Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Amsterdam Bekijk Berichten
    Eindelijk mijn auto!

1.3 cdti 95 pk handbak.

mijn eerste ondervindingen, de technischegegevens kloppen qua sprint naar 100 niet.
    doe er max 12 seconden over terwijl opel 14,7 vermeld.
    2500 toeren bij 120 km/h lekker rustig en erg geluidsarm.

motor is echt verbeterd dan de oude 1.3 cdti, trekt toch verbazingwekkend door tussen 80-120. heb het business paket met cd500, heb geinformeerd wat de cd's kosten: € 107 per land. weet iemand waar je ze goedkoper kan halen, branden heeft zoals vele forums al uitwijzen geen zin.

als er mensen zijn die vragen hebben betreffende de 1.3 hoor ik het graag.
    Leuk! Dat is goed nieuws voor de mensen met en 1.3.
    12 seconden begint al snel te worden.
    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• 1.3 cdti (250km)

Zo gisteren lekker een stuk gereden, en mijn actieradius meter geeft aan dat ik nu al 1000km op een tank ga rijden. dit gaat zeker nog meer zijn na een paar duizend kilometer.
      nu al tevreden!

alleen ik betaald zelf geen brandstof, dus maakt mij ook weer niets uit.
      rijgedrag is echt strak, veert erg lekker af en binnengeluid minimaal.
      enige wat je hoort is de banden, wel blij dat ze over zijn gestapt naar Michelin eindelijk een echt merk.

Comment

• Nou eindelijk is het zover.
        Vrijdag mijn astratje ophalen,12 weken gewacht dus voor mij mooi op tijd.
        Hadden gezegd een levertijd van 10 tot 12 weken.
        Zal vrijdag meteen op woord gooien over de puntjes die ik hier lees.
        Het moet wel goed zijn voor dat geld,het is geen pak koekjes wat je koopt.
        Laat in de loop van volgende week wel wat weten hoe hij bevalt.
        Ik heb er een goed gevoel bij want bij de testrit was ik al snel overtuigd van de auto.

Comment

• CD 500 navigatie vraag?

Helaas kan je niet meer branden van navigatie cd's, maar heb nu benelux maar wil graag duitsland.

kan ik duitsland bijvoorbeeld lenen van een duitser, kopieren naar harddisk en de cd benelux gebruiken. dan heb ik 2 kaarten.

heeft iemand hier antwoord op??

hoor graag van jullie!

Comment

Helaas kan je niet meer branden van navigatie cd's, maar heb nu benelux maar wil graag duitsland.

kan ik duitsland bijvoorbeeld lenen van een duitser, kopieren naar harddisk en de cd benelux gebruiken. dan heb ik 2 kaarten.

heeft iemand hier antwoord op??

hoor graag van jullie!
            dat is nou net hét nadeel van ingebouwde navigatie :p kost stukken van mensen en je bent er niets mee

enkel de uitstraling is nice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martij Bekijk Berichten
              dat is nou net hét nadeel van ingebouwde navigatie :p kost stukken van mensen en je bent er niets mee

enkel de uitstraling is nice
              navi 800 bestellen, en je hebt 30 landen op dvd, en dan koop je paar jaar later gewoon een nieuwe recente dvd, en hoef je nooit geen losse gps meer aan te schaffen voor de auto, toch een super groot voordeel vind ik

Comment

• jaja

Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichten
                navi 800 bestellen, en je hebt 30 landen op dvd, en dan koop je paar jaar later gewoon een nieuwe recente dvd, en hoef je nooit geen losse gps meer aan te schaffen voor de auto, toch een super groot voordeel vind ik

kan ik de dvd niet in de cd500 zetten?

Comment

kan ik de dvd niet in de cd500 zetten?
                  denk het niet...misschien vind je hier meer info

Comment

• Mazzel

Ga ik vanochtend naar de garage met een kapotte koppeling van m'n huidige vectra, willen ze die niet meer maken omdat m'n nieuwe auto al binnen is! Stond voor levering half augustus gepland en wordt nu met voorrang komende dinsdag afgeleverd. Dat is mazzel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk Berichten
                      Ga ik vanochtend naar de garage met een kapotte koppeling van m'n huidige vectra, willen ze die niet meer maken omdat m'n nieuwe auto al binnen is! Stond voor levering half augustus gepland en wordt nu met voorrang komende dinsdag afgeleverd. Dat is mazzel!

kijk dat zijn nou is in deze warme tijden, erg goede berichten.
                      Ik heb zelf nu al een week de 1.3 cdti en rijd goed.
                      heb op 1 tank 1000 km gereden, en cruised gezellig 160.
                      audio is ook erg goed, ik heb de cd500 weet niet wat de standaard doet.

succes met ja wagen!

Comment

kijk dat zijn nou is in deze warme tijden, erg goede berichten.
                        Ik heb zelf nu al een week de 1.3 cdti en rijd goed.
                        heb op 1 tank 1000 km gereden, en cruised gezellig 160.
                        audio is ook erg goed, ik heb de cd500 weet niet wat de standaard doet.

succes met ja wagen!
                        Ben vanochtend even wezen kijken, kan niet meer wachten tot hij klaar is! Ik heb het executive pakket (cd500, telefoon inrichting en park pilot voor en achter). Tevens nog een seat comfort pakketje (armsteun achter, derde kopsteun en lade onder passagiersstoel).

Fijn trouwens om je goede ervaringen qua prestaties en verbruik te lezen, ik was nog een beetje huiverig voor de prestaties namelijk.

Comment

• diesel/benzine

belgie is nog blijkbaar steeds vastgeroest op dieselauto's ...... nieuwe astra : in de top 10 verkoop nog steeds 7 diesels ....verbazend maar in nederland 1 diesel in de top 10 en dan nog op de laatste plaats. ik merk ook dat daar meer versies benzinemotoren te verkrijgen zijn.

Comment

• heb je deze wel?

Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk Berichten
                            Ben vanochtend even wezen kijken, kan niet meer wachten tot hij klaar is! Ik heb het executive pakket (cd500, telefoon inrichting en park pilot voor en achter). Tevens nog een seat comfort pakketje (armsteun achter, derde kopsteun en lade onder passagiersstoel).

Fijn trouwens om je goede ervaringen qua prestaties en verbruik te lezen, ik was nog een beetje huiverig voor de prestaties namelijk.

Waar ik wel ben achter gekomen, is dat collega's die geen businesspaket hebben gekozen geen boordcomputer hebben. normaal is dat niet zo belangrijk, maar wat ik erg goed vindt aan de boordcomputer het aantal km nog te gaan op tank.

ben erg blij met deze optie, want gisteren was mijn eerst tankbeurt en gaf al bij 120km nog te gaan aan dat ik moest tanken. door de boordcomputer heb ik dat uitgehouden tot hij aangaf nog 40 km.

ik heb zelf busines paket dat is in Nederland:

Radio CD500 NAVI
                            MP3 functionaliteit
                            7’’ kleurenscherm
                            1GB intern geheugen t.b.v. navigatie data
                            Externe stereo-ingang en USB-aansluiting
                            7 Luidsprekers
                            Boordcomputer
                            Park Pilot voor en achter (vervalt i.c.m. FlexFix)
                            Elektrisch bedienbare handrem met Hill-start assist
                            Verstelbare middenarmsteun vóór met opbergvak

maar inderdaad motor is, wat ik niet had verwacht goed te rijden.
                            ligt ook aan het volgende: 1750- 4000 is het koppelgebied dus kan hem ook nog in wat hogere toeren goed rijden.

maar wanneer krijg je hem?

Comment

• welke dan

Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichten
                              belgie is nog blijkbaar steeds vastgeroest op dieselauto's ...... nieuwe astra : in de top 10 verkoop nog steeds 7 diesels ....verbazend maar in nederland 1 diesel in de top 10 en dan nog op de laatste plaats. ik merk ook dat daar meer versies benzinemotoren te verkrijgen zijn.
                              welke motoren zijn in Nederland te krijgen en in Belgie niet?

Comment

Waar ik wel ben achter gekomen, is dat collega's die geen businesspaket hebben gekozen geen boordcomputer hebben. normaal is dat niet zo belangrijk, maar wat ik erg goed vindt aan de boordcomputer het aantal km nog te gaan op tank.

ben erg blij met deze optie, want gisteren was mijn eerst tankbeurt en gaf al bij 120km nog te gaan aan dat ik moest tanken. door de boordcomputer heb ik dat uitgehouden tot hij aangaf nog 40 km.

ik heb zelf busines paket dat is in Nederland:

Radio CD500 NAVI
                                MP3 functionaliteit
                                7’’ kleurenscherm
                                1GB intern geheugen t.b.v. navigatie data
                                Externe stereo-ingang en USB-aansluiting
                                7 Luidsprekers
                                Boordcomputer
                                Park Pilot voor en achter (vervalt i.c.m. FlexFix)
                                Elektrisch bedienbare handrem met Hill-start assist

Verstelbare middenarmsteun vóór met opbergvak

maar inderdaad motor is, wat ik niet had verwacht goed te rijden.
                                ligt ook aan het volgende: 1750- 4000 is het koppelgebied dus kan hem ook nog in wat hogere toeren goed rijden.

maar wanneer krijg je hem?

Ik kom overigens zelf ook uit Nederland! Heb een Cosmo besteld, die heeft standaard de boardcomputer, elec. handrem met hill start, middenarmsteun met opbergvak, elec. ramen achter, 17" lichtmetaal en nog veel meer. Daarnaast dus nog het executive pakket met de cd500, telefoonvoorb. en park pilot.

Dinsdag om 14:00 uur mag ik hem afhalen!

Comment

welke motoren zijn in Nederland te krijgen en in Belgie niet?
                                  spijtig dat in belgie geen 1.4 T van 88kw/120pk te verkrijgen is. dat zou bijna 400 euro BIV minder kosten bij inschrijving. 11 motoren in nl. mooi te zien in opel.nl configurator.

ik wacht nog van bestellen tot er meer benzinemotoren-keuze is,zoals in ned en duitsl..... opel is aan zet.

Comment

• Hier een paar fotootjes van mijn Astra.
                                    Ze hadden mooier kunnen zijn maar het weer was niet al te best.
                                    Heb er nu 400km op zitten,nog niet echt de tijd gehad om een afstand af te leggen.
                                    Tot heden is alles naar wens.
                                    bericht volgd later.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak70 Bekijk Berichten
                                      Hier een paar fotootjes van mijn Astra.
                                      Ze hadden mooier kunnen zijn maar het weer was niet al te best.
                                      Heb er nu 400km op zitten,nog niet echt de tijd gehad om een afstand af te leggen.
                                      Tot heden is alles naar wens.
                                      bericht volgd later.

Ik zie niets... Nu wel, mooi wagen! Veel plezier ermee!
                                      Last edited by lele; 27/07/2010, 12:36.
                                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• @ opelfreak

Mooie auto hoor! De mijne kan ik morgenmiddag ophalen, kan niet wachten!

Comment

• probleem

Na al aardig wat kilometers gereden 1500, heb ik toch een klein minpuntje.
                                          gaat totaal niet over de motor of rijgedrag, maar het volgende.

de opel astra wordt voor 80% geleased door zakelijke rijders, maar probeer maar een een houder voor je jasje te installeren. je weet wel achter je hoofdsteun om je jasje op te hangen. GAAT niet, moet de hele stoel gedemonteerd worden want de hoofdsteun gaat er niet af. je kan hem alleen op hoogte verstellen, maar niet verwijderen.

dus oplossing bij 1e onderhoudsbeurt laten doen.

Comment

Working...
                                          X