Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenZijn die originele matten van de Astra dan zo een brol
In mijn C4 liggen nog altijd de eerste matten, en die zien er nog heel goed uit.
Comment
-
Iamand ervaring met een Brodit smartphone houder? En welke zouden jullie kiezen? Ik zou precies gaan voor de versie met de telefoon naast het het dashboard. Dit om de draad van de lader zo kort mogelijk te houden want ik haat iets dat los hangt te bengelen of kan rammelen. Zou gemakkelijk zijn om de Coyote app te gebruiken.
Deze 3 versie's zijn beschikbaar
Last edited by Volvo_Bjorn; 13/02/2016, 13:25.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Heb de Brodit Pro Clip van de eerste foto besteld samen met een universele Brodit houder. Ben benieuwd of alles een beetje goed gaat passen.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Pa zijn mat zat er ook snel door, de mat die hij daarna via mattenonline.nl bestelde ging er ook rap door.
Dezelfde kwaliteit ligt in de Mini van mijn vrouw (dus: hakken en hakjes), die vrij veel stadsverkeer doet: nog niks aan te merken, op ongeveer evenveel kilometer.
Misschien heeft het iets met de stand van de pedalen van de Astra te maken?2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
En de proclip zit er in met een universele houder van brodit. Ding lijkt op het eerste zicht goed vast te zitten en sluit netjes aan op het dashboard. Nu hopen dat er niks gaat rammelen want dan vliegt het er meteen weer uit. Maar het voelt allemaal wel zéér degelijk aan.
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Vandaag ook langst de dealer geweest om nog eens naar mijn stuurhuis te laten kijken. Dit hakkelt soms bij licht corrigeren, wat extreem vervelend is. Hier had ik al eens een update voor gehad waarmee het tijdelijk weg was. Maar een paar maanden terug begon hij het weer te doen. Blijkbaar was er hiervoor sinds vorige maand nieuwe software voor, en deze is dan geïnstalleerd. De besturing voelt nu véél zwaarder aan en ik heb voorlopig het hakkelen nog niet gevoeld.
Ook heb ik naar mijn ventilatie laten kijken, want deze durfde smorgends beginnen piepen alsof er een lager droog stond. Geluid was na 1 minuut wel weg, maar toch. Geluk dat ik er ook naar laten kijken heb want blijkbaar zijn er 2 schoepen van de ventilator afgebroken. Hiervoor kreeg ik een nieuwe en die wordt binnen 1.5 weeg gemonteerd.
En het Brodit houdertje werkt perfect. Zéér stabiel en 100% rammelvrijDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Wat ik ook nog vergeten te zeggen was is da t ze gisteren ook nog een terugroepactie gedaan hebben. Ik heb er nog geen brief voor ontvangen maar ze hadden het ineens al uit hun eigen gedaan. Blijkbaar zou de Astra J durven roesten en moeten ze extra ingespoten worden tegen de roest. Welke plaats ben ik vergeten te vragen maar het is in ieder geval gebeurd.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Is er al iets bekend over een navi 650 update zodat de bleutooth audio streaming werkt?
Ik heb een Astra van 10-2015 deze zou de audio streaming moeten ondersteunen maar niemand kan mij duidelijk antwoord geven.
Tevens bestaat er ook al een kaarten update de A4 staat er niet compleet op en nog wel meer plekken.
Comment
-
Ik wou eens even polsen bij anderen of jullie hetzelfde fenomeen hebben..
Het lijkt erop dat het vooral gebeurd als de wagen lang heeft stil gestaan bij koud weer (savonds thuis komen, smorgens weer starten).
Als de auto dan gestart wordt, dan klinkt het vrij metaalachtig.. schrapend? rakend? Alvast geen piepend geluid.
Dus als de starter zijn werk gedaan heeft, en de motor draaid, is er ook geen probleem meer.
Ik weet dat een koude diesel al meer als een tractor kan klinken, maar dat is het helemaal niet.
Zou ik hier juist na de motor stilleggen en opnieuw proberen, heeft de auto het niet meer..
Anderen met deze ervaring?
(ik ga alvast proberen het op video/geluid vast te leggen voor de garage)
Comment
-
Over welke motor praten we hier? Mijn oude 1.7CDTI 110pk was koud nog erger dan een tractor. Rammelen en kletteren maar een metaalachtig geluid heb ik nooit niet gehoord.DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk BerichtenOver welke motor praten we hier? Mijn oude 1.7CDTI 110pk was koud nog erger dan een tractor. Rammelen en kletteren maar een metaalachtig geluid heb ik nooit niet gehoord.
Comment
-
Als ge die nu naast mijn fluisterdiesel moest zetten dan zou ge mij geen overdrijver meer noemen ze . Ik ben hier het bewijs aan het zoeken maar ik vind het filmpke niemeer waar mijne witte ST staat op te roken en kletteren als em koud hadDAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Opel_Bjorn Bekijk Berichten
Ik doe meermaals per dag een koudstart van 1700's en de ecotec's zoals in de mijne of in uwe witte zijn best okee qua motorgeluid (imo...) die ecoflex met start stop zijn al wat erger qua geluid en een oud model 1300 ja, dat is als een traktor bij koudstart
1.6 is inderdaad stukken beter, die had er eigenlijk al heel wat eerder moeten zijn. Stil en koppel op lage toeren, had onlangs een Astra k mee met de 130pk 1.6 en vond die zeker even leuk optrekken als mijn gechipte 1.7. Ik zou het kunnen gewend komen.
Comment
Comment