Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn toekomstige Astra??

Hallo iedereen!

Ik ben nog vrij nieuw op dit forum! Ik plan een Opel Astra te kopen, wat mijn eerste wagen zou worden dan.

Dit is de configuratie waar ik aan denk:

COSMO 1.6 ECOTEC 5-bak (115pk)
    Iceberg dubbele metaalkleur (mica)

+ Launch pack
    + Ergonomische sportzetels (in stof)
    + Opel Eye camera (HME)
    + Flex-Ride met Continuous Damping Control (CDC) (F45)
    + Verwarmde vóórzetels (KA1)
    + Update DVD800 NAVI
    + Infinity sound system (UQA)
    + Park Pilot voor- en achteraan (UD5)
    + Elektrisch inklapbare buitenspiegels (DWF)
    + Ruimtebesparend reservewiel 16" (P76)

Hoe vinden jullie deze configuratie?
    Heeft er al iemand ervaring met de Flex-Ride? Bevindingen?

Groetjes
    Gritchy1986

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martij Bekijk Berichten
      hoe staat het met het verbruik bij U? groetjes
      Lol, eigenlijk niet zo goed terwijl ik nog niet echt zwaar in hoog toerental ben gegaan!...Heb momenteel een 320km op de teller en ik verwacht om tegen de 370 km aan de helft van men tank te zitten...Hoe zit het bij jou en bij de anderen?

Ik neem aan dat het verbruik wel zal minderen binnen enkele maanden..., niet?

Oorspronkelijk geplaatst door Gritchy1986
      Hallo iedereen!

Ik ben nog vrij nieuw op dit forum! Ik plan een Opel Astra te kopen, wat mijn eerste wagen zou worden dan.

+ Launch pack
      + Opel Eye camera (HME)
      + Update DVD800 NAVI

Groetjes
      Gritchy1986

Ik zou die config duur vinden... Maar tis wel een vette uitrusting, spaarpotje opengebroken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daveke84 Bekijk Berichten
        Enkele foto's
        Zo blinken man...Je moet die van mij is zien na een 1 weekje!! Mooie kleur BTW...

Comment

• om eerlijk te zijn zou ik die opel eye camera achter wege laten. mijn dealer heeft het echter afgeraden omdat de borden van bebouwde niet herkenbaar zijn voor de camera ( volgens mijn dealer toch) neem dan de AFL lichtjes :p dan heb je lekker de LED's erbij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gritchy1986 Bekijk Berichten
            Hallo iedereen!

+ Launch pack
            + Opel Eye camera (HME)
            + Update DVD800 NAVI

Groetjes
            Gritchy1986
            om eerlijk te zijn zou ik die opel eye camera achter wege laten. mijn dealer heeft het echter afgeraden omdat de borden van bebouwde niet herkenbaar zijn voor de camera ( volgens mijn dealer toch) neem dan de AFL lichtjes :p dan heb je lekker de LED's erbij.

Comment

• en btw. mocht normaal gezien vandaag mijn astra afhalen. maar omdat er iemand ziek is hebben ze het te 'druk'... morgen om 9u dan maar.
              (pfff nog zo lang )

Mijn config

Astra Enjoy 1.7 CDTI 110pk sapphire black.
              DVD800 navi
              AFL
              ergonomische sportzetels
              klimaat regeling
              boordcomputer

OPGEPAST!!!!!
              het voorziene vak voor het 16" reserve wiel is nie DIEP genoeg! maw als je grote gewichten meeneemt kan en zal uw stoffen matje een lelijke vorm krijgen. dus ofwel zelf handen uit de mouwen steken om een plank op maat te maken ofwel flexfloor systeem erbij nemen!
              en nog iets...
              als je van plan bent om het armsteuntje te nemen als optie (met de elek. handrem enzo...)zou je het best eerst testen in een toonzaal model want voor mensen die niet echt groot zijn
              is de leuning net te kort en zou het zonde zijn van de investering.

groetjes pedro

Comment

• @ Snapeve , als je dit wiel af fabriek bijbesteld is de vloer al aangepast maar je verliest wel 8cm kofferruimte ,

Comment

• @Daveke84: Hele knappe Astra! succes ermee
                  Hoelang heb je in totaal op je wagen moeten wachten?

Kan iemand van de Astra rijders mij misschien vertellen of de brandblusser ergens mooi zit weg gewerkt?
                  Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                    @Daveke84: Hele knappe Astra! succes ermee

Kan iemand van de Astra rijders mij misschien vertellen of de brandblusser ergens mooi zit weg gewerkt?
                    Bij mij zit die onder de dubbele laadvloer. Dat was al het geval toen ik hem ophaalde bij de dealer dus geen idee waar dat anders zit.

Comment

• Wil absoluut vermijden dat ze hem in de garage op een domme zichtbare plaats vast maken =)
                      Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                        @Daveke84: Hele knappe Astra! succes ermee

Ik heb totaal zo 16 weken moeten wachten achter mijne astra. 8 weken langer dan voorzien!!! Het was het wachten zeker en vast waard Deze wagen is gewoon super!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martij Bekijk Berichten
                          hoe staat het met het verbruik bij U? groetjes
                          Ik heb ondertussen 600km gereden en kzit aan een verbruik van gemiddeld 6,6l.

Comment

Enkele foto's
                            Zeer geslaagde uitvoering!
                            Alleen die matjes, daar mogen ze wel eens iets aan doen
                            Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Enkele foto's
                              staat precies net zoals ik hem zou willen ! zitten die zetels wat goed?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snapeve Bekijk Berichten
                                om eerlijk te zijn zou ik die opel eye camera achter wege laten. mijn dealer heeft het echter afgeraden omdat de borden van bebouwde niet herkenbaar zijn voor de camera ( volgens mijn dealer toch) neem dan de AFL lichtjes :p dan heb je lekker de LED's erbij.
                                Ik heb er mee gereden in de Insignia, en vond het niet super werken. De helft van de tijd zag ie de borden niet staan, en vanaf het een beetje begon te miezeren, kreeg ik de melding dat 'de weersomstandigheden niet toelieten de borden te detecteren'.

Lijkt mij inderdaad een overbodige optie, in een land waar het zulk goed weer is als hier. + 'zone 30', matrixborden herkent het volgens mij ook niet.
                                autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                                  Lol, eigenlijk niet zo goed terwijl ik nog niet echt zwaar in hoog toerental ben gegaan!...Heb momenteel een 320km op de teller en ik verwacht om tegen de 370 km aan de helft van men tank te zitten...Hoe zit het bij jou en bij de anderen?

Ik neem aan dat het verbruik wel zal minderen binnen enkele maanden..., niet?

[/B]

Ik zou die config duur vinden... Maar tis wel een vette uitrusting, spaarpotje opengebroken?
                                  Hehehe :-p ik niet echt maar wel iemand anders :-)

Waar zijn jouw foto's van jouw bakje? :-p

Die Opel Eye ga ik idd achterwege laten dan na wat meer rond te horen.

Ik twijfel alleen nog over de kleur die ik moet kiezen en de motor (1.6 Ecotec of 1.4 turbo) omwille van prestatie en verzekering, BIV,... achteraf. Kan iemand mij hierbij helpen?

Comment

Ik twijfel alleen nog over de kleur die ik moet kiezen en de motor (1.6 Ecotec of 1.4 turbo) omwille van prestatie en verzekering, BIV,... achteraf. Kan iemand mij hierbij helpen?
                                    Als je tussen deze 2 motoren twijfelt, en het financieel mogelijk, zou ik voor de 1.4 turbo gaan. Deze zal veel soepeler rijden door zijn hoger koppel!
                                    De 1.6 zal traag aanvoelen, want de astra is niet vd lichtste.
                                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                                      Als je tussen deze 2 motoren twijfelt, en het financieel mogelijk, zou ik voor de 1.4 turbo gaan. Deze zal veel soepeler rijden door zijn hoger koppel!
                                      De 1.6 zal traag aanvoelen, want de astra is niet vd lichtste.
                                      Ik zou voor de 2.0 cdti gaan moest ik de centen hebben, haha

Comment

Als het financieel gaat zouek de 1.4T kiezen, de 1.6 is echt tam, ik heb die in mijn Astra Twin Top liggen en die weegt toch ook 1450 kg.

Comment

Working...
                                        X