Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De eerste kilometers

Gisteren m'n Astra 1.3 cdti Cosmo opgehaald en ik na de eerste 180 kilometer kan ik niet anders zeggen dan dat ik uitermate verrast ben. Prestaties zijn meer dan uitstekend voor zo'n kleine motor, vooral de trekkracht in z'n 5 is uitstekend. Ik had niet verwacht dat hij zo soepel naar de 150 zou gaan, reed dus ook steevast te hard. Heerlijk ook al die luxe snufjes, kortom tot nu toe helemaal content! Eén minpuntje (sorry vlaamse vrienden) maar de dame van de navigatie moeten ze zo snel mogelijk vervangen. Als Hollander wil ik graag een Nederlands sprekende dame en geen Vlaamse!

Comment

• mee eens

Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk Berichten
      Gisteren m'n Astra 1.3 cdti Cosmo opgehaald en ik na de eerste 180 kilometer kan ik niet anders zeggen dan dat ik uitermate verrast ben. Prestaties zijn meer dan uitstekend voor zo'n kleine motor, vooral de trekkracht in z'n 5 is uitstekend. Ik had niet verwacht dat hij zo soepel naar de 150 zou gaan, reed dus ook steevast te hard. Heerlijk ook al die luxe snufjes, kortom tot nu toe helemaal content! Eén minpuntje (sorry vlaamse vrienden) maar de dame van de navigatie moeten ze zo snel mogelijk vervangen. Als Hollander wil ik graag een Nederlands sprekende dame en geen Vlaamse!

sluit mij hier helemaal bij aan, zoals ik al melde verbaasde mij de prestaties ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
        Ik zie niets... Nu wel, mooi wagen! Veel plezier ermee!
        Dank je wel !!
        Ben tot nu toe dik tevreden over de wagen,dus gaat helemaal goed komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk Berichten
          Mooie auto hoor! De mijne kan ik morgenmiddag ophalen, kan niet wachten!
          dank je wel !!
          Had gelezen dat jij hem ook binnen hebt,en dat je er ook tevreden over bent.
          Ik heb er nu 700km mee gereden gewoon super.
          Heb hier gelezen dat hij niet echt voorruit wilde,valt mij niet tegen.
          Tja wat verwacht je van een auto,je moet wel even in de gaten houden dat je het met bijna 1400kilo te doen hebt.
          Ook de wegligging is prima.reageerd goed op het stuur en plakt lekker aan de weg.
          Ik wens je heel veel rijplezier,en misschien heb je binnenkort wat tijd om paar fotootjes te oploaden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak70 Bekijk Berichten
            dank je wel !!
            Had gelezen dat jij hem ook binnen hebt,en dat je er ook tevreden over bent.
            Ik heb er nu 700km mee gereden gewoon super.
            Heb hier gelezen dat hij niet echt voorruit wilde,valt mij niet tegen.
            Tja wat verwacht je van een auto,je moet wel even in de gaten houden dat je het met bijna 1400kilo te doen hebt.
            Ook de wegligging is prima.reageerd goed op het stuur en plakt lekker aan de weg.
            Ik wens je heel veel rijplezier,en misschien heb je binnenkort wat tijd om paar fotootjes te oploaden.
            De auto was na de eerste dag al vies, zal zodra hij weer gewassen is en het weer wat beter is een paar plaatjes schieten en uploaden.

Comment

• Mijn astra 1.3 cdti Cosmo

Klik op de link voor de foto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk Berichten
                Dit ziet er ook SUPER uit !!
                De kleur is perfect voor deze wagen,maar je moet geen hekel aan wassen hebben.
                Ik zie dat je ook de letters van de achterklep af hebt gehaald,ik zit nog in twijfel,ben al met een foto bezig geweest maar kon het niet goed zeggen,als ik het zo zie gaan ze er denk toch af.
                Je hebt ook een mooie keuze gemaakt,ben bang dat er over een tijdje veel zwarte zullen rijden.
                Ik wens je er heel veel geluk en rijplezier mee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak70 Bekijk Berichten
                  Dit ziet er ook SUPER uit !!
                  De kleur is perfect voor deze wagen,maar je moet geen hekel aan wassen hebben.
                  Ik zie dat je ook de letters van de achterklep af hebt gehaald,ik zit nog in twijfel,ben al met een foto bezig geweest maar kon het niet goed zeggen,als ik het zo zie gaan ze er denk toch af.
                  Je hebt ook een mooie keuze gemaakt,ben bang dat er over een tijdje veel zwarte zullen rijden.
                  Ik wens je er heel veel geluk en rijplezier mee!
                  Zonder de letters op de achterzijde lijkt de kont veel dikker! Ik heb ze er direct door de dealer af laten halen, maar het is eenvoudig zelf te doen. De kleur verreist inderdaad veelvuldig wassen, maar ja, dan heb je ook wat! Maar liefst 30% van alle astra''s wordt in zwart besteld, dus we zullen hem wel wat vaker zien ja!

Comment

• Ik heb een mogelijk probleem met de automaat in de wagen. Als ik op een zeer lichte heuvel staat (bv parkeervak dat iets schuin afloopt) en ik steek hem er recht in en wil dan nog even achteruit om hem beter te zetten, dan rolt de auto eerst een stukje naar voren voordat deze naar achter rijdt. Op een stijle heuvel schakelen in z'n achteruit en dan wegrijden geeft geen probleem (de auto blijft staan als ik de rem los laat).

Kort gezegd, op licht afloppend wegdek schakelen van D naar R zorgt er voor dat hij nog een stukje naar voren rolt. De dealer zegt dat dit hoort, hij heeft een softwareupdate gedaan maar dit mocht niet baten. Uiteraard vind ik dit raar en wil ik het er niet bij laten zitten. Zeker doordat ik hierdoor de onderkant van de bumper heb beschadigd.
                    Ik hoop dat iemand met de nieuwe Astra automaat hier uitsluitsel over kan geven.

Ps. Het is mijn eerste automaat, maar ik zou niet weten hoe je dan uit een parkeervak moet komen? Hellingproef met de handrem ;-)

Comment

• mooie bak

Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk Berichten
                      Zonder de letters op de achterzijde lijkt de kont veel dikker! Ik heb ze er direct door de dealer af laten halen, maar het is eenvoudig zelf te doen. De kleur verreist inderdaad veelvuldig wassen, maar ja, dan heb je ook wat! Maar liefst 30% van alle astra''s wordt in zwart besteld, dus we zullen hem wel wat vaker zien ja!

ik heb de top even getest van de 1.3 op de duitse autibahn 190 km /p
                      meer niet maar wel gewoon 1-16 blijven rijden, haha! heb ook zwart zonder letters.
                      ziet er idd veel dikker uit, collega heeft tecnical grey en toch ziet dat er minder dik uit.
                      natuurlijk wil je niet met grote letters ECOFLEX rijden ( wat een goedkope tekst is dat)

dus mijn advies is verwijderen van die ongein!!!

ps 1900 km gereden en erg tevreden

Comment

• Scirocco kan borst natmaken voor Opel Astra GTC

Bron : autowerled.com

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• ziet er inderdaad knap uit

Comment

• Morgen gaat mijne binnen om die Cruise Control is na te kijken. Ik ben benieuwd wat ze gaan gaan zeggen in de garage.
                            Nog een vraagje.. Als ik mijn auto vast of los doe komt er vanonder de motorkap een soort gezoem/gefluit.. Voor ongeveer 15 sec en dan valt dat uit. Heeft nog iemand dat en is dit normaal?
                            Last edited by ; 05/08/2010, 07:40.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
                              Morgen gaat mijne binnen om die Cruise Control is na te kijken. Ik ben benieuwd wat ze gaan gaan zeggen in de garage.
                              Nog een vraagje.. Als ik mijn auto vast of los doe komt er vanonder de motorkap een soort gezoem/gefluit.. Voor ongeveer 15 sec en dan valt dat uit. Heeft nog iemand dat en is dit normaal?
                              Heb dat gezoem ook, ik denk dat dat de batterij is ofzo aangezien bij het los/vast doen van mijn wagen alle lichten binnen en buiten gaan branden...Bij jou ook of niet?

Comment

• In Duitsland kan je de Sports Tourer al bestellen.
                                Voor dezelfde motorisatie en uitvoering is de
                                meerprijs 1.100€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                                  Heb dat gezoem ook, ik denk dat dat de batterij is ofzo aangezien bij het los/vast doen van mijn wagen alle lichten binnen en buiten gaan branden...Bij jou ook of niet?
                                  Bij mij brandt alleen de binnenverlichting. De buitenverlichting heb ik afgezet omdat dat in de zomer geen meerwaarde geeft vind ik.
                                  Ik vroeg me dat maar af omdat voor ik mijn astra had er al een slecht contact vervangen diende te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door f.v Bekijk Berichten
                                    In Duitsland kan je de Sports Tourer al bestellen.
                                    Voor dezelfde motorisatie en uitvoering is de
                                    meerprijs 1.100€
                                    hopelijk hier ook snel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk Berichten
                                      Morgen gaat mijne binnen om die Cruise Control is na te kijken. Ik ben benieuwd wat ze gaan gaan zeggen in de garage.
                                      Laat maar weten of ze er al een oplossing voor hebben, voor die CC!
                                      Want hier hebben we er ook problemen mee...

Comment

• ik heb ook een automaat besteld, 1.6 turbo, hoop niet dat ie van mij dat ook doet, heb paar jaar geleden vectra automaat gereden, die deed dit echt niet, hooguit nog een stukje verder rijden als je hem in z'n P zet en je voet van de rem afhaalt.

mijn bestelde astra cosmo,
                                        * wit
                                        * executive pakket
                                        * AFL
                                        * 18 inch met verlaagd sportchassis
                                        * comso + pakket
                                        * dubbele laadvloer
                                        * parkeersensoren
                                        * alarm
                                        * prisma kentekenplaten
                                        * telefoonvoorbereiding
                                        * bandenspanningscontrole

had eigenlijk 19 inch besteld (Q1A) maar hier zit een ristrictie op, geen zicht op levertijd, dus maar overgegaan naar 18 inch, best jammer, maar helaas.

Comment

• usb stick

Wie kan mij helpen?
                                          Heb een Emtec USB stick C400 8Gb gekocht,waarop ik 31mapjes met mp3 heb gezet.
                                          Volgens mij pc heb ik nog 381mb over.
                                          Het probleem is als ik hem nu in de wagen steek, en ga via het menu van de radio naar de mappen van de USB stick dat ik dan maar 26 mappen zie terwijl er 31 mappen op staan.
                                          Heb al in de boekjes van de auto gekeken maar kan niets vinden,misschien dat iemand zo weet waar het probleem zit!?
                                          Zou de radio niet zoveel kunnen lezen !?
                                          Ik hoor het graag !!
                                          Last edited by ; 07/08/2010, 22:41.

Comment

Working...
                                          X