Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hier verwacht binnen 1,5 - 2 weken ,

zal zeker iets posten !

(opel astra j SPORT white 110pk)

Comment

• Ik mag mijn astra Sport 125 pk morgen gaan halen.
      Ik zal ook zeker mijn bevindingen posten.
      Ik heb nu ook een 1.7 dti in mijn oude astrazitten en heb daarmee geen problemen gehad.

Weet er trouwens iemand of je dvd kan afspelen met de dvd 800?

Comment

• Met de DVD800 kan je helaas geen dvd's afspelen, enkel de navidvd.

Proficiat, wordt nog een lange dag.
        2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
        2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
        2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

• Eindelijk nog eens personen die hem kunnen afhalen...Wij verwachten foto's hoor Kevin_ en Igryk!

Valt me wel op dat er nog maar weinig nieuwe Astra's rondrijden, toch rond Aalst enzo...Hebben jullie ook zo dat gevoel?, alhoewel ik verwacht dat er deze maand veel zullen ingeschreven worden van dit model!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
            Eindelijk nog eens personen die hem kunnen afhalen...Wij verwachten foto's hoor Kevin_ en Igryk!

Valt me wel op dat er nog maar weinig nieuwe Astra's rondrijden, toch rond Aalst enzo...Hebben jullie ook zo dat gevoel?, alhoewel ik verwacht dat er deze maand veel zullen ingeschreven worden van dit model!
            heb gisteren en vandaag in Antwerpen en Oost-Vlaanderen enkele vrachtwagens zien rijden met nieuwe Astra's erop.

Comment

• Ik heb mijn Astra besteld op 9 januari 2010 (intussen 3 maanden geleden dus) en zit er nog steeds op te wachten. Levering was voorzien voor 15 maart maar dan een mail gekregen dat er vertraging is op de Cosmo's omwille van een tekort aan parkpilots bij de toeleverancier.

Men voorziet dat ze weer op voorraad zullen zijn vanaf de 3e week van april en mijn Astra dus bij de dealer zou zijn de 1e week van mei.

Dus nog een maand wachten
              4 maanden wachten op een auto vind ik toch wel aan de lange kant..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
                Ik mag mijn astra Sport 125 pk morgen gaan halen.
                Ik heb nu ook een 1.7 dti in mijn oude astrazitten en heb daarmee geen problemen gehad.

Ik wacht nog altijd op een software update die mij is beloofd voor eind maart begin april !
                Volgens de autogids is de 1.7 cdti in de astra j op enkele punten vernieuwd dus vraag ik me af of die verbetering werkt ( ik heb de 1.7 cdti 125 pk in de zafira ) .
                In de corsa is nu een 1.7 cdti van 130 pk en 300 Nm te krijgen die zouden ze in de astra en zafira ook snel moeten aanbieden .
                Alvast veel plezier met je astra !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
                  Ik mag mijn astra Sport 125 pk morgen gaan halen.

Te vroeg gejuicht .
                  Gisteren rond 16u telefoon gekregen van de dealer. Er zou een slecht contactje in de wagen zitten waardoor waardoor de batterijleeg loopt als je de wagen 10 min 'parkeerd'.
                  Nu gaan ze dat contact vervangen maar dat contact staat in bestelling sinds dinsdag.
                  Normaal zou het er vandaag moeten zijn en kan ik mijn astra deze namiddag ophalen. Maar de dealer kon me dit niet met zekerheid zeggen. Dus bang afwachten en hopen dat het contact bij de levering van vandaag zit .

Weet trouwens iemand hoe dat zit met mijn verzekering? Ik heb mijn verzekering in orde gebracht voor de nieuwe astra. Dus t.e.m. vandaag is mijn oude wagen verzekerd en vanaf vandaag begint ook mijn verzekering op de nieuwe . Nu moet ik morgen naar Hasselt en vraag me af of ik dan nog wel in orde ben met mijn oude wagen.. Volgens mijn dealer is dit nog in orde maar heb toch mijn twijfels en mijn verzekeringsagent nam gisteren niet meer op.

Verder begint het gedoe met mijn dealer mijn voeten wat uit te hangen.. De situatie ff op een rijtje zetten:
                  -18 maart (week 11): ik was in de buurt, dus ik stop eens bij mijn dealer en die weet te zeggen dat mijn auto op 'transport' staat. Dus ik ga er eind week 12 mee buiten rijden verteld hij me.
                  - eind week 12: Nog steeds niets gehoord dus bel ik zelf even.. 'Hij is binnen in Kontich meneer en daar wordt hij gekuist en begin volgende week zal u hem mogen komen ophalen.' (week 13)
                  - 1 april (week 13): Nog steeds niets gehoord.. Het is al donderdag dus nog een keer bellen. "Ja meneer de papieren zijn er nog niet maar hij staat gepland om volgende donderdag (08/04) naar hier te transporteren. Dan moeten wij hem kuisen en vrijdag 09/04 kan je hem komen halen.."

Ik heb dan een afspraak geregeld voor vandaag 15u de wagen op te halen.

- 2 april: Telefoon gekregen dat ik de papieren kan komen ophalen. Heb dat s avonds meteen gedaan en nogmaals bevestiging gekregen dat ik vrijdag mijn wagen zeker heb..

Deze week dan mijn verzekering in orde gebracht en dan krijg je plots de avond voor levering telefoon dat het misschien niet doorgaat...

Ik ben daar een nieuwe klant en ik word al zo behandeld... Begin toch serieus te twijfelen om daar te blijven gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                    heb gisteren en vandaag in Antwerpen en Oost-Vlaanderen enkele vrachtwagens zien rijden met nieuwe Astra's erop.
                    Eindelijk...Ben benieuwd waar ik ze de komende dagen kan spotten!

Oorspronkelijk geplaatst door AstraTime
                    Ik heb mijn Astra besteld op 9 januari 2010 (intussen 3 maanden geleden dus) en zit er nog steeds op te wachten. Levering was voorzien voor 15 maart maar dan een mail gekregen dat er vertraging is op de Cosmo's omwille van een tekort aan parkpilots bij de toeleverancier.

Men voorziet dat ze weer op voorraad zullen zijn vanaf de 3e week van april en mijn Astra dus bij de dealer zou zijn de 1e week van mei.

Amai en ik die dacht dat ik een lange levertermijn had (09/02 besteld - geplande leveringsdatum 19/05)...Ben blij dat ik "net" niet in hetzelfde schuitje zit!

BTW gisteren even men dealer gecontacteerd en alles gaat perfect in productie...en leveringsdatum zal gehaald worden! Had eerder gehoopt dat ie me ging zeggen datem al 2 weken vroeger kon geleverd worden...niet dus!

Comment

• Heb nog even contact opgenomen met m'n dealer en alles blijft voorlopig zoals het was, zei hij. Dus in plaats van levertermijn van 9 weken zullen het er 17 worden... bijna dubbel zoveel!
                      Heb contact opgenomen met Opel voor een (financiële?) tegemoetkoming...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AstraTime Bekijk Berichten
                        Heb nog even contact opgenomen met m'n dealer en alles blijft voorlopig zoals het was, zei hij. Dus in plaats van levertermijn van 9 weken zullen het er 17 worden... bijna dubbel zoveel!
                        Heb contact opgenomen met Opel voor een (financiële?) tegemoetkoming...
                        Je moet er niet teveel op hopen....Heb hetzelfde geprobeerd. Ben wel blij dat ik nadien de wagen geannuleerd heb ... Opel stelt zelf de verkoopsvoorwaarden op (weliswaar met een aantal wettelijke bepalingen in), ze moeten ze dan ook naleven (ook de leveringstermijn!). Doen ze dat niet vind ik het niet meer dan normaal dat ze hiervoor een financiele compensatie geven..Niet dus...
                        Als je al zo weinig service krijgt nog voor je de auto betaald hebt, wat krijg je dan nog erna;..
                        Ben dan ook blij dat ik niet met een opel hoef te rijden..
                        Uiteraard wil ik de mensen die momenteel aan het wachten zijn op hun wagen zeker niet ontmoedigen.

Comment

• Vandaag binnengeweest in de opelgarage voor een slotje van de koffer
                          heel veel mooie astra's zien staan.

En toertje mogen doen met de 1.7 diesel sport met 19inch velgen en moet zeggen dat beviel mij wel

twas toch weer wennen om in de H te stappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vedett Bekijk Berichten
                            Je moet er niet teveel op hopen....Heb hetzelfde geprobeerd. Ben wel blij dat ik nadien de wagen geannuleerd heb ... Opel stelt zelf de verkoopsvoorwaarden op (weliswaar met een aantal wettelijke bepalingen in), ze moeten ze dan ook naleven (ook de leveringstermijn!). Doen ze dat niet vind ik het niet meer dan normaal dat ze hiervoor een financiele compensatie geven..Niet dus...
                            Als je al zo weinig service krijgt nog voor je de auto betaald hebt, wat krijg je dan nog erna;..
                            Ben dan ook blij dat ik niet met een opel hoef te rijden..
                            Uiteraard wil ik de mensen die momenteel aan het wachten zijn op hun wagen zeker niet ontmoedigen.
                            De klatenservice van opel is inderdaad een ramp ! En dan bedoel ik zowel bij veel dealers als bij opel zelf . Ik maakte eens een afspraak voor een herstelling in garantie en regelde zelf een vervang auto (van fam.lid ) en iemand om mij op te halen bij de dealer .
                            Daar aangekomen vertelde men mij doodleuk dat het vervangstuk niet binnen was en dat ik een nieuwe afspraak moest maken . Eens bellen daar hadden ze niet aan gedacht en een sorry was blijkbaar ook niet nodig . Als de problemen met mijn zafira van de baan zijn ga ik naar een andere garage !!

Comment

• Cosmo J

Oorspronkelijk geplaatst door AstraTime Bekijk Berichten
                              Ik heb mijn Astra besteld op 9 januari 2010 (intussen 3 maanden geleden dus) en zit er nog steeds op te wachten. Levering was voorzien voor 15 maart maar dan een mail gekregen dat er vertraging is op de Cosmo's omwille van een tekort aan parkpilots bij de toeleverancier.

Heb ik ook gehad, ik heb mijne 1.4 Turbo van Dinsdag het was het wachten waard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Huibsel Bekijk Berichten
                                Heb ik ook gehad, ik heb mijne 1.4 Turbo van Dinsdag het was het wachten waard.
                                Foto's plz!!!

Comment

Foto's plz!!!
                                  ikzelf rij al 20 j Opel en ben tevreden met mijn "kleine dealer" en een familiaal karakter.
                                  nooit problemen met service gehad. misschien geluk gehad? wie zal het zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk Berichten
                                    Goedemiddag, heb me zojuist aangemeld op dit forum en ben heel benieuwd of het CD 500 navi systeem in de nieuwe astra ook met behulp van de toetsen op het stuurwiel bedient kan worden? In m'n huidige vectra met CD70 navi kan ik via het stuurwiel de opgeslagen lokaties kiezen, kan dit met de CD500 ook? Welke onderdelen kunnen er met het stuurwiel worden bedient?

Mijn Astra zal er als volgt uit komen te zien:
                                    • Astra 1.3 CDTI Cosmo
                                    • Kleur: Silver Lake
                                    • Executive Pakket (cd500, bluetooth, park assist voor en achter)
                                    • Seat Comfort pakket
                                    • Dubbele laadvloer
                                    Kleine wijziging in m'n bestelling:

· Opel Astra 1.3 CDTI Ecoflex Cosmo
                                    · Metallic Lak (Black Sapphire )
                                    · Executive Pakket (CD500 navi, Bluetooth, Park Pilot voor en achter)
                                    · Seat Comfort pakket
                                    · Alluminium Allesdragers
                                    · Zonneschermen, op maat gemaakt (achterste zijruiten)
                                    · Skibox Thule Atlantis 780 Zwart

Nu nog een maandje of 4 (als het mee zit) wachten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk Berichten
                                      Kleine wijziging in m'n bestelling:

· Opel Astra 1.3 CDTI Ecoflex Cosmo
                                      · Metallic Lak (Black Sapphire )
                                      · Executive Pakket (CD500 navi, Bluetooth, Park Pilot voor en achter)
                                      · Seat Comfort pakket
                                      · Alluminium Allesdragers
                                      · Zonneschermen, op maat gemaakt (achterste zijruiten)
                                      · Skibox Thule Atlantis 780 Zwart

Nu nog een maandje of 4 (als het mee zit) wachten!
                                      Mooie config...Maar is dat serieus van die 4 maand wachten?

Comment

Mooie config...Maar is dat serieus van die 4 maand wachten?
                                        Ik heb begrepen dat de levertijden al beginnen op te lopen naar 17 weken, 1.3cdti's zijn nog niet eens in productie genomen dus misschien gaat het nog wel langer duren!

Comment

• Hier is de Astra besteld op 12 februari ongeveer...
                                          Levering was voorzien voor 28 april, vandaag al even binnen gesprongen bij de dealer voor te kijken hoe het stond. En ondertussen staat ie uitgerekend voor 21 mei

Dus dat wordt nog even wachten.. maar ben dus blijkbaar niet de enige =)
                                          Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

Working...
                                          X