Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door igryk Bekijk Berichten
    en weeral goed nieuws , auto werd deze middag geleverd , en natuurlijk al gaan piepen
    Hier wat twee niet zo duidelijke foto's , maar toch genoeg om nog paar dagen ( kuiswerk ) door te komen ..

Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

http://img230.imageshack.us/i/0019052010664.jpg/
    Dan is er dus toch een einde gekomen aan het lange wachten

Proficiat, knappe Astra

De mijne zou deze week ook moeten binnenkomen, ben dus ook aan het aftellen
    Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Mooie wagen, ben iedergeval blij dat andere hem wel krijgen.

Comment

• mooie voiture

Comment

• Is een 1.3 krachtig genoeg voor deze wagen? Top snelheid is voor mij niet zo belangrijk, maar vlot door het verkeer geraken en af en toe eens goed optrekken is wel aangenaam. Wat denken jullie ervan?

Comment

• het is toch wel een kanjer van een auto ,
            ik heb getest met een 1.7 110pk , en dat was voor mij juist goed !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoW Bekijk Berichten
              Is een 1.3 krachtig genoeg voor deze wagen? Top snelheid is voor mij niet zo belangrijk, maar vlot door het verkeer geraken en af en toe eens goed optrekken is wel aangenaam. Wat denken jullie ervan?
              Tis niet snel, maar ook niet echt traag. Als ge echt van doortrekken houdt zou ik toch wat anders nemen.
              1.3 diesel toch?

Comment

• ik hoop dat de Astra GSI en OPC uitkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                  Tis niet snel, maar ook niet echt traag. Als ge echt van doortrekken houdt zou ik toch wat anders nemen.
                  1.3 diesel toch?
                  Diesel ja. Men vorige wagen was een Toyota Corolla 1.4 D-4D. (deze denk ik http://www.autoweek.nl/autonieuws/25...orolla-14-D-4D http://www.autowiki.nl/specificaties...atchback_2004/)
                  Is de 0-100 in 14.7sec juist? Ik vond dit op de opel configurator, daar stond ook dat ie 66kw is. Maar op alle andere plaatsen zie ik dat het 70kw is...
                  Last edited by ; 25/05/2010, 16:07.

Comment

• 66 en dus 90 pk denk ik, 74 kw is de benzine 1.4 turbo
                    Zou je de 125pk 1.7 diesel niet nemen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      66 en dus 90 pk denk ik, 74 kw is de benzine 1.4 turbo
                      Zou je de 125pk 1.7 diesel niet nemen?
                      Op men offerte staat er ook 70kw dus ik denk dat het dat wel zal zijn...?

Comment

Op men offerte staat er ook 70kw dus ik denk dat het dat wel zal zijn...?
                        Klopt idd, 70kW of 95pk dus
                        Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Is een 1.3 krachtig genoeg voor deze wagen? Top snelheid is voor mij niet zo belangrijk, maar vlot door het verkeer geraken en af en toe eens goed optrekken is wel aangenaam. Wat denken jullie ervan?
                          1.7 cdti - 110 pk is wel lekker rijgedrag, alhoewel dat ik het soms nog traag beoordeel qua optrekken,
                          1.3 cdti gaat volgens mij STUKKEN te traag zijn

Wegens het grote gewicht (1400 kg) ligt het vermogen op zich te laag.

1.7 cdti - 125 pk zou ik ideaal vinden

Comment

• Hey New Astra-rijders!

Heb ondertussen men 2e tankbeurt achter de rug (zie bijlage voor het verbuik enz.)...Iemand anders zijn bevindingen rond het verbruik? Ik denk dat iedereen met een tank zit van 56 liter, wel persoonlijk vind ik deze tank een 6-tal liter te klein om in 1 ruk grote afstanden te gaan doen van 900 à 1.000 km. Rekening houdend met het feit dat het verbruik nog "lichtjes" kan zakken...
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• zo deze middag mijn nieuwe astra gaan ophalen ,

ben zeer tevreden over het rijgedrag / prestaties / afwerking ,

echt een uitstekende wagen om mee rond te toeren , tot nu toe niks dan lof .

Heb wel al een klein probleempje met de bluetooth

Als ik de telefoonboek wil openen zegt hij , Telefoonboek is leeg ,

terwijl ik contacten in mijn gsm staan heb ( memorycard ) en een zelfde kopie ook op mijn simkaart

Iemand idee waar dit aan kan liggen?

Verder prachtige wagen !

Comment

• 1.3 motor komt adem te kort,ik heb met de vorige Astra met deze motor eens gereden en die was echt sloom. De 1.7 vind ik persoonlijk dan weer te lawaaierig voor een moderne motor.
                                BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                                  Hey New Astra-rijders!

Heb ondertussen men 2e tankbeurt achter de rug (zie bijlage voor het verbuik enz.)...Iemand anders zijn bevindingen rond het verbruik? Ik denk dat iedereen met een tank zit van 56 liter, wel persoonlijk vind ik deze tank een 6-tal liter te klein om in 1 ruk grote afstanden te gaan doen van 900 à 1.000 km. Rekening houdend met het feit dat het verbruik nog "lichtjes" kan zakken...
                                  Doe je veel autostrade? ik doe gemiddeld 650 km per tank, voor dat het lichtje begint te branden

't is wel zo dat ik heel wat bebouwde kom door moet vooraleer ik op de autostrade ben, maar eenmaal op de autostrade lijkt het verbruik redelijk mee te vallen (vooral omdat ik meestal 's nachts op de baan ben, en dus in 1 ruk kan doorgassen naar antwerpen toe)

toch vind ik het verbruik nog steeds te hoog, ook al geef ik soms al eens goed gas, mijn vader doet met zijn astra van 2000 1.7 DTI met een tank van 50 liter 800 km :p haha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                                    1.3 motor komt adem te kort,ik heb met de vorige Astra met deze motor eens gereden en die was echt sloom. De 1.7 vind ik persoonlijk dan weer te lawaaierig voor een moderne motor.
                                    de nieuwe astra met 1.7 cdti is alles behalve lawaaierig, zeker wanneer je in hogere versnellingen zit

vind ik dan toch

Comment

• gisteren een testritje mogen maken met een 1.4 T .. qua geluid een groot verschil, enkel wat rolgeluiden(18inch-banden) . als ik deze wagen zou bestellen zou het met die 1.4turbo zijn. wel spijtig van de hoge biv.

Comment

• men vermelde dat de niet-metallic kleuren(bv wit) meer onderhoud vergen(geregeld simonis) die kleuren blijven niet puur zuiver mooi....wat is daar van aan, want ik zou de witte kiezen??

Comment

• heb die van mij nog maar 2 dagen dus zou het niet weten :d

Comment

Working...
                                          X