaan. Volgens de garage zit de wagen dan gans de tijd berekeningen te doen om te zien of hij niet verblind wordt door een tegenligger.
      Vraag mij dan toch af welke berekeningen dat zijn want ze blijven duren (en daarmee bedoel ik langer dan 1u30, langste dat ik tot nu toe al gemeten heb).
      Enfin...
      Heb ook zo filmpjes......uit 2009 en het is precies nog niet opgelost.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Superplastik Bekijk Berichten
        Moderne rommel.

Comment

Kheb eens een vraagske voor de mensen met wat meer kennis voor motor etc.
          Ik merk nu al een tijd het volgende op: elke keer als de wagen start (met sleutel of uit start/stop) is het alsof hij regenereert (diepe brom/zware belasting, slecht optrekken, ...). Als je er dan een tijd mee rijdt (x aantal minuten), stopt het. Als je dan aan een rood licht ofzo terug de start/stop zijn werk laat doen, is het terug alsof hij zwaar belast wordt (terug die diepe brom, slecht optrekken, ...).
          Airco die plotseling weer volle bak moet geven? Is maar een gokje?

Comment

• Ja dat viel mij ook wel op, dat tijdens het rijden je echt wel voelde dat de power terugzakte als je de Airco compleet open zette.
            Had het nog nooit zo gevoeld bij een wagen, ze zijn er gevoelig aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
              Heb ook zo filmpjes......uit 2009 en het is precies nog niet opgelost.
              Merci voor de hoop :p

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
              Airco die plotseling weer volle bak moet geven? Is maar een gokje?
              Zou kunnen, heb geen enkel idee. Heb al eens zitten spelen met airco af en dacht dat hij het dan ook deed, niet zeker. Zal het eens moeten controleren.
              Viel mij ook int algemeen op dat de wagen plots van teveel en lang regenereren naar haast niet meer en zeer kort ( < 1 min) regenereren.
              Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              Ja dat viel mij ook wel op, dat tijdens het rijden je echt wel voelde dat de power terugzakte als je de Airco compleet open zette.
              Had het nog nooit zo gevoeld bij een wagen, ze zijn er gevoelig aan.
              Volgens de garage is dit perfect normaal, zelfs tot het stil vallen toe... Opel deelt hier de mening in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Oja, heb van die dienst een toffe mail gehad, Bimmer heeft die toen ook gelezen, waar ze dan vermelde dat het luide gepiep normaal was en mijn waterpomp goed werkte en er niks aan te doen was. Dus ik ga ervan uit dat uwen dealer te minste wel zijn werk doet.
                Inderdaad, service 0.
                Moest ik zo een antwoord krijgen van gelijk welk merk, was dat de laatste keer dat ik een wagen kocht van dat merk.
                Ge kunt zeggen wat ge wilt, maar Opel kan in mijn ogen eens op les gaan bij BMW en Volvo (eigen ervaring). Daar macheert het zoals het moet voor garantiegevallen, contact opnemen, oplossing aanbieden, wagen binnensteken, gemaakt en hup in orde.

Comment

Volgens de garage is dit perfect normaal, zelfs tot het stil vallen toe... Opel deelt hier de mening in.

Tuurlijk delen die mannen hun mening, die stellen zich geen vragen ze

Comment

• Ja, das just :-p
                    Probleem lijkt dus inderdaad de aircopomp te zijn!

Comment

• Ben ik de enigste zonder miserie dan? Ondertussen nieuwe remblokjes rondom + nieuwe schijven en banden vooraan en morgen gaan hij binnen voor de herstelling van mijn achterbumper die ik kapot heb gereden.

152000 km en nog steeds tevreden van mijn keuze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                        Ben ik de enigste zonder miserie dan? Ondertussen nieuwe remblokjes rondom + nieuwe schijven en banden vooraan en morgen gaan hij binnen voor de herstelling van mijn achterbumper die ik kapot heb gereden.

152000 km en nog steeds tevreden van mijn keuze
                        Nee, we zijn met twee blijkbaar !
                        Dit weekend nog een bod van 12.500 afgeslagen.
                        Is toch een 1500 te weinig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                          14.000 ga je er niet voor krijgen vrees ik. Ook al zit ie goed in de opties.
                          Het is en blijft maar ene Opel he.
                          2012 Opel Astra ST Ecoflex
                          2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Tel mij er ook maar bij drie dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prins207 Bekijk Berichten
                              14.000 ga je er niet voor krijgen vrees ik. Ook al zit ie goed in de opties.
                              Het is en blijft maar ene Opel he.

Da's geen probleem, dan blijf ik er gewoon mee rijden.

Comment

Heb mijnen ST voor 13k laten gaan.

Comment

Heb mijnen ST voor 13k laten gaan.

Welke uitvoering en opties stonden erop ?
                                  Is toch wel belangrijk vind ik.

- Bouwjaar december 2011 model 2012
                                  - 130 pk
                                  - 75.000 km
                                  - Cosmo uitvoering
                                  - Volledig ongeval vrij
                                  - Start/stop functie
                                  - Gemiddeld verbruik 5,2 liter (op autosnelweg met 120 km/u 3,5 liter)
                                  - Silver Lake dubbele metaalkleur
                                  - Geperforeerde lederen bekleding
                                  - Dubbele laadvloer in de koffer
                                  - Elektrische handrem met Hill assist
                                  - Digital Audio Broadcast
                                  - Seat comfortpack 2 op beide voorzetels
                                  - OPC line pack ( spoiler voor- en achteraan, zijdrempels en dakspoiler)
                                  - Bandenspanningscontrolesysteem
                                  - Donker getinte ruiten achteraan
                                  - Afneembare trekhaak
                                  - 16 inch reservewiel
                                  - 19 inch 5 spaaks velgen met Continental zomerbanden
                                  - Led dagrijverlichting
                                  - Bluetooth kit met voicecontrol en geïntegreerde telefoonmodule
                                  - AFL bochtverlichting incl. Bi-Xenon met automatische hoogteregeling en grootlichtassistent
                                  - Park Pilot parkeersensoren voor- en achteraan
                                  - Radio SD 900 incl. MP3 speler met navigatie met kleurenscherm, USB aansluiting + IPOD
                                  - Boordcomputer
                                  - Verwarmd stuur

+ de opties die bij de cosmo horen zoals airco, cruise control enz.

Comment

• Bouwjaar 2014 en 40k km. Opties, bijna niks. Heb dan ook maar 350EUR verlies gehad op de nieuwprijs :p

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Bouwjaar 2014 en 40k km. Opties, bijna niks. Heb dan ook maar 350EUR verlies gehad op de nieuwprijs :p

Dan denk ik dat mijn prijs van 14.000 nog niet overdreven is.
                                      Nieuwprijs was 30.000 euro.

Comment

• In verhouding niet, alleen is er een overaanbod aan Opels. Ze smijten de stock wagens op internet aan zo absurde prijzen dat de tweedehands wagens geen kans maken.

Comment

Dan denk ik dat mijn prijs van 14.000 nog niet overdreven is.
                                          Nieuwprijs was 30.000 euro.
                                          Opties brengen niet op tweedehands, er gaan er maar weinig voor de jouwe van een paar oud gaan als je voor die prijs bijna een nieuwe hebt 😉
                                          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Working...
                                          X