Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb mijne begin december besteld, ze hebben altijd verteld dat hij op 10 januari zou binnenkomen.
Heb die dag eens gebeld en ze wisten niet waar hij was. Nu gisteren heb ik melding gekregen dat hij in een depot in Tongeren staat. Ben is benieuwd hoe lang dit nog duurt.
Oorspronkelijk geplaatst door jonas_mertens@hotmail.comBekijk Berichten
ik heb mijne begin december besteld, ze hebben altijd verteld dat hij op 10 januari zou binnenkomen.
Heb die dag eens gebeld en ze wisten niet waar hij was. Nu gisteren heb ik melding gekregen dat hij in een depot in Tongeren staat. Ben is benieuwd hoe lang dit nog duurt.
wow begin december en je zou hem al zo snel hebben?
mijne is van begin oktober en zou pas later aankomen..
'k vraag me ook af hoelang het gemiddeld duurt.. iemand een idee? (dus traject Depot => dealer => papierwinkel voor platen enzo => afhalen) anyone?
Ook een sportstourer ?
Da zou wel heel snel zijn hé, ik eind september besteld en levering eind januari...
Ook ik heb een sports tourer besteld op 15 oktober, deze zou 10 januari bij de dealer afgeleverd worden!
Echter kreeg ik 3 dagen daarvoor te horen dat de sport (die heb ik besteld) en de cosmo versie een verlengde levertijd hebben tussen de 8 en 14 weken! De dealer vertelde mij dat de verschilende toeleveranciers diverse onderdelen niet konden leveren.
Zo zag ik bij mij dealer op de computer dat het o.a. de velgen waren van de cosmo.Helaas kon ik niet zien wat er verder niet geleverd kan worden.
De auto die ik besteld heb staat nu gepland voor 14 maart!!!!!!
Zijn er misschien nog mensen die meer weten van dit verhaal?
Maar ik moet zeggen hij is jet wachten waard.
Overigens mij huidige auto moet een beurt hebben deze komt wel ten koste van de dealer!
spijtig toch dat opel geen extra salonkorting geeft bij bestelling nieuwe astra met eigen configuratie. enkel een 5tal procentjes. en een pack korting.
Comment