Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Allez hup, er is er weer ene tegen gereden vandaag in Brussel.

Stond mooi geparkeerd langs de kant van de weg en als ik mijn parkeerschijf ging veranderen zag ik dat mijn achterbumper een ingedeukte hoek had. Auto's voor en achter mij waren van collega's en die waren niet verplaatst.
    Onder de ruitenwisser zat er wel een briefje van een getuige die een nummerplaat had genoteerd, spijtig genoeg zonder naam of telefoonnr.

Na het werk was ik van plan naar de politie te gaan voor aangifte te gaan doen. Blijkt dat er weer een briefje onder mijn wisser zat, deze keer van degene die er tegen gereden was.
    Getuige kwam ook net kijken omdat ze gezien had dat er volk rond mijn wagen liep enkele minuten eerder, ik had dus nu al naam en nummer van de getuige.

Eerst nog ff naar de politie gebeld en die zeiden van proberen de schuldige te bellen en de papieren in te vullen.

Gebeld en dan toch papieren ingevuld, ik kan dus binnenkort achter achterbumper nummer 3 gaan.

Comment

• Zo te zien zijn er nog altijd VEEL problemen met de Opelkes.
      Ik nog geen enkel probleem of gebrek ervaren met mijne Mondeo ...

Comment

• ik ben er ook nog altijd zeer tevreden van, ondertss al 162000 km met mijn 1.3tje. Ben al meer naar de carrosserie moeten gaan dan naar de garage

Comment

• Denk dag het wat overroepen is ook. Ik moest vroeger ook niets weten van Opel maar sinds september werk ik bij een opel dealer en qua problemen is dat zeker niet meer (of minder) dan een ander merk.
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• En ik ben aan mijn laatste Opel bezig. Ik heb er 10 gehad maar telkens weer, elke keer opnieuw zijn er van die probleempjes waaraan ik me dood erger. (Infinity Sound System, Klikken AGR stoelen, Intellilink, Navi 950, DAB, Knik in stuur, bijna niet warm worden stuur en zetelverwarming....) Meeste heb ik dan zelf nog verholpen omdat alle medewerking steeds geweigerd werd. Dat leidt dan weer naar de nodige frustratie's. En ik weet van mezelf dat ik mij daar in opboei. Ik heb ze de kans altijd gegeven om het op te lossen, maar dat moest dan altijd met het nodige gemail met de klantendienst waarover ik ook al niet te spreken ben. Dus voor mij ligt het vast. Volgende wagen is zeker geen Opel meer. Wagen op zich rijdt echt wel fijn maar het is gewoon puur hun mentaliteit en je ziet de kwaliteit elke keer maar weer zwaar op achteruit gaan.
            DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• +1 vond de Insignia ook een top wagen maar de mentaliteit en het niet brengen van oplossingen bij problemen zijn er mij teveel aan.

Sent from my Apple muziekdoos.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Hier ook eigenlijk geen problemen. Nu een dikke 3 jaar in bezit en 142.000 km
                2012 Opel Astra ST Ecoflex
                2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Zelfde hier. De mijne wordt ook ingeruild Heb de laatste keer al moeten beginnen dreigen om nog antwoord te krijgen als ik de garage erop wees dat ze weer aan het gokken zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                    +1 vond de Insignia ook een top wagen maar de mentaliteit en het niet brengen van oplossingen bij problemen zijn er mij teveel aan.

Op reis kreeg ik mail van de klantendienst dat ik er maar mee moest leven ook al had ik nog een jaar garantie... Klote service.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                      Op reis kreeg ik mail van de klantendienst dat ik er maar mee moest leven ook al had ik nog een jaar garantie... Klote service.

Klote garage ja
                      Die konden dat perfect geregeld krijgen zonder gezeik voor u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                        Klote garage ja
                        Ja garage en klantendienst waren elkaar waard... Het merk is voor mij wel een No Go geworden

Comment

• Nu 110000km en enkel nog maar radioprobleem. Met mijn ford cmax begonnen de problemen ook dan pas. Tijd zal het uitwijzen :-)

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
                            En ik ben aan mijn laatste Opel bezig. Ik heb er 10 gehad maar telkens weer, elke keer opnieuw zijn er van die probleempjes waaraan ik me dood erger. (Infinity Sound System, Klikken AGR stoelen, Intellilink, Navi 950, DAB, Knik in stuur, bijna niet warm worden stuur en zetelverwarming....) Meeste heb ik dan zelf nog verholpen omdat alle medewerking steeds geweigerd werd. Dat leidt dan weer naar de nodige frustratie's. En ik weet van mezelf dat ik mij daar in opboei. Ik heb ze de kans altijd gegeven om het op te lossen, maar dat moest dan altijd met het nodige gemail met de klantendienst waarover ik ook al niet te spreken ben. Dus voor mij ligt het vast. Volgende wagen is zeker geen Opel meer. Wagen op zich rijdt echt wel fijn maar het is gewoon puur hun mentaliteit en je ziet de kwaliteit elke keer maar weer zwaar op achteruit gaan.
                            Bij mij ook mijn laatste Opel, dat is zeker. Net zoals hierboven vermeld had ik ook problemen met het klikken van de AGR stoelen, problemen met het NAVI-systeem, knik in het stuur en bij levering lagen er 16" velgen onder i.p.v. de 17" die een onderdeel vormden van een pack. Ik heb echter geen klachten over mijn dealer, die heeft altijd gedaan wat hij kon of mocht. Alles werd uiteindelijk opgelost na het vele mailverkeer met de klantendienst. Wanneer ik uiteindelijk laatst, na de 6de "oplossing", met het probleem van de stoel, een commerciele tussenkomst vroeg was het antwoord van de klantendienst : mijnheer u mag blij zijn dat Opel de oplossing buiten uw garantieperiode aanbiedt. Inderdaad de wagen was een tweetal maand uit garantie. Wanneer ik hen echter vroeg om te kijken wanneer de eerste melding van het probleem door mij gebeurde en zij konden vaststellen dat dit een viertal maand na aankoopdatum was, werd het even stil aan de andere kant van de lijn. Uiteindelijk wel geen commerciele tussenkomst, voor de talrijke verplaatsingen naar en van de dealer, verkregen, maar wat had je gedacht.
                            Nog een paar jaar op de tanden bijten en dan BYE BYE Opel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
                              Klote garage ja
                              Van de garage had ik geen klachten.
                              Wel van al de rest.
                              Heb al die mails nog ergens zitten, heb zelf die van de garage naar Opel en hun antwoorden gezien.
                              Er stond letterlijk in dat ze me moesten afwimpelen of zelf de kosten dragen.
                              Niet voor niets dat 2 Opel dealers hier in de stad er mee ophouden.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• De dealer zelf is bij mij ook héél begrijpend en werkt goed mee. Denk wel dat ze groen worden als ze mijn kop zien :p. Maar een auto is iets wat véél geld kost en waar ik véél zorg voor draag en moet dus ook tip top in orde zijn. Ik probeer de mijne ondertussen te verkopen maar hij moet niet weg.

Volgende wagen zal waarschijnlijk een Volvo worden. We hebben hier nog een S40 1.6D 81KW van 2005 met ondertussen 340.000km op de teller. Dat ding heeft op normale slijtage na nog geen euro gekost! Wat vervangen is bij deze wagen is: 1 draagarm, 1 wiellager, spanrol, en normale onderhoud. En dat ding start en rijdt nog als nieuw, en die zijn lederen interieur zit 1000 keer beter dan de zo hoog geprezen AGR stoelen! Echt mega tevreden van, dus mijn volgende is ook een Volvo.
                                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• De Astra K ziet er nochtans gelikt uit!

Comment

• Vandaag eindelijk mijn nieuwe matten aangekregen. Dit is al men 2e set op 44.000km. De nieuwe mattenset die ik gekocht had hiervoor was van GM Tuningparts. Ik dacht dat deze kwalitatief beter gingen zijn dan de eerst geleverde set. Helaas was niks minder waar en zaten deze matten er zelfs na 10.000km!!!! al door. Die gedrochten waren dus nog slechter dan de kartonnen versie die ik origineel meegeleverd kreeg. Gedaan met die zever dacht ik dus en ik heb meteen weer de Irmscher matten besteld. Deze zaten ook in mijn vorige Sports Tourer en waren na 80.000km nog als nieuw!

Matten van GM Tuningparts na 15.000km

Doordat ik 3 weken geleden bijna tussen 4 planken lag (Bloeding van een slagader thuis gekregen na een operatie) gaat alles nu héél traag. Ik moet recupureren en alles opt gemak doen omdat ik meteen moe ben daar ik meer dan 2L bloed ben verloren. Poetsen van de wagen zit er dus niet in voor mij. Dus al een paar keer door de carwash gegaan met men Astra. Ik doet dit absoluut niet graag! Maar om met een mega smerige wagen rond te rijden heb ik ook geen zin. Wat doet het pijn als ik die borstels tegen de lak hoor vegen. Als ik hem dan zeem dan zie je de swirls er al opstaan. Ik weet dus al wat ik in de zomer kan doen. Poliermolen zal boven gehaald worden en hij zal van kop tot teen gepolierd worden.

Comment

• Heel mooie matten!
                                      Ik heb trouwens de levertijd gekregen van de Astra K 5d. Het is een enorme deja vu met 2011. (chromé omlijsting die vertraging had. toen besteld 1/2/2011 en auto geleverd op 2/5/2011). Zowiezo moet m'n leasing termijn helemaal verstreken zijn alvorens ik de nieuwe krijg, maar het is nog slechter dan dat.
                                      Door een vertraging met die nieuwe LED lampen, zal hij pas klaar zijn op 20/6 ... Ongelooflijk hopelijk slagen ze er terug in om de achterstand wat in te halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
                                        Heel mooie matten!
                                        Ik heb trouwens de levertijd gekregen van de Astra K 5d. Het is een enorme deja vu met 2011. (chromé omlijsting die vertraging had. toen besteld 1/2/2011 en auto geleverd op 2/5/2011). Zowiezo moet m'n leasing termijn helemaal verstreken zijn alvorens ik de nieuwe krijg, maar het is nog slechter dan dat.
                                        Door een vertraging met die nieuwe LED lampen, zal hij pas klaar zijn op 20/6 ... Ongelooflijk hopelijk slagen ze er terug in om de achterstand wat in te halen.
                                        Op duitse fora lees ik dat er enorm veel vraag is naar die LED-matrix en de toeleverancier niet kan volgen
                                        2012 Opel Astra ST Ecoflex
                                        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Zijn die originele matten van de Astra dan zo een brol
                                          In mijn C4 liggen nog altijd de eerste matten, en die zien er nog heel goed uit.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X