Oorspronkelijk geplaatst door Peef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Astra J
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichtenzonet bericht gehad dat mijn ST aangekomen is in Zeebrugge en een van de volgende dagen naar de dealer gebracht wordt, de nr platen worden nu aangevraagd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk BerichtenOndertussen 7500 kilometerkes... de nieuwe zal pas veel later toekomen dus ik zal voorlopig een andere modelleke moeten vinden om die periode te overbruggen
wachten, wachten en ondertussen wrakken met diene vurte C4 pffff....
Er staan toch nog geen vertragingen voor mijn voiture in de computer hé...
Comment
-
De wagen gaat niet rechtstreeks naar de dealer vanuit zeebrugge. Echter wel naar een centraal depot vanwaar de verdeling zal gebeuren.
Takes some time, maar ik vermoed dat je dealer wel een marge zal inbouwen.
De leasing vraagt de nummerplaten aan vanaf de dealer het formulier 705 doorgeeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk BerichtenDe wagen gaat niet rechtstreeks naar de dealer vanuit zeebrugge. Echter wel naar een centraal depot vanwaar de verdeling zal gebeuren.
Takes some time, maar ik vermoed dat je dealer wel een marge zal inbouwen.
De leasing vraagt de nummerplaten aan vanaf de dealer het formulier 705 doorgeeft.
dus zeebrugge => depot => dealer => formulier => nr platen aanvragen => wagen afhalen bij dealer
al bij al kan dit toch wel wat geoptimaliseerd worden, maar 'k ben weer te IT'erig aan het denken
Comment
-
Heeft er eigenlijk al iemand ene particulier zien rondrijden? Zonder dealer-plaat bedoel ik dan?
Ben echt razend benieuwd naar de 'echte' gebruikerservaringen met de 1.3Cdti, maar nergens vind ik daar meer informatie over dan de 'theoretische' snelheden, en de vele afkeurende reacties die er dan bij horen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeebee1982 Bekijk BerichtenHeeft er eigenlijk al iemand ene particulier zien rondrijden? Zonder dealer-plaat bedoel ik dan?
Ben echt razend benieuwd naar de 'echte' gebruikerservaringen met de 1.3Cdti, maar nergens vind ik daar meer informatie over dan de 'theoretische' snelheden, en de vele afkeurende reacties die er dan bij horen..
maar gewone nieuwe astra's zie je rond gent ook nog niet echt veel rondrijden vind ik ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichtenik wacht ook nog altijd op m'n eerste echting sighting
maar gewone nieuwe astra's zie je rond gent ook nog niet echt veel rondrijden vind ik ..
Hoe weet je dat m in zeebrugge staat ? Ken je ginder iemand ofzo of hebben ze dat bij den dealer in de computer gezien ?
En zoals je zegt gewone astra's heb ik ook nog nie veel zien rondrijden en nog geen enkele particuliere ST...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk BerichtenAllee dan staat die van mij mss ook in Zeebrugge nu, week 4 levering :p :p
Hoe weet je dat m in zeebrugge staat ? Ken je ginder iemand ofzo of hebben ze dat bij den dealer in de computer gezien ?
En zoals je zegt gewone astra's heb ik ook nog nie veel zien rondrijden en nog geen enkele particuliere ST...
van waar heb jij je datum? niet de dealer dan?
mijn leasingfirma zei 20/3
maar zoals je zelf zegt, de dealer liet me weten dat de wagen in Zeebrugge aangekomen was, en zij verwachten begin februari levering (dus ja week 5 of 6 zeker?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichtenanders kunnen ze nekeer zwaaien naar elkaar :p
van waar heb jij je datum? niet de dealer dan?
mijn leasingfirma zei 20/3
maar zoals je zelf zegt, de dealer liet me weten dat de wagen in Zeebrugge aangekomen was, en zij verwachten begin februari levering (dus ja week 5 of 6 zeker?)
Bij mijn werk gaat het niet via leasing ze kopen de wagen aan en achteraf kunnen we die zelf overkopen of verkopen ze die ( mijn huidige astra break kan ik voor 3.500€ kopen als ik wil maar doe ik niet, heeft wa problemen met de motor gehad en ik vertrouw m nie... ) dus van zodra m in de garage is factuur betalen, platen aanvragen en bollen... duurt dan nog zo'n 3 dagen gemiddeld... dus ik hoop er in januari nog mee rond te rijden da zou super zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk BerichtenYep ik heb die van de dealer, vorige week nogmaals bevestigd... de mijne had er al 3 weken moeten zijn maar er was een optie die ervoor zorgde dat het 3 weken langer duurde... Mss de infinity sound ofzo... kweet nie...
Bij mijn werk gaat het niet via leasing ze kopen de wagen aan en achteraf kunnen we die zelf overkopen of verkopen ze die ( mijn huidige astra break kan ik voor 3.500€ kopen als ik wil maar doe ik niet, heeft wa problemen met de motor gehad en ik vertrouw m nie... ) dus van zodra m in de garage is factuur betalen, platen aanvragen en bollen... duurt dan nog zo'n 3 dagen gemiddeld... dus ik hoop er in januari nog mee rond te rijden da zou super zijn
bij mij zal er wel wat vertraging nog tussenzitten door de leasing..
ik ben blij als ik hem voor half februari heb, ik wacht er nu toch al bijna 2j op lol
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeebee1982 Bekijk BerichtenHeeft er eigenlijk al iemand ene particulier zien rondrijden? Zonder dealer-plaat bedoel ik dan?
Comment
-
Mijn Renault heeft meer als een week bij de dealer gestaan. De auto's komen tegenwoordig eerst, bewaring op kosten van de dealer, lekker makkelijk voor de importeur natuurlijk, maar die stuurt pas de papieren als de wagen betaald is geweest door de dealer, die dat natuurlijk pas doet als de klant heeft betaald. Een niet onbelangrijk detail
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenMijn Renault heeft meer als een week bij de dealer gestaan. De auto's komen tegenwoordig eerst, bewaring op kosten van de dealer, lekker makkelijk voor de importeur natuurlijk, maar die stuurt pas de papieren als de wagen betaald is geweest door de dealer, die dat natuurlijk pas doet als de klant heeft betaald. Een niet onbelangrijk detailLast edited by lele; 16/01/2011, 16:07.Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport (sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk BerichtenDus eerst betalen en dan nog een paar dagen wagen op papieren, klopt niet hoor volgens mij. Ik heb altijd pas betaald als ik mijn wagen ging afhalen.
Als de wagen in de garage is, dan sturen ze de factuur via mail door naar de boekhouding bij ons, is deze betaald dan mag ik de papieren afhalen in de garage en kunnen de platen enz. aangevraagd worden, vandaar dat het bij mijn werk nog een kleine week duurt eer alles in orde is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenMijn Renault heeft meer als een week bij de dealer gestaan. De auto's komen tegenwoordig eerst, bewaring op kosten van de dealer, lekker makkelijk voor de importeur natuurlijk, maar die stuurt pas de papieren als de wagen betaald is geweest door de dealer, die dat natuurlijk pas doet als de klant heeft betaald]. Een niet onbelangrijk detail
Comment
Comment