Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is dit het "Technical grey" kleur?
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten

Is dit het "Technical grey" kleur?
      Ja, best wel vette kleur

Comment

• Is het trouwens bij iedereen dat er enkel 1 achter-mistlicht (rechts geplaatst) en 1 stoplicht (links geplaatst) is? Mijne allesinds wel..

Comment

• Foto's-0015.jpg

Foto's-0017.jpg

Mijne Astra J 1.7 cdti - 110 PK, waterworld blue

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martij Bekijk Berichten
            Is het trouwens bij iedereen dat er enkel 1 achter-mistlicht (rechts geplaatst) en 1 stoplicht (links geplaatst) is? Mijne allesinds wel..
            Dat zal dan alleen bij jou zo zijn. Eén stoplicht? Ik denk dat je remlicht bedoelt? Mijn Astra heeft er drie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bape Bekijk Berichten
              Dat zal dan alleen bij jou zo zijn. Eén stoplicht? Ik denk dat je remlicht bedoelt? Mijn Astra heeft er drie!
              1 mistlicht en 1 achteruitrijlicht bedoel je

Comment

• Op 17/2/10 Besteld :

Opel Astra J 110pk Olympic White

DVD NAVI 800
                AFL XENON KOPLAMPEN
                BLUETOOTH
                LAUNCHPAKKET
                PZJ VELGEN
                RUIMTEBESPAREND RESERVEWIEL

Is nu in belgie beland , ergens bij compound sales ofzo? iemand die die naam kent? Weet niet of ik het goed heb gespeld .

Dus kan niet lang meer duren , eindelijk ! Oef !

Comment

• Heb in een ander forum gelezen, dat de cd500 in werkelijkheid een dvd speler is.
                  Zo kan men mp3'tjes branden op een dvdr.
                  Er zou alleen een andere firmware zitten op beide systemen.
                  Nu weet ik niet hoe het met de navigatiedvd's zit, misschien kan iemand dat eens testen...
                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
                    Op 17/2/10 Besteld :

Opel Astra J 110pk Olympic White

DVD NAVI 800
                    AFL XENON KOPLAMPEN
                    BLUETOOTH
                    LAUNCHPAKKET
                    PZJ VELGEN
                    RUIMTEBESPAREND RESERVEWIEL

Is nu in belgie beland , ergens bij compound sales ofzo? iemand die die naam kent? Weet niet of ik het goed heb gespeld .

Dus kan niet lang meer duren , eindelijk ! Oef !
                    niemand die weet waar deze plek is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten

Is dit het "Technical grey" kleur?

Mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martij Bekijk Berichten
                        Is het trouwens bij iedereen dat er enkel 1 achter-mistlicht (rechts geplaatst) en 1 stoplicht (links geplaatst) is? Mijne allesinds wel..
                        Een mistlicht staat altijd links of in het midden ( of daar ergens tussen ) maar zeker niet rechts. Trouwens 90% van de auto's heeft maar één achtermistlicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                          Een mistlicht staat altijd links of in het midden ( of daar ergens tussen ) maar zeker niet rechts. Trouwens 90% van de auto's heeft maar één achtermistlicht.
                          Achteruitrij = rechts
                          mistlicht = links

Comment

• schitterend! enkel die garagenaam op achteruit vind ik storend...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daveke84 Bekijk Berichten
                              Enkele foto's
                              schitterend! enkel die garagenaam op achteruit vind ik storend...

Comment

• Ik denk dat de transporteur in slaap is gevallen of onderbemand is ( zal wel het laatste wezen)

Na 4 weken nog altijd in transportstatus( opel astra j sport ) ! Staat ergens in Antwerpen en als men die wil bereiken hang je minimum een halfuur aan de lijn .

Leuk is anders!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
                                  Ik denk dat de transporteur in slaap is gevallen of onderbemand is ( zal wel het laatste wezen)

Na 4 weken nog altijd in transportstatus( opel astra j sport ) ! Staat ergens in Antwerpen en als men die wil bereiken hang je minimum een halfuur aan de lijn .

Leuk is anders!
                                  Kun je hem niet laten afhalen door je dealer? Voor ons hebben ze dat ooit zo geregeld omdat de wagen toen toch al ergens in België stond
                                  Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• als ik deze week er niets meer van hoor , zal ik dat eens opteren , dankjewel voor de tip

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willy83 Bekijk Berichten
                                      Nou, net de dealer maar weer eens gebeld, op 09/01/10 besteld en de verwachte leverdatum was week 18. De leverdatum is nu weer opgeschoven naar week 21. Schiet mij maar lek wat er allemaal aan de hand is.
                                      Vandaag Opel Nederland maar eens gebeld en de verwachte leverdatum aan onze dealer is nu week 24 geworden. echt iets om moedeloos van te worden. Als het een lease contract zou zijn zou ik allang bij een ander merk gaan kijken. Dit loopt de spuigaten uit.

Comment

• Goed nieuws denk ik ,

Dealer heeft daarnet gebeld om te zeggen dat hij een emailtje heeft ontvangen van de transporteur en die zei dat mijn opel ten laatste nu donderdag word geleverd !

Eindelijk goed nieuws na al die maanden vol ongeduld wachten

Besteld op 17/02/10

Opel Astra j White SPORT 110pk

XENON AFL
                                        Bluetooth
                                        Launch Pack
                                        PZJ velgen
                                        Ruimtebesparend reservewiel 16inch
                                        DVD navi 800

Foto's Volgen dan !

Comment

• en weeral goed nieuws , auto werd deze middag geleverd , en natuurlijk al gaan piepen
                                          Hier wat twee niet zo duidelijke foto's , maar toch genoeg om nog paar dagen ( kuiswerk ) door te komen ..

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.
                                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                          X