Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb dus een Astra J Sport gekocht, ( maar heb deze nog niet) Nu hoorde ik dat je de instrumentenverlichting kunt schakelen van wit naar rood ( of andersom ).. Maar hoe doe je dit dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RobD Bekijk Berichten
      Ik heb dus een Astra J Sport gekocht, ( maar heb deze nog niet) Nu hoorde ik dat je de instrumentenverlichting kunt schakelen van wit naar rood ( of andersom ).. Maar hoe doe je dit dan.
      Dat is alleen als je flexride als optie gekozen hebt .
      Als je dan de SPORT-stand indrukt gaat u intrumentenverlichting rood worden ipv wit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willy83 Bekijk Berichten
        Vandaag Opel Nederland maar eens gebeld en de verwachte leverdatum aan onze dealer is nu week 24 geworden. echt iets om moedeloos van te worden. Als het een lease contract zou zijn zou ik allang bij een ander merk gaan kijken. Dit loopt de spuigaten uit.
        WHOEHOE eindelijk, vrijdag mogen we de astra ophalen, hij is in Januari besteld en vrijdag is het eindelijk zo ver.

We hebben de volgende astra besteld:

Astra Sport 1.6T automaat
        -Technical grey
        -Sport intro pakket (19" velgen)
        -Leer
        -DVD 800 navi
        -AFL
        -Flexride
        -Alarm
        -Inklapbare spiegels
        -infinity sound system
        -Park pilot
        -Bluetooth
        -reserve wiel
        -afneembare trekhaak

Comment

WHOEHOE eindelijk, vrijdag mogen we de astra ophalen, hij is in Januari besteld en vrijdag is het eindelijk zo ver.

-Technical grey
          -Leer
          -DVD 800 navi
          -AFL
          -Flexride
          -Alarm
          -Inklapbare spiegels
          -infinity sound system
          -Park pilot
          -Bluetooth
          -reserve wiel
          -afneembare trekhaak
          proficiat
          de mijne is eindelijk ook binnen. In januari besteld. Zit nu wel al bijna 2 weken te wachten op de papieren

vraagje: weet iemand of de parkpilot (voor en achter) over een display beschikken ( visuele weergave ) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Saitan Bekijk Berichten
            proficiat
            de mijne is eindelijk ook binnen. In januari besteld. Zit nu wel al bijna 2 weken te wachten op de papieren

vraagje: weet iemand of de parkpilot (voor en achter) over een display beschikken ( visuele weergave ) ?
            Nee de parkpilot werkt alleen met pieptonen. Hoge pieptoon voor, en lage pieptoon achter.
            Naar mijn idee wel zo prettig op deze manier, kan je ondertussen nog in je spiegels kijken, zonder dat je persé naar een display hoeft te kijken.
            In tegenstelling tot oudere Opel-versies, zijn de parkpilot-geluiden niet enorm hard (storend) van toon, maar rustig en toch duidelijk hoorbaar.

P.S Leuk die geschrokken gezichten van mensen als je inparkeert en 3 centimeter voor de voorganger stopt....

Comment

• Parkpilot heeft geen display alleen gepiep, wel kan je gelukkig op het dashboard uitzetten.
              Anders bij het bumperkleven geeft dat zo een lawaai!

Vraag: actieve grill bij ecoflex wie weet daar wat over?

Comment

• Half april besteld en half juli binnen, duurt wel lang! Maar sommige van jullie moeten echt geduld hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Amsterdam Bekijk Berichten
                  Parkpilot heeft geen display alleen gepiep, wel kan je gelukkig op het dashboard uitzetten.
                  Ahja, want jij zit op 30-100 cm van je voorligger te bumperkleven terwijl je achteruit rijdt!!!

Parkpilot wordt enkel geactiveerd wanneer je de auto eerst in achteruit zet of als je op het knopje op het dashboard duwt hé, snugggere...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                    Ahja, want jij zit op 30-100 cm van je voorligger te bumperkleven terwijl je achteruit rijdt!!!

Parkpilot wordt enkel geactiveerd wanneer je de auto eerst in achteruit zet of als je op het knopje op het dashboard duwt hé, snugggere...
                    Altijd zo humeurig tijdens een nacht ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten

er bestaan toch ook parkeersensoren aan de voorkant?
                      Als je ergens inrijdt zou je dan eerst je kar in achteruit moeten zetten om te zien hoever je nog vooruit kan??
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                        Als je ergens inrijdt zou je dan eerst je kar in achteruit moeten zetten om te zien hoever je nog vooruit kan??
                        Nee, daar is ook dat knopje op het dashboard voor... daarmee kan je bij vooruit rijden alsnog de sensoren aan de voorkant activeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichten
                          Broek af, tette bloot, hollandse h...
                          Oorspronkelijk geplaatst door Martinos Bekijk Berichten
                          Nee, daar is ook dat knopje op het dashboard voor... daarmee kan je bij vooruit rijden alsnog de sensoren aan de voorkant activeren.
                          Correct, ik dacht dat dat duidelijk was, blijkbaar niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martinos Bekijk Berichten
                            Ik had daar vroeger geen knopje voor nodig
                            2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Amsterdam Bekijk Berichten
                              Parkpilot heeft geen display alleen gepiep, wel kan je gelukkig op het dashboard uitzetten.

Vraag: actieve grill bij ecoflex wie weet daar wat over?
                              Bij hogere snelheden sluit de frontgril zich een gedeelte, zodat de wind om de auto geleid wordt. Dit geeft een lager verbruik! Info komt van het net, ik heb nog geen enkele ecoflex diesel in real life gezien. Zijn zelfs nog geen tests van. De eerste exemplaren zijn afgelopen week in Duitsland uitgeleverd, dus de eerste tests zullen één dezer wel volgen.

Comment

• Ik ga straks een proefrit doen met een 1.3. k'ben benieuwd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoW Bekijk Berichten
                                  Ik ga straks een proefrit doen met een 1.3. k'ben benieuwd...
                                  Anders ik wel! Laat even weten hoe de proefrit is bevallen! Bij ons zijn er nog geen 1.3 cdti's voor een proefrit beschikbaar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk Berichten
                                    Anders ik wel! Laat even weten hoe de proefrit is bevallen! Bij ons zijn er nog geen 1.3 cdti's voor een proefrit beschikbaar!
                                    Zal ik doen!

Comment

-Technical grey
                                      -Leer
                                      -DVD 800 navi
                                      -AFL
                                      -Flexride
                                      -Alarm
                                      -Inklapbare spiegels
                                      -infinity sound system
                                      -Park pilot
                                      -Bluetooth
                                      -reserve wiel
                                      -afneembare trekhaak

wat een mooie configuratie...hier lig je al aan een mooi prijskaartje zeker?...

Comment

• Test 1.3

Bruno ben ook erg benieuwd, laat idd. Even weten wat je bevindingen
                                        zijn. Collega krijgt hem al over een week, had namelijk teen enkele optie genomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk Berichten
                                          Bij hogere snelheden sluit de frontgril zich een gedeelte, zodat de wind om de auto geleid wordt. Dit geeft een lager verbruik! Info komt van het net, ik heb nog geen enkele ecoflex diesel in real life gezien. Zijn zelfs nog geen tests van. De eerste exemplaren zijn afgelopen week in Duitsland uitgeleverd, dus de eerste tests zullen één dezer wel volgen.
                                          ja dat had ik ook al gelezen, maar hoe dat eruit ziet en of het werkt?
                                          Porsche gaat spoiler omhoog, opel grill naar beneden! Haha

Comment

Working...
                                          X