Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• sfeerverlichting

Heb gisteren mijn astra sport bij de dealer opgehaald,blijkt dat enkel de rode sfeerverlichting onder de versnellingspook brandt en niet in de deuren.Moet dit geactiveerd worden en zo ja hoe?Weet iemand hier een antwoord op,alvast bedankt.

Comment

• Heb vorige week de sports tourer ook al gezien op de E314 op een vrachtwagen! KNAP!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
        Graag gedaan.

Ondertussen hebben we de wagen in de showroom gezet.

Mijn collega Patrice zal dus dit weekend in uw showroom komen kijken

Comment

• De kans is groot dat vrouwke als nieuwe bedrijfswagen dit krijgt.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
            De kans is groot dat vrouwke als nieuwe bedrijfswagen dit krijgt.

Goeie keuze, maar ik ben niet objectief natuurlijk

Bij wie zal er besteld worden?

Comment

• Ik blijf deze Astra als auto niet veel soeps vinden maar dit is geniaal
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door johnd62 Bekijk Berichten
                Heb gisteren mijn astra sport bij de dealer opgehaald,blijkt dat enkel de rode sfeerverlichting onder de versnellingspook brandt en niet in de deuren.Moet dit geactiveerd worden en zo ja hoe?Weet iemand hier een antwoord op,alvast bedankt.
                Bij de sport moet ook de verlichting in de handgrepen binnen branden.
                Bij bv. de Enjoy is dit enkel de pook verlichting.
                Ik zou toch eens terug gaan naar de dealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elanm100 Bekijk Berichten

Ik heb gemerkt dat bij alle andere astra's die ik tot nu toe heb gezien, de plastiek rand onder de bumper (die met de reflectoren) niet mee gespoten is.
                  Bij de mijne is dit zoals je ziet in dezelfde kleur.
                  Is dit omdat ik het Flex-Fix systeem heb?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                    De kans is groot dat vrouwke als nieuwe bedrijfswagen dit krijgt.

De kan si bij mij heel groot dat hij in februari geleverd word

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
                      De kan si bij mij heel groot dat hij in februari geleverd word
                      Tegen dan mag de mijne al bijna terug buiten :p Vrijdag mijn baas gesproken by the way, nog 1500 kilometer op de huidige en 't zal de Sportstourer worden. Dus binnen anderhalve week ofzo. :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                        Tegen dan mag de mijne al bijna terug buiten :p Vrijdag mijn baas gesproken by the way, nog 1500 kilometer op de huidige en 't zal de Sportstourer worden. Dus binnen anderhalve week ofzo. :p
                        Weet mij te zeggen hoe hij bolt hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten
                          Al nieuws over de update's voor de 1.7 cdti ?
                          yep . er is nieuwe software voor mensen met DPF problemen op hun 1.7 cdti .

Comment

• Edit.
                            Last edited by ; 18/05/2013, 00:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saturnastra Bekijk Berichten
                              Opgelet, voor de astra J is die pas einde januari beschikbaar. Heb ik hierboven al ergens gepost.

(Voor de zafira is die wel al beschikbaar.)

oeps , owkee my mistake

Comment

• Mijn ouders hebben al 2x in panne gestaan met hun Zafira B 1.7cdti, net buiten garantie natuurlijk.

Zij krijgen de commentaar dat ze te veel korte afstanden doen en dat daardoor de roetfilter verstopt geraakt is. Maar uit jouw bericht blijkt nu dat er een algemeen probleem is.

Ik zou dus graag wat meer info hierover krijgen!

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                  Mijn ouders hebben al 2x in panne gestaan met hun Zafira B 1.7cdti, net buiten garantie natuurlijk.

Zij krijgen de commentaar dat ze te veel korte afstanden doen en dat daardoor de roetfilter verstopt geraakt is. Maar uit jouw bericht blijkt nu dat er een algemeen probleem is.

Ik zou dus graag wat meer info hierover krijgen!

Grtz
                                  Hetgeen jij aanhaalt is het algemene probleem , te veel korte afstanden waardoor de DPF verstopt geraakt .
                                  Hier is nu aangepaste software voor .
                                  Even je dealer contacteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
                                    Hetgeen jij aanhaalt is het algemene probleem , te veel korte afstanden waardoor de DPF verstopt geraakt .
                                    Hier is nu aangepaste software voor .
                                    Even je dealer contacteren
                                    Ik doe bijna geen korte afstanden en heb ook problemen (stotteren , schokken ) volgens opel is dit normaal .En telkens komen ze met nieuwe update's die dan het proleem zou moeten oplossen , maar tot vandaag zonder resultaat .
                                    Hopelijk lukt het nu wel maar veel vertrouwen heb ik er niet meer in .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elanm100 Bekijk Berichten
                                      Ik heb gemerkt dat bij alle andere astra's die ik tot nu toe heb gezien, de plastiek rand onder de bumper (die met de reflectoren) niet mee gespoten is.
                                      Bij de mijne is dit zoals je ziet in dezelfde kleur.
                                      Is dit omdat ik het Flex-Fix systeem heb?
                                      heel goed opgemerkt, is eigenlijk wel mooier zo.

Comment

• Ik las op een duits forum (http://www.motor-talk.de/forum/neue-karten-cd500-dvd-800-2010-2011-t2980626.html) dat er een update zou zijn voor de navigatie, en dat die nu over rijstrook assistentie zou beschikken. Sommige wagens schijnen dit zelfs al te hebben.

Heeft er iemand hier al iets van gehoord/gemerkt?

@ Scott, heb jij mss wat meer inside info hierover? Vrijdag moet de onze binnen voor het eerste onderhoud en dan zou ik eventueel de nieuwe updates kunnen vragen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rronny Bekijk Berichten
                                          Ik las op een duits forum (http://www.motor-talk.de/forum/neue-karten-cd500-dvd-800-2010-2011-t2980626.html) dat er een update zou zijn voor de navigatie, en dat die nu over rijstrook assistentie zou beschikken. Sommige wagens schijnen dit zelfs al te hebben.

Heeft er iemand hier al iets van gehoord/gemerkt?

@ Scott, heb jij mss wat meer inside info hierover? Vrijdag moet de onze binnen voor het eerste onderhoud en dan zou ik eventueel de nieuwe updates kunnen vragen...
                                          er is een update voor de dvd 800 en de bcm ja , maar je krijg geen extra optie zoals rijstrook assistentie als je die niet hebt .

Comment

Working...
                                          X