Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik wil hem wel bestellen...... maar ik heb immens véél schrik van kinderziektes..... zit ge weer met de zever. Was al gaan horen er één te laten berekenen. Op de site van Opel ging het al, maar bij de dealer wisten ze pas prijzen vanaf december. Nu ben ik uitgenodigd op de voorstelling van de Astra K. Ik vind hem wel iets hebben (zeker de sports tourer).

Die van mij ziet er op het moment niet uit :o. Ding is al meer dan een maand niet gewassen wegens tijdsgebrek. Morgen heb ik eigenlijk ook geen tijd maar ik stel het nu niet meer langer uit. Buurman kwam al vragen of ik ziek was. Normaal staat die altijd te blinken voor de deur
    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Opel dealers weten wel al prijzen. Wij hebben al redelijk wat bestellingen staan.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Dan zal ik nog eens terug gaan . Is al een dikke maand geleden dat ik ben gaan horen.
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Ofwel is dat op basis van de configurator. Zal het maandag is aan onze verkopers vragen.
          We hebben alessinds wel al een hoop bestellingen staan.
          Last edited by IbifaHo; 09/10/2015, 21:01.

Comment

• Ik ben eind september prijs gaan vragen en dat was geen probleem. Heb toen direct de offerte meegekregen.
            Maar het is geen astra geworden, mijne was redelijk snel verkocht (had ik niet verwacht voor die prijs) en om dan nog te moeten wachten tot in januari/februari zou zéér moeilijk zijn geweest. Had ik deze audi (stockwagen) niet gevonden was de astra natuuuuurlijk wél bestelt !

Comment

• Ik vind de nieuwe Astra best oké!
              Als ik nu zou moeten kiezen, zou ik toch zwaar twijfelen tussen Insignia of nieuwe Astra met meer opties.
              Gelukkig moet ik nog 1,5 jaar wachten :-)

Voor de rest zeer content van mijn Astra. Is nu 3 jaar en dikke 90.000km.
              Buiten beetje prulletjes heb ik geen klachten

Comment

• Ik heb deze week mijn nieuwe Astra sportstourer gekregen een witte business+ 1.6cdti mijn oude zwarte sportstourer edition 1.3cdti was te duur om te repareren en zat bijna aan zij kilometer en leeftijd.
                Nu ben ik eens aan het kijken om mijn koplampen van xenon te voorzien heeft iemand hier dit al gedaan? volgens mij moet ik een H7 xenon setje hebben maar heb ik ook xenon adaptors nodig om ze vast te zetten, weet iemand hier welke adaptors en waar deze te krijgen zijn?

Comment

• Ahn daar bestaan adaptors voor, ik heb dat met een kniptang + tiewrap opgelost
                  Ik heb er van xenonlamp.nl, heel tevreden van. Zitten ook andere koplampen in want met standaard lens koplichten zal je meer strooilicht hebben. Maar waarom heb je dan geen xenon als optie genomen?

Comment

• Die 'adapters' zijn dezelfde plaatjes enkel is dat gleufke voorzien ipv dat ge een kniptang moet gebruiken, das enige verschil.

Comment

• De halogeenverlichting van een J trekt op niks. Ik rij in de donkere 100 x liever met mijn Vectra van 14 jaar oud dan met de Astra.
                      2012 Opel Astra ST Ecoflex
                      2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Dit is een auto van de zaak en had met spoed een nieuwe nodig mijn oude 1.3cdti had bij 230000 een tik in het nokkenas huis, en had nog wat andere problemen,vandaar dat ik een auto gepakt heb wat in mijn klsse zat en op voorraad in nederand stond.

Ik wil nieuwe ringen bestellen zodat ik hem weer met de standaard halogeen lampen kan inleveren als ik de 250000km erop heb staan waarschijnlijk over 4 a 5 jaar.

Comment

• Voor wie interesse moest hebben. Die van mij staat weer te koop Tis weer tijd voor iets nieuw als ik deze weg krijg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                            Voor wie interesse moest hebben. Die van mij staat weer te koop Tis weer tijd voor iets nieuw als ik deze weg krijg

http://www.kapaza.be/nl/opel/opel-as...-100609364.htm

Das snel! Hoe komt het?

Comment

• Nieuw gezind eh . Vroeger wisselde ik elke 9 maanden.... Hij moet niet weg, maar hij mag weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                                Nieuw gezind eh . Vroeger wisselde ik elke 9 maanden.... Hij moet niet weg, maar hij mag weg.
                                Nieuw model of toch geen Opel meer?
                                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Zal geen Opel meer worden. Eerder een Volvo

Comment

• Ah, Volvo, zou ik ook nog graag willen. Al spreekt den 308/508 van Peugeot mij ook wel ook, zeer mooie wagens!
                                    Ik verschoot mij een klein ongeluk, zat te kijken voor een afspraak voor mijn onderhoud. Een klein onderhoud kost ondertussen een schandelige 210 euro bij Opel...
                                    Vorig jaar was het nog €170 als ik het mij herinner.

Ik begin meer en meer te twijfelen voor een bedrijfswagen te nemen, gezien de problemen met deze en er komt toch geen oplossing verder vanuit Opel...

Comment

• Heeft iemand ervaring met dit lince setje in astra j?

Ik wil deze gaan bestellen voor mijn astra met reflector koplampen in de 6000k wil wit licht en slim canbus ballast.
                                      De xenon adaptors van een astra h die staan op hun site passen die ook in de astra j?

Comment

• ben toch maar voor een 4300k lince h7r+ setje gegaan.
                                        Heb ze er nu in zitten moet vanavond nog een kijken hoe het is in het donker.
                                        Ter info de astra h adaptors passen wel waar niet goed lamp blijft beetje los zitten, heb dus maar de orginele adaptor wat al op de halogeenlamp zit open geknipt en gebruikt.
                                        Last edited by ; 31/10/2015, 14:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raymond1975 Bekijk Berichten
                                          ben toch maar voor een 4300k lince h7r+ setje gegaan.
                                          Heb ze er nu in zitten moet vanavond nog een kijken hoe het is in het donker.
                                          Ter info de astra h adaptors passen wel waar niet goed lamp blijft beetje los zitten, heb dus maar de orginele adaptor wat al op de halogeenlamp zit open geknipt en gebruikt.
                                          Hoe los je het op met de automatische hoogteregeling? Blijkbaar moet die er zijn (zou eventueel zelf ook Xenon steken, mocht het de moeite lonen).

Comment

Working...
                                          X