Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wow heel knap! Opel is goed bezig! Maar deze heeft nog altijd geen multilink achteras zeker? Zo spijtig, doet naar het schijnt echt veel aan de agiliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50 Bekijk Berichten
      Redelijk saai, zes maanden na de introductie zal de markt deze wagen daarom weeral dumpen zoals met alle voorgaande Astra's en Kadetts.
      Saai?
      Niet saaier dan een Megane of een Golf of weet ik veel welke andere concurent!
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Lekker!
        Ben wel benieuwd hoe de ST er gaat uitzien

Comment

• Die voorkant ziet er in het filmpje van op de Opel website echt Vet uit
          Ben eigenlijk meer benieuwd naar de GTC-versie
          Iemand een idee hoe rap die zal volgen na de lancering van de Astra 5-deurs?
          Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
            Die voorkant ziet er in het filmpje van op de Opel website echt Vet uit
            Ben eigenlijk meer benieuwd naar de GTC-versie
            Iemand een idee hoe rap die zal volgen na de lancering van de Astra 5-deurs?
            Opel onthult z’n belangrijke nieuwe auto op de IAA in Frankfurt. Vrij snel daarna staat de auto in de showrooms. Over wat er daarna gebeurt, doet Opel nog geen mededelingen. Maar zeer waarschijnlijk volgen In 2010 ook een Sports Tourer en de GTC. Opel positioneert de nieuwe GTC tegenover de Volkswagen Scirocco en de OPC krijgt waarschijnlijk de beschikking over een 2,0-liter turbomotor met 270 pk.

bron: http://www.autoweek.nl/autonieuws/11...stra-Met-video
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ziet er goed uit, alleen over de achterkant heb ik nog mijn twijfels. Ik ben benieuwd naar de GTC !

Comment

• Tnx
                Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Ziet er goed uit!
                  Nu afwachten op de GTC.

Comment

• Mooi design, LEDs verwerkt op een stijlvolle manier (niet bruut zoals Audi), in alle opzichten een goed ontwerp... maar toch is er ergens iets waardoor ik hem niet speciaal kan vinden. Ergens, en nu vloek ik in de kerk, blijft Opel mij goedkoop aandoen... ik weet niet wat het precies is, ik denk die chroom lijst bovenaan de radiatorgrille. Dat komt terug in de meeste modellen, maar dan meestal achteraan.

In elk geval, een flinke stap vooruit, een pak meer chrisma dan de Golf, die de kampioen is in saaie inpiratieloosheid. Ik hoop dus dat de Astra goed scoort en Opel Antwerpen evt. wat kan helpen (of maakt men hem daar niet?)

Comment

• Productie is toegekend aan andere fabrieken maar wie weet is dat binnenkort weer helemaals iets anders.
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Aaaargh ik ben in volle spanning aant wachten op interieurfoto's...

Comment

• Echt knap! Hoewel ik bijna gezworen had geen Opel meer te nemen, durf ik nu te stellen dat ik wel eens zou gaan kijken als hij uit is. Van opzij heeft hij veel weg van de Seat Leon. (waarmee ik niet wil zeggen dat er afgetekend werd héééé)

Benieuwd naar het interieur, en naar de 3deurs!

Comment

• Ook al sprake van een TwinTop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
                              Lekker!
                              Ben wel benieuwd hoe de ST er gaat uitzien
                              Model doet me zo vanuit de zijkant toch wel wat aan de seat leon denken....
                              Mooie wagen in ieder geval!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                                Ook al sprake van een TwinTop?
                                Ik meen ergens gelezen te hebben dat àls ie terug komt, dat ie dan een stoffen kap zou krijgen.
                                freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                  Ik meen ergens gelezen te hebben dat àls ie terug komt, dat ie dan een stoffen kap zou krijgen.
                                  goede zaak!!

Comment

• Iemand het filmpje al gezien op de Opel site?
                                    Volgens mij zitten de pinkers vooraan juist boven de mistlichten. Ofwel zijn er geen mistlichten vooraan.
                                    Last edited by Geff; 16/05/2009, 00:02.
                                    Opel Insignia Sport 2.0 cdti 118kw

Opel Vectra GTS 1.9 cdti 88kw
                                    Opel Astra Coupé 1.8 92kw
                                    Opel Zafira 1.8 85kw
                                    VW Golf III GTI 16v 2.0 110kw
                                    Mazda 323F 1.6 66kw
                                    Mazda 323 1.7 diesel 42kw
                                    Opel Manta B 1.6 55kw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geff Bekijk Berichten
                                      Iemand het filmpje al gezien op de Opel site?
                                      Volgens mij zitten de pinkers vooraan juist boven de mistlichten. Ofwel zijn er geen mistlichten vooraan.
                                      Juist gekeken en heb het ook gezien, vraag me wel af waar de mistlichten dan zitten
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                                        Terug een aparte coupé en cabrio... goede zaak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          Wat een prachtige break!
                                          Die 1.7diesel, is daar info over beschikbaar?

Comment

Working...
                                          X