Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
    Peef zijn schuld hé die zal alle chroom en dakrails opgebruikt hebben
    ja zeg ne mens mag toch enkele reservestuks hebben he :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
      de configurator op de website geeft momenteel niet de prijs incl korting weer. Dit doordat het kortingspakket uit verschillende zaken bestaat. Voor de juiste korting: dealer binnen stappen en je aangenaam laten verassen
      de carconfigurator die hier op 't autosalon wordt gebruikt is niet dezelfde als die op opel.be
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• wow....

just nen zwarte wilde gezien vanuit mijn bureau die hier op de kaai passeerde...

*kwijl*kwijl*kwijl*

Comment

wow....

just nen zwarte wilde gezien vanuit mijn bureau die hier op de kaai passeerde...

*kwijl*kwijl*kwijl*

gelukzak

arghhhhhh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
            gelukzak

arghhhhhh
            twas ne schone ze

Comment

twas ne schone ze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
                gelukzak

arghhhhhh

't was mss die van u waar ze nu demonstratieritjes mee aan het doen zijn

Comment

twas ne schone ze
                  Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
                  't was mss die van u waar ze nu demonstratieritjes mee aan het doen zijn
                  lies!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeebee1982 Bekijk Berichten
                    Blijkbaar is er overal een beetje paniek rond de levertijden van de astra: Dit bericht werd gepost op het forum van autoweek.nl:

Minder leuk nieuws: heb ook begin december een Astra ST Sport besteld, zou er begin februari zijn.
                    Ben gisteren bij dealer geweest: alle sports tourers sport en cosmo zijn "on hold" gezet qua productie tot tenminste week 17(!!), dan gaan ze weer produceren, want ze komen chromen sierstrips+dakrailing te kort door de grote belangstelling voor de ST Sport en Cosmo. Voor mensen die hem evt. zonder chroom willen bestellen, geldt gewoon de levertijd van de Edition.

Dus het hele productieproces van de cosmo en sport ligt stil, omdat ze een paar strips te kort komen, bijna niet te geloven...!! Dus wees maar blij als je je ST nog net voor de zomervakantie hebt...
                    En ja, het is echt waar, ik heb met eigen ogen het dealer bulletin van Opel Nederland gelezen, dat op 20-1 naar de dealers is verstuurd....

...moeten dan wel heeeeeeeele bijzondere strips zijn!

Zou ik op zich wel heel vreemd vinden, maar bon..
                    Het klinkt vreemd, maar is effectief wel zo. Al gaat het niet enkel om de strips, maar ook om de zilverkleurige dakrails.

De mogelijkheid is ondertussen in het leven geroepen om de wagen zonder deze te bestellen, scheelt hem een 2 tal maanden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
                      Het klinkt vreemd, maar is effectief wel zo. Al gaat het niet enkel om de strips, maar ook om de zilverkleurige dakrails.

De mogelijkheid is ondertussen in het leven geroepen om de wagen zonder deze te bestellen, scheelt hem een 2 tal maanden.
                      Het klopt net naar de garage gebeld en levering van alle cosmo's en sports duren minstens 2 maand langer... maar niet voor die van mij want...

HIJ STAAT IN DE GARAGE... M IS VANDAAG BINNENGEKOMEN

Morgen ies gaan zien se... factuur ineens meenemen zodat die betaald kan worden en als betaling ontvangen is krijg ik de papieren mee, kunnen we plaat aanvragen en kan ik bollen...

Yiiiiihaaaaaaa I'm so happy

Verkoper zei da et nen bangelijken otto is met de donkere ruiten 18" velgen en die waterworld kleur...

Comment

Het klopt net naar de garage gebeld en levering van alle cosmo's en sports duren minstens 2 maand langer... maar niet voor die van mij want...

HIJ STAAT IN DE GARAGE... M IS VANDAAG BINNENGEKOMEN

Morgen ies gaan zien se... factuur ineens meenemen zodat die betaald kan worden en als betaling ontvangen is krijg ik de papieren mee, kunnen we plaat aanvragen en kan ik bollen...

Yiiiiihaaaaaaa I'm so happy

Verkoper zei da et nen bangelijken otto is met de donkere ruiten 18" velgen en die waterworld kleur...
                        behalve de velgen, zilveren rails en al die chromen WACHT-strips zal dit voor mij het zelfde uitzicht zijn...
                        Last edited by ; 21/01/2011, 20:55.

Comment

• Hihi blij da ik nen Enjoy heb besteld zonder de chromen strippen :p, mijne zou er binne 4.5weekjes zijn als alles goed gaat!
                          DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• ah crap, dus het is echt zo? Mijne is besteld 26 november,dus als ik hem pas tegen de zomer zou hebben zou echt wel belachelijk lang zijn voor een Opel..

en dan maar fabrieken sluiten :-/

Comment

• Net naar de garage geweest se en ik moet zeggen... m is supermooi... echt af... met die 18" velgen, verlaagd sportchasis en dan die waterworld kleur...

Moch m al ies starten enz. en ies spelen met de infinity sound.... en 'k moe zeggen da klinkt toch heeeeel goe zenne... mooien bas in gans den auto
                              En den auto draait stationair al veeeeel stiller dan mijn huidige Astra Break ( vorig model )

Echter 1 ontdekking gedaan...
                              Ik dacht dat ik de cosmo besteld had met halflederen zetels... ( Jet Ribon ) maar blijkbaar heb ik de "gewone sportzetels" besteld... ( Jet Lace ). Bestelbon nagezien en idd de stoffen sportzetels besteld, geen fout van de verkoper dus...
                              Ik moet zeggen die zitten echt wel supergoe zenne, zit volledig ingesloten met mijn dik gat, ga me kunnen amuseren in de bochtjes Mijn madam vind het nie erg want die wou zowiezo liever stoffen zetels... vooral als het koud is dan

Die xenons das ook wel graag, as den auto start dan draaien die zo ies naar alle kanten en as ge aan uw stuur draait dan draaien die mee, echt wel show da zenne haha

Heb paar foto's gemaakt maar m ziet nog vuil zenne, m is pas van de camion gekomen en nog nie gekuisd... Sorry da ze zo donker zijn, maar m staat in de kelder zodat de mensen der nie gaan inzitten ( behalve ik dan )

Volgende week papieren en betaling enz. in orde brengen en dan in de week van 31-1 zal ik m mogen halen... met een beke sjans volgend weekend al

'k zal ulle dan ne sixpack persoonlijk aan huis brengen heb ik een excuus om ermee rond te rijden hé en kun dal wa kwijlen haha

Comment

• mooi mooi!

Ale, dan kan ik eens beginnen uitkijken hier in melsele naar een blauwe ST ;-)

Heb aan Kadans ook al een zilveren (of beige? het was donker..) zien staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeebee1982 Bekijk Berichten
                                  mooi mooi!

Ale, dan kan ik eens beginnen uitkijken hier in melsele naar een blauwe ST ;-)

Heb aan Kadans ook al een zilveren (of beige? het was donker..) zien staan.
                                  Ah serieus, heb nog nooit enen in real life zien rijden... m staat bij houttequit in de kelder as gem al ies zou willen zien

Comment

• hehe, het is al erg genoeg dat ik nog lang ga mogen wachten.

Ondertussen ook eens aan dealer (GMAN antwerpen) gevraagd of ze al een zicht hebben op de levertermijn en hoe het zat met die vertraging.
                                    Exacte datum konden ze nog niet geven, maar de problemen met de chroom en de dakrails was zich volgens hen al aan het oplossen..

ben benieuwd.. :-/

Comment

Net naar de garage geweest se en ik moet zeggen... m is supermooi... echt af... met die 18" velgen, verlaagd sportchasis en dan die waterworld kleur...

Moch m al ies starten enz. en ies spelen met de infinity sound.... en 'k moe zeggen da klinkt toch heeeeel goe zenne... mooien bas in gans den auto
                                      En den auto draait stationair al veeeeel stiller dan mijn huidige Astra Break ( vorig model )

Echter 1 ontdekking gedaan...
                                      Ik dacht dat ik de cosmo besteld had met halflederen zetels... ( Jet Ribon ) maar blijkbaar heb ik de "gewone sportzetels" besteld... ( Jet Lace ). Bestelbon nagezien en idd de stoffen sportzetels besteld, geen fout van de verkoper dus...
                                      Ik moet zeggen die zitten echt wel supergoe zenne, zit volledig ingesloten met mijn dik gat, ga me kunnen amuseren in de bochtjes Mijn madam vind het nie erg want die wou zowiezo liever stoffen zetels... vooral als het koud is dan

Die xenons das ook wel graag, as den auto start dan draaien die zo ies naar alle kanten en as ge aan uw stuur draait dan draaien die mee, echt wel show da zenne haha

Heb paar foto's gemaakt maar m ziet nog vuil zenne, m is pas van de camion gekomen en nog nie gekuisd... Sorry da ze zo donker zijn, maar m staat in de kelder zodat de mensen der nie gaan inzitten ( behalve ik dan )

Volgende week papieren en betaling enz. in orde brengen en dan in de week van 31-1 zal ik m mogen halen... met een beke sjans volgend weekend al

'k zal ulle dan ne sixpack persoonlijk aan huis brengen heb ik een excuus om ermee rond te rijden hé en kun dal wa kwijlen haha
                                      Eindelijk zie ik dat kleur eens op een ST :-) schitterend gewoon

Ge moogt diene sixpack zeker brengen Kzal u mij adres opt werk geven

Alleszinds nog enkele dagen wreed ambetant wachten tot ge kunt buitenrijden nu door heel die administratieve mallemolen... Hopelijk kan uw baas nu ook direct betalen of tkan nog lang duren...

Comment

Eindelijk zie ik dat kleur eens op een ST :-) schitterend gewoon

Ge moogt diene sixpack zeker brengen Kzal u mij adres opt werk geven

Alleszinds nog enkele dagen wreed ambetant wachten tot ge kunt buitenrijden nu door heel die administratieve mallemolen... Hopelijk kan uw baas nu ook direct betalen of tkan nog lang duren...
                                        Jaja die kleur is echt de mooiste op de nieuw astra vind ik, op de insignia ook...

En idd 't is nog wachten nu, maar nu ik weet dat m in de garage staat ben ik gerust, nu weet ik da et nie lang meer zal duren...

Factuur zal heel snel betaald worden, geef die rechtstreeks af aan een goei vriendin die de betalingen doet op de boekhouding en dan staat da geld binnen de 2 dagen op de rekening van de garage
                                        Dan kan ik 's avonds de papieren gaan halen en kn de dag erna de plaat aangevraagd worden... Nar 't schijnt duurt da tegenwoordig ook wel efkes... We'll see... Die week zal er al nie maken hé zit er al zo lang op te wachten

'k moe zeggen dak et wel klote vind dak nu de halflederen zetels nie heb... maar eens ik ermee rondbol zal da gevoel wel verdwijnen hoop ik... deze zitten ook heel goe zenne maar toch, die half lederen zetels zien er toch "sjieker" uit en ik zat dan ook 4 maand in mijn hoofd dak die jet ribbon zetels ging hebben hé... Ga toch voor alle zekerheid op 't werk den getekenden bestelbon ies opvragen om te zien of er wel degelijk jet lace zetels besteld zijn...

Comment

• zalige auto dude

hopelijk heb je hem snel!!!

en wij een bak bier

Comment

Working...
                                          X