Is dit het "Technical grey" kleur?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
Is dit het "Technical grey" kleur?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martij Bekijk BerichtenIs het trouwens bij iedereen dat er enkel 1 achter-mistlicht (rechts geplaatst) en 1 stoplicht (links geplaatst) is? Mijne allesinds wel..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bape Bekijk BerichtenDat zal dan alleen bij jou zo zijn. Eén stoplicht? Ik denk dat je remlicht bedoelt? Mijn Astra heeft er drie!
Comment
-
Op 17/2/10 Besteld :
Opel Astra J 110pk Olympic White
DVD NAVI 800
AFL XENON KOPLAMPEN
BLUETOOTH
LAUNCHPAKKET
PZJ VELGEN
RUIMTEBESPAREND RESERVEWIEL
Is nu in belgie beland , ergens bij compound sales ofzo? iemand die die naam kent? Weet niet of ik het goed heb gespeld .
Dus kan niet lang meer duren , eindelijk ! Oef !
Comment
-
Heb in een ander forum gelezen, dat de cd500 in werkelijkheid een dvd speler is.
Zo kan men mp3'tjes branden op een dvdr.
Er zou alleen een andere firmware zitten op beide systemen.
Nu weet ik niet hoe het met de navigatiedvd's zit, misschien kan iemand dat eens testen...Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk BerichtenOp 17/2/10 Besteld :
Opel Astra J 110pk Olympic White
DVD NAVI 800
AFL XENON KOPLAMPEN
BLUETOOTH
LAUNCHPAKKET
PZJ VELGEN
RUIMTEBESPAREND RESERVEWIEL
Is nu in belgie beland , ergens bij compound sales ofzo? iemand die die naam kent? Weet niet of ik het goed heb gespeld .
Dus kan niet lang meer duren , eindelijk ! Oef !
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martij Bekijk BerichtenIs het trouwens bij iedereen dat er enkel 1 achter-mistlicht (rechts geplaatst) en 1 stoplicht (links geplaatst) is? Mijne allesinds wel..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenEen mistlicht staat altijd links of in het midden ( of daar ergens tussen ) maar zeker niet rechts. Trouwens 90% van de auto's heeft maar één achtermistlicht.
mistlicht = links
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daveke84 Bekijk BerichtenEnkele foto's
Comment
-
Ik denk dat de transporteur in slaap is gevallen of onderbemand is ( zal wel het laatste wezen)
Na 4 weken nog altijd in transportstatus( opel astra j sport ) ! Staat ergens in Antwerpen en als men die wil bereiken hang je minimum een halfuur aan de lijn .
Leuk is anders!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk BerichtenIk denk dat de transporteur in slaap is gevallen of onderbemand is ( zal wel het laatste wezen)
Na 4 weken nog altijd in transportstatus( opel astra j sport ) ! Staat ergens in Antwerpen en als men die wil bereiken hang je minimum een halfuur aan de lijn .
Leuk is anders!Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willy83 Bekijk BerichtenNou, net de dealer maar weer eens gebeld, op 09/01/10 besteld en de verwachte leverdatum was week 18. De leverdatum is nu weer opgeschoven naar week 21. Schiet mij maar lek wat er allemaal aan de hand is.
Comment
-
Goed nieuws denk ik ,
Dealer heeft daarnet gebeld om te zeggen dat hij een emailtje heeft ontvangen van de transporteur en die zei dat mijn opel ten laatste nu donderdag word geleverd !
Eindelijk goed nieuws na al die maanden vol ongeduld wachten
Besteld op 17/02/10
Opel Astra j White SPORT 110pk
XENON AFL
Bluetooth
Launch Pack
PZJ velgen
Ruimtebesparend reservewiel 16inch
DVD navi 800
Foto's Volgen dan !
Comment
-
en weeral goed nieuws , auto werd deze middag geleverd , en natuurlijk al gaan piepen
Hier wat twee niet zo duidelijke foto's , maar toch genoeg om nog paar dagen ( kuiswerk ) door te komen ..
Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
Comment
Comment