Wow heel knap! Opel is goed bezig! Maar deze heeft nog altijd geen multilink achteras zeker? Zo spijtig, doet naar het schijnt echt veel aan de agiliteit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk BerichtenRedelijk saai, zes maanden na de introductie zal de markt deze wagen daarom weeral dumpen zoals met alle voorgaande Astra's en Kadetts.
Niet saaier dan een Megane of een Golf of weet ik veel welke andere concurent!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ben wel benieuwd hoe de ST er gaat uitzien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk BerichtenDie voorkant ziet er in het filmpje van op de Opel website echt Vet uit
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de GTC-versie
Iemand een idee hoe rap die zal volgen na de lancering van de Astra 5-deurs?
bron: http://www.autoweek.nl/autonieuws/11...stra-Met-videoEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Mooi design, LEDs verwerkt op een stijlvolle manier (niet bruut zoals Audi), in alle opzichten een goed ontwerp... maar toch is er ergens iets waardoor ik hem niet speciaal kan vinden. Ergens, en nu vloek ik in de kerk, blijft Opel mij goedkoop aandoen... ik weet niet wat het precies is, ik denk die chroom lijst bovenaan de radiatorgrille. Dat komt terug in de meeste modellen, maar dan meestal achteraan.
In elk geval, een flinke stap vooruit, een pak meer chrisma dan de Golf, die de kampioen is in saaie inpiratieloosheid. Ik hoop dus dat de Astra goed scoort en Opel Antwerpen evt. wat kan helpen (of maakt men hem daar niet?)
Comment
-
Productie is toegekend aan andere fabrieken maar wie weet is dat binnenkort weer helemaals iets anders.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Echt knap! Hoewel ik bijna gezworen had geen Opel meer te nemen, durf ik nu te stellen dat ik wel eens zou gaan kijken als hij uit is. Van opzij heeft hij veel weg van de Seat Leon. (waarmee ik niet wil zeggen dat er afgetekend werd héééé)
Benieuwd naar het interieur, en naar de 3deurs!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk BerichtenLekker!
Ben wel benieuwd hoe de ST er gaat uitzien
Mooie wagen in ieder geval!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenOok al sprake van een TwinTop?freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenIk meen ergens gelezen te hebben dat àls ie terug komt, dat ie dan een stoffen kap zou krijgen.
Comment
-
Iemand het filmpje al gezien op de Opel site?
Volgens mij zitten de pinkers vooraan juist boven de mistlichten. Ofwel zijn er geen mistlichten vooraan.Last edited by Geff; 16/05/2009, 00:02.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk BerichtenIemand het filmpje al gezien op de Opel site?
Volgens mij zitten de pinkers vooraan juist boven de mistlichten. Ofwel zijn er geen mistlichten vooraan.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenIk meen ergens gelezen te hebben dat àls ie terug komt, dat ie dan een stoffen kap zou krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Die 1.7diesel, is daar info over beschikbaar?
Comment
Comment