Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat is eigenlijk de gemiddelde nieuwprijs van de Opel Astra ST?

Vind het zelf mooie auto's, maarja als student. Mss later tweedehands

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
      zalige auto dude

hopelijk heb je hem snel!!!

en wij een bak bier
      Haha 's goe zenne, wil gerust de ronde van vlaanderen doen met mijne nieven otto zenne, da zal de smile op mijn smoel alleen maar groter en groter maken denk ik
      Van zodra ik m ep zullen we wel ies afspreken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BanaanPS Bekijk Berichten
        Wat is eigenlijk de gemiddelde nieuwprijs van de Opel Astra ST?

Vind het zelf mooie auto's, maarja als student. Mss later tweedehands
        Hangt ervan af wat je wil hé... anders op www.opel.be via de car configurator eens ene samenstellen hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Badsloefke Bekijk Berichten
          Haha 's goe zenne, wil gerust de ronde van vlaanderen doen met mijne nieven otto zenne, da zal de smile op mijn smoel alleen maar groter en groter maken denk ik
          Van zodra ik m ep zullen we wel ies afspreken...

jupiler olé olé

gvd ik hoop dat ik vandeweek ook om de mijne mag jong

Comment

• Ik ben vorige vrijdag naar een Renault garage geweest (eerst testgereden in een Mégane Grandtour). Het businesspack zag er interessant uit en ik moet ook hiervoor niet veel opleggen. (fleet)

Toen ging ik echter naar Opel (als huidig Corsa 2003 rijder :-) om te kijken naar de nieuwe Astra ST.

Amai ... wat een verschil met de mégane! Echt een fantastische auto!
            Je raadt het al ... ik kan ook een Enjoy kiezen, maar de Cosmo ziet er natuurlijk (Gold pack incl) nog een stukje mooier uit!

Echter, als ik die verhalen hier lees van de levertijden ... dan mag ik als ik een Cosmo kies beginnen rekening houden met juli zeker? Maar ik denk wel dat het het wachten waard zal zijn. Of kies ik toch beter voor de Enjoy? Buiten de gold pack neem ik op een cosmo wel geen andere opties, dus misschien (een antwoord hierboven indachte dat het probleem met de zilveren rails zichzelf zou oplossen) mag ik hopen dat het allemaal nog zal meevallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
              Ik ben vorige vrijdag naar een Renault garage geweest (eerst testgereden in een Mégane Grandtour). Het businesspack zag er interessant uit en ik moet ook hiervoor niet veel opleggen. (fleet)

Toen ging ik echter naar Opel (als huidig Corsa 2003 rijder :-) om te kijken naar de nieuwe Astra ST.

Amai ... wat een verschil met de mégane! Echt een fantastische auto!
              Je raadt het al ... ik kan ook een Enjoy kiezen, maar de Cosmo ziet er natuurlijk (Gold pack incl) nog een stukje mooier uit!

Echter, als ik die verhalen hier lees van de levertijden ... dan mag ik als ik een Cosmo kies beginnen rekening houden met juli zeker? Maar ik denk wel dat het het wachten waard zal zijn. Of kies ik toch beter voor de Enjoy? Buiten de gold pack neem ik op een cosmo wel geen andere opties, dus misschien (een antwoord hierboven indachte dat het probleem met de zilveren rails zichzelf zou oplossen) mag ik hopen dat het allemaal nog zal meevallen
              Je kan de cosmo ook zonder de rails en opsmuk bestellen. Krijg je nog een korting van 300 euro...

En anders iets langer wachten ja. Mijn persoonlijke mening is het het wachten waard, het maakt het een totaal andere wagen.

Comment

• ik vind het ook wel het wachten waard, kijk maar naar Badsloefke z'n foto's op de vorige pagina

Comment

ik vind het ook wel het wachten waard, kijk maar naar Badsloefke z'n foto's op de vorige pagina
                  Jaja die chromé blinkt nog harder as mijne pletskop
                  Ik zou ook wachten voor ne Cosmo zenne en zoooo lang zal het ook nie duren denk ik zenne...

En ik had ook eens gaan zien naar de megane grandtour en kwaliteit is nie te vergelijken hé... ik deed die voordeur nog maar toe toen ik in de renault zat en kwaliteitsverschil is toch duidelijk merkbaar zenne, gewoon al het geluid van de deuren die dichtklappen... klonk redelijk blikachtig in de renault

Comment

En ik had ook eens gaan zien naar de megane grandtour en kwaliteit is nie te vergelijken hé... ik deed die voordeur nog maar toe toen ik in de renault zat en kwaliteitsverschil is toch duidelijk merkbaar zenne, gewoon al het geluid van de deuren die dichtklappen... klonk redelijk blikachtig in de renault
                    Inderdaad! Dat was wat mij exact hetzelfde opviel! Het dichtslaan van het portier van de Astra zorgt er voor de één of andere reden voor dat hij heel volwassen overkomt.

Ik zal wel enkele maandjes langer geduld oefenen!

Comment

• nog iemand overtuigd!

Comment

'k moe zeggen dak et wel klote vind dak nu de halflederen zetels nie heb... maar eens ik ermee rondbol zal da gevoel wel verdwijnen hoop ik... deze zitten ook heel goe zenne maar toch, die half lederen zetels zien er toch "sjieker" uit en ik zat dan ook 4 maand in mijn hoofd dak die jet ribbon zetels ging hebben hé... Ga toch voor alle zekerheid op 't werk den getekenden bestelbon ies opvragen om te zien of er wel degelijk jet lace zetels besteld zijn...

Dat is iets dat ik wist, als je bij de cosmo de 'AGR' zetels pakt, dat het half-lederen interieur verdwijnt. Bij mij enjoy maakt dat geen verschil maar ik zou het ook niet missen. Bij mijn zus haar corsa cosmo scheurden haar zetels na zo'n 3 jaar op de scheiding van het leder en stof. Dit volgens de garage het leder meer krimpt bij koude en het stof zo hard aangespannen is dat de naden scheurden....

Comment

• Ik ga de mijne woensdag of donderdag bestellen. Ik ben zaterdag langs de dealer geweest voor meer informatie en die vertelde me dat ik voor de ST in Cosmo uitvoering zeker tot Mei moet wachten.

Het ligt blijkbaar aan die chrome omlijsting.

Maar het wachten zal ongetwijfeld beloont worden!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
                            Dat is iets dat ik wist, als je bij de cosmo de 'AGR' zetels pakt, dat het half-lederen interieur verdwijnt. Bij mij enjoy maakt dat geen verschil maar ik zou het ook niet missen. Bij mijn zus haar corsa cosmo scheurden haar zetels na zo'n 3 jaar op de scheiding van het leder en stof. Dit volgens de garage het leder meer krimpt bij koude en het stof zo hard aangespannen is dat de naden scheurden....
                            Net gezien op de car configurator dat de zetels die er nu inzitten een optie is van 3OO€... Straf dat dit duurder is zonder leder Dus heb ik eigenlijk ne cado gekregen van 300€ want die staat nie mee op de factuur, voel me al ene pak beter nu

Trouwens ik heb in mijn huidige zetels ook een scheur langs de zijkant... rijdt momenteel met de cosmo van het vorige model... dus idd mss zoals je zelf zegt mss goe da et geen leder is... zal ook wa warmer aanvoelen in de winter en frisser in de zomer

Hoe dan ook, klagen doe ik nie zenne... zoals gezegd das een akkefietje waar ik snel overheen zal zijn met zo'n prachtige wagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smoutebol Bekijk Berichten
                              Ik ga de mijne woensdag of donderdag bestellen. Ik ben zaterdag langs de dealer geweest voor meer informatie en die vertelde me dat ik voor de ST in Cosmo uitvoering zeker tot Mei moet wachten.

Het ligt blijkbaar aan die chrome omlijsting.

Maar het wachten zal ongetwijfeld beloont worden!!!!
                              Zeker en vast, Cosmo is gewoon de mooiste versie... die rode binnenverlichting in deuren en onder de versnellingspook alleen al daarvoor zou je het doen... ook standaard parkeersensoren achteraan...

Comment

Zeker en vast, Cosmo is gewoon de mooiste versie... die rode binnenverlichting in deuren en onder de versnellingspook alleen al daarvoor zou je het doen... ook standaard parkeersensoren achteraan...
                                hmm dat van die rode binnenverlichting wist ik zelfs niet

Comment

hmm dat van die rode binnenverlichting wist ik zelfs niet
                                  in de deuren is idd een extra bovenop de enjoy versie. Onder de versnellingspook zit ook op de enjoy.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
                                    in de deuren is idd een extra bovenop de enjoy versie. Onder de versnellingspook zit ook op de enjoy.
                                    cool

ik wist enkel van de 'grote' verschillen ..

hopelijk stuurt de leasing snel de nr platen op...

Comment

Net naar de garage geweest se en ik moet zeggen... m is supermooi... echt af... met die 18" velgen, verlaagd sportchasis en dan die waterworld kleur...

Moch m al ies starten enz. en ies spelen met de infinity sound.... en 'k moe zeggen da klinkt toch heeeeel goe zenne... mooien bas in gans den auto
                                      En den auto draait stationair al veeeeel stiller dan mijn huidige Astra Break ( vorig model )

Echter 1 ontdekking gedaan...
                                      Ik dacht dat ik de cosmo besteld had met halflederen zetels... ( Jet Ribon ) maar blijkbaar heb ik de "gewone sportzetels" besteld... ( Jet Lace ). Bestelbon nagezien en idd de stoffen sportzetels besteld, geen fout van de verkoper dus...
                                      Ik moet zeggen die zitten echt wel supergoe zenne, zit volledig ingesloten met mijn dik gat, ga me kunnen amuseren in de bochtjes Mijn madam vind het nie erg want die wou zowiezo liever stoffen zetels... vooral als het koud is dan

Die xenons das ook wel graag, as den auto start dan draaien die zo ies naar alle kanten en as ge aan uw stuur draait dan draaien die mee, echt wel show da zenne haha

Heb paar foto's gemaakt maar m ziet nog vuil zenne, m is pas van de camion gekomen en nog nie gekuisd... Sorry da ze zo donker zijn, maar m staat in de kelder zodat de mensen der nie gaan inzitten ( behalve ik dan )

Volgende week papieren en betaling enz. in orde brengen en dan in de week van 31-1 zal ik m mogen halen... met een beke sjans volgend weekend al

'k zal ulle dan ne sixpack persoonlijk aan huis brengen heb ik een excuus om ermee rond te rijden hé en kun dal wa kwijlen haha
                                      Heel mooie wagen, zalige uitrusting, cosmo, 18" velgen, afl, nav met kleurenscherm.
                                      Het klopt idd als je bij een cosmo sportzetels neemt, dat de halflederen zetels vervallen, dan moet je al volledig lederen interieur nemen met seat comfort pack.
                                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Ja,
                                        Ik sta voor een dilemma.
                                        Ik heb antwoord gekregen van de fleet manager.
                                        Astra ST 1.7 (110pk) Cosmo (plus gold pack) valt buiten het budget
                                        Astra ST 1.3 ecoflex Cosmo (plus gold pack) zit binnen het budget
                                        Astra ST 1.7 Enjoy (gold pack) zit binnen het budget.

Hamvraag: een Cosmo met minder PK of een Enjoy met meer PK?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicolasBE Bekijk Berichten
                                          Ja,
                                          Ik sta voor een dilemma.
                                          Ik heb antwoord gekregen van de fleet manager.
                                          Astra ST 1.7 (110pk) Cosmo (plus gold pack) valt buiten het budget
                                          Astra ST 1.3 ecoflex Cosmo (plus gold pack) zit binnen het budget
                                          Astra ST 1.7 Enjoy (gold pack) zit binnen het budget.

Hamvraag: een Cosmo met minder PK of een Enjoy met meer PK?
                                          Prestaties van de 1.7 en 1.3 start stop liggen nu niet mijlenver uit elkaar.

Voor mij zou het sowieso de Cosmo worden.

Comment

Working...
                                          X