Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
    Ok bedankt !

voor de info.. met de wagen an zich is niets mis, enkel dat ie ondergemotoriseerd is en de basic stoelen spelen me parten...
    voor de rest is het een eerlijke auto voor zen geld !
    de sportzetels zijn een "must" want de beste iop de markt! de 1.4 is idd. te loom, daarom is de 1.4Turbo de beste keus in benzine!

Comment

• mijn astra sports tourer cosmo + gold pack is reeds van half oktober besteld, daarstraks kregen we nog een levertermijn update, het zou al naar eind maart gaan :s

(via KBC Lease)

Comment

• Vandaag heeft men Astra een 2e keer een Opel-garage vanbinnen gezien!

Eerste keer was een maand geleden in de Ardennen, binnen moeten brengen doordat een marmot (ou une autre petite bête zoals ze da daar noemen ) een stuk rubber had doorgebeten. Geen power meer naar de motor en tegen een slakkengangetje de "steile" heuvels rond Durbuy/Barvaux op!! Goeie raad parkeer jullie wagen nooit op de parking in Barvaux daar langs de Ourthe, valt daar blijkbaar regelmatig eens voor dat er bekabeling doorgebeten word!

Vandaag een 2e keer naar de garage, herstelling van de cruise controle en van de bekabeling van de achterlichten. Kreeg eergisteren melding dat ik dit dringend naar een servicepunt moest aangezien de achterlichten niet meer optimaal/goed functioneerden!

Al een geluk dat het een lease-wagen is...

In bijlage kan je een overzicht vinden van men verbruik tot nu toe, tot op vandaag nog geen daling te merken maar ik reken erop dat dit bij de eerstvolgende tankbeurten merkbaar moet zijn...

Nog altijd mega-content van zijn keuze, een hip model die afsteekt tegen de vele lease-Golfjes op onze parking!

Grtz,

Bounceken
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
          mijn astra sports tourer cosmo + gold pack is reeds van half oktober besteld, daarstraks kregen we nog een levertermijn update, het zou al naar eind maart gaan :s

(via KBC Lease)
          Welke motorisatie en opties heb je allemaal gekozen?

Bij mij blijven ze het voorlopig houden op half tot eind februari. Is een ST 1.3CDTI enjoy Waterworld met gold pack, verduisterde ruiten, luggage liner, inklapbare spiegels, TMPS, ECC, AFL+, reservewiel, afneembare trekhaak, Seat pack 1 voor B&P, Seat pack 2. Is wel ING lease bij ons, maar dat zal volgens mij geen verschil maken :-)

Zo komen we mss al te weten welke opties zo'n vertraging veroorzaken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten

Bij mij blijven ze het voorlopig houden op half tot eind februari. Is een ST 1.3CDTI enjoy Waterworld met gold pack, verduisterde ruiten, luggage liner, inklapbare spiegels, TMPS, ECC, AFL+, reservewiel, afneembare trekhaak, Seat pack 1 voor B&P, Seat pack 2. Is wel ING lease bij ons, maar dat zal volgens mij geen verschil maken :-)

Vertragingen kunnen te wijten zijn aan speciale bekleding... 19 duims of de 1.3CDTI met start - stop.

Comment

er is niks speciaal op gekozen

tis een 1.7 CDTI cosmo + gold pakket
              verder geen extra zaken (was al meer dan tevreden met dit ;-) )

het eerste document ivm de levertijd ontving ik op 17/10, en dat sprak dus over eind maart ...

Comment

het eerste document ivm de levertijd ontving ik op 17/10, en dat sprak dus over eind maart ...

En kleur? Want dit lijkt me zelfs mogelijk om een stockwagen in te vinden. Zelfs mijne is identiek los van nog wat extra opties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                  En kleur? Want dit lijkt me zelfs mogelijk om een stockwagen in te vinden. Zelfs mijne is identiek los van nog wat extra opties.
                  zwart (metaalkleur)

is idd niks speciaals aan enzo, en we waren er vrij snel bij om te bestellen

maarja..

Comment

• Volgens mij ligt het eraan dat het een ST is, ze staan amper nog maar in de showroom.
                    Volgens mij zal de productie nog niet op volle toeren draaien.
                    Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                      Volgens mij ligt het eraan dat het een ST is, ze staan amper nog maar in de showroom.
                      Volgens mij zal de productie nog niet op volle toeren draaien.
                      ja dat zeiden ze op mn werk ook, + het feit dat het een enorm succes is en ze een grotere hoeveelheid bestellingen binnenkrijgen dan gedacht

Comment

• Bestelling lopen flink binnen dat is wel waar.
                        Maar deze configuratie wordt al eens vlug als stockbestelling genoteerd.
                        Officiële voorstelling is ook pas vanaf volgende week, vandaar nog niet overal in de showroom te vinden.

Comment

Goeie raad, pin je niet te hard vast aan de datum die de leasemaatschappij je doorgeeft. Mijn leasemaatschappij gaf voor men New Astra oplevering eind mei wel het was eind april toen ik bericht kreeg van men garage dat hij afgeleverd was.

Ik was bij één van de eerste die de New Astra besteld hadden en volgens mij heeft het enkel te maken met het feit dat de productie nog niet op volle toeren draait en er dus ook niet echt een duidelijk zicht is op productie/aflevertermijnen/...

Maar hou ons wel op de hoogte en vraag bij je dealer op geregelde tijdstippen (ik deed dit ongeveer om de maand) of het proces goed verloopt...

Grtz,

B.

Comment

• Heb op mijn Astra, 2 maand moeten wachten.
                            Besteld op 21/01/2010, geleverd 24/03/2010.
                            Had door het Flex-Fix systeem, autosalon en lancering, verwacht op minstens 3 maand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
                              Goeie raad, pin je niet te hard vast aan de datum die de leasemaatschappij je doorgeeft. Mijn leasemaatschappij gaf voor men New Astra oplevering eind mei wel het was eind april toen ik bericht kreeg van men garage dat hij afgeleverd was.

Ik was bij één van de eerste die de New Astra besteld hadden en volgens mij heeft het enkel te maken met het feit dat de productie nog niet op volle toeren draait en er dus ook niet echt een duidelijk zicht is op productie/aflevertermijnen/...

Maar hou ons wel op de hoogte en vraag bij je dealer op geregelde tijdstippen (ik deed dit ongeveer om de maand) of het proces goed verloopt...

Grtz,

B.
                              dat klinkt wel bemoedigend

eens ik em heb post ik hier ook well enkele picjes

Comment

• Allee, 't vrouwke is gisteren eens naar zo nen nieuwe sports tourer gaan kijken... Gelukkig kwam ze terug en vond ze het een goede keuze :-)

Comment

Allee, 't vrouwke is gisteren eens naar zo nen nieuwe sports tourer gaan kijken... Gelukkig kwam ze terug en vond ze het een goede keuze :-)

En het rijdt niet slecht al 1200 kilometer op de teller

Comment

En het rijdt niet slecht al 1200 kilometer op de teller

jaja, tis al goe... maak me nog maar wat zenuwachtiger... kzal wel op mijne honger blijven zitten :-)))))

Comment

jaja, tis al goe... maak me nog maar wat zenuwachtiger... kzal wel op mijne honger blijven zitten :-)))))
                                      't Wordt eigenlijk tijd dat ik mijne volgende bestel :p

Comment

• net antwoord gehad van KBC lease op mijn vraag voor een update van het levertermijn

de (onvriendelijke) reactie was dat de datum van de leverancier kwam

that's it, geestig... blijven wachten dus

Comment

't Wordt eigenlijk tijd dat ik mijne volgende bestel :p
                                          Ja, iedere job heeft zo zijn voor en nadelen... Heb de gene staan die ge donderdag en vrijdag kunt missen? Dan moet ik met mijn vrouw haar schoendoos niet naar Amsterdam rijden...

Comment

Working...
                                          X