Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak70
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak70 Bekijk BerichtenWie kan mij helpen?
Heb een Emtec USB stick C400 8Gb gekocht,waarop ik 31mapjes met mp3 heb gezet.
Volgens mij pc heb ik nog 381mb over.
Het probleem is als ik hem nu in de wagen steek, en ga via het menu van de radio naar de mappen van de USB stick dat ik dan maar 26 mappen zie terwijl er 31 mappen op staan.
Heb al in de boekjes van de auto gekeken maar kan niets vinden,misschien dat iemand zo weet waar het probleem zit!?
Zou de radio niet zoveel kunnen lezen !?
Ik hoor het graag !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin_ Bekijk BerichtenMorgen gaat mijne binnen om die Cruise Control is na te kijken. Ik ben benieuwd wat ze gaan gaan zeggen in de garage.
Nog een vraagje.. Als ik mijn auto vast of los doe komt er vanonder de motorkap een soort gezoem/gefluit.. Voor ongeveer 15 sec en dan valt dat uit. Heeft nog iemand dat en is dit normaal?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk BerichtenEcht knap is diet niet, imo
Mag ik vragen wie imo is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk BerichtenProbleem zit hem niet in het aantal mappen, maar waarschijnlijk in het aantal nummers! Het systeem kan maximaal maar 1000 nummers aan, als er meer op staan ziet hij die niet!
Inderdaad heb de usb stick terug gebracht naar 1000 nummers en nu ziet het systeem wel alle mappen.
Bedankt !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rronny Bekijk BerichtenLaat maar weten of ze er al een oplossing voor hebben, voor die CC!
Want hier hebben we er ook problemen mee...
Ivm dat soort gezoen is het idd een soort slaapmodus denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak70 Bekijk BerichtenIk ben er zeer tevreden over!!
Mag ik vragen wie imo is?
(imo= afkorting in my opinion)
Die zal niet zo'n goede smaak hebben waarschijnlijk...Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenHeel mooie astra met 18". Is het een sport of cosmo?
(imo= afkorting in my opinion)
Die zal niet zo'n goede smaak hebben waarschijnlijk...
ach het is maar goed dat smaken verschillen anders moesten we het allemaal met de zelfde vrouw en auto doen
Ik ben er heel blij mee en alles werkt nog naar wens ook.
Groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak70 Bekijk BerichtenHe iemand die wel smaak heeft,het is een Cosmo 1600 Turbo.
ach het is maar goed dat smaken verschillen anders moesten we het allemaal met de zelfde vrouw en auto doen
Groeten
Hier nog wat foto's van de mijne;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak70 Bekijk BerichtenHe iemand die wel smaak heeft,het is een Cosmo 1600 Turbo.
Groeten
rijden die 18" velgen comfotabel,(niet te hard)??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk BerichtenIk heb zelf een iets andere keuze gemaakt van uitvoering, maar ik moet zeggen dat de jouwe er ook mag zijn! Afgezien van de velgen, als 2 druppels water!
Hier nog wat foto's van de mijne;
http://www.motor-talk.de/bilder/bild...203486108.html
Ik heb hiervoor een astra H van 2008 gehad die ook jou velgen had,dus nu dacht ik dan dat ook maar anders.
Zeker geen onaardige velg hoor.
Heb jij hem al gepoetst gehad toevallig,af heb ik het mis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door danny15 Bekijk Berichtenprachtig....goede smaak!!!!!
rijden die 18" velgen comfotabel,(niet te hard)??
Dank U !
De 18" velgen is na mijn mening nog goed comfortabel,ondanks ik ook een sportonderstel heb.
Ik heb proefgereden met een sportonderstel en 19" en dat vond ik te hard.
Daar heb je het weer waar hou je van.
Mijn broer rijdt een nieuwe Seat Ibiza Cupra met 17" velgen als je dan het geluid en hardheid vergelijkt is dit heel comfortabel.
Natuurlijk is dit een andere auto!!!
Nogmaals wat wil je,en rij daarom ook een proefrit in die auto waar jij interesse in hebt,dan kom je niet voor verassingen te staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak70 Bekijk BerichtenIn één woord een goede keuze gemaakt,mag zeker gezien worden!!
Ik heb hiervoor een astra H van 2008 gehad die ook jou velgen had,dus nu dacht ik dan dat ook maar anders.
Zeker geen onaardige velg hoor.
Heb jij hem al gepoetst gehad toevallig,af heb ik het mis.
Comment
-
Ik heb een vraag mbt de navigatie CD500. Zodra ik de navigatie cd eruit neem, werkt het systeem niet meer. Nu las ik laatst iets, en daarin stond dat je de software kon kopieeren naar het geheugen.
Je kunt nu dus ook nooit een gewone cd beluisteren, en de navigatie gebruiken.
Is er iemand die hier iets meer over kan vertellen
vast bedankt voor de moeite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RobD Bekijk BerichtenIk heb een vraag mbt de navigatie CD500. Zodra ik de navigatie cd eruit neem, werkt het systeem niet meer. Nu las ik laatst iets, en daarin stond dat je de software kon kopieeren naar het geheugen.
Je kunt nu dus ook nooit een gewone cd beluisteren, en de navigatie gebruiken.
Is er iemand die hier iets meer over kan vertellen
vast bedankt voor de moeite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk BerichtenIn het navigatiemenu kun je kiezen om landen van de navigatiecd naar de harde schijf te kopieren! Als dat klaar is kun je de navigatiecd eruit halen en deze thuis opbergen! Vervolgens is de cd speler vrij om je muziek cd'tjes te ontvangen! Dit alles staat overigens keurig in de handleiding!
Bedankt voor de uitleg, het is gelukt. Ik had het boekje er nog niet op nageslagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RobD Bekijk BerichtenBedankt voor de uitleg, het is gelukt. Ik had het boekje er nog niet op nageslagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Slopel Bekijk BerichtenIk had op m'n Vectra C station 5 spaaks velgen, dus ik vond dit weer wat anders! Maar die 18" van jou zijn ook erg fraai! Ik heb hem al wel gewassen, maar niet gepoetst, dat doe ik maar 1x per jaar! Alleen veelvuldig wassen en goed afzemen is over het algemeen genoeg. De velgen was ik overigens momenteel 2x per week, want er komt wel heel veel remstof van de schijven en ik wil niet dat, dat inbrand!
velgen goed reinigen en behandelen met een goede wheelsealant (zoals die van Poorboys);
Daarna kan je je velgen gewoon wassen met autoshampoo; het remstof brandt niet meer in.
Voor meer info en tips, kijk maar eens op het volgende forum : http://forum.carclean.nl/cc_forum.aspx
Comment
Comment