Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeebee1982 Bekijk Berichten
    Super! Mijne stond vorige week op de productieband en zou ergens afgeleverd kunnen worden midden of eind maart.. Is niet lang meer ,maar lijkt nog zo oneindig lang ;-)
    ge moet het mij zeggen... ik ben inv erlof nu en dan duren die dagen NOG veel langer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkinator Bekijk Berichten
      ge moet het mij zeggen... ik ben inv erlof nu en dan duren die dagen NOG veel langer

Daarnet is Moyson hier een zwarte sportstourer komen afhalen, ondertussen hier proper gewassen... Heb het jobnummer wel niet kunnen bekijken, bezig met klanten. Maar denkelijk niet voor bij jullie, want was een Cosmo en dat stond niet in de carpolicy dacht ik he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Per Sempre Bekijk Berichten
        Leveringstermijnen mag je op dit moment nog altijd 5-6 maanden rekenen voor de sportstourer, al zie ik op bepaalde bestellingen wel dat ze uiteindelijk vroeger verwacht worden.

5 deurs gaat vrij vlot.

Je verbruik kan je live volgen in de cosmo, bij de Enjoy is de boordcomputer niet zo uitgebreid.
        Ok bedankt voor de info. Stomme vraag:

Ik zou het Gold pack nemen bij de Enjoy, waarin de DVD800 NAVI zit, en in de omschrijving daarvan staat "bevat Grafisch info display (UDC)". Ik zie dat die UDC ook een onderdeel van de boordcomputer is, wil dit dan zeggen dat ik mijn huidig verbruik kan zien?

Morgen kan ik eindelijk beginnen met het bestellen, na maanden ernaar uit te kijken

Meer info volgt ongetwijfeld...
        Last edited by ; 16/02/2011, 23:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bounceken Bekijk Berichten
          Ik heb zo'n interieur én exterieur!...Ik doe men best om er vanavond eens foto's van te nemen. Stuur me een PM om me er aan te herinneren aub!
          Sorry voor de onduidelijke foto's maar dan heb je toch al een klein idee!
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• IK HEB HEM!

De eerste indrukken zijn positief... Den 1.3 doet dat nog goe voor het gewicht... Het start/stop systeem werkt feilloos maar is wel wennen

Morgen post ik foto's en verdere gewaarwordingen

Comment

• super! Ben echt razend benieuwd naar de ervaringen met die 1.3, en dan van iemand die er ook geen strepentrekker van verwacht, maar een normale cruise-auto ;-)

Comment

IK HEB HEM!

De eerste indrukken zijn positief... Den 1.3 doet dat nog goe voor het gewicht... Het start/stop systeem werkt feilloos maar is wel wennen

proficiat

Comment

IK HEB HEM!

Super, eindelijk uw lange wachten ook beloond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Peef Bekijk Berichten
                    proficiat
                    thx

Awel, ik moet zeggen: DAS NEN AUTO! :-)

Voor zij die dit type voertuig aanzien voor wat hij bedoeld is, namelijk rustig rondtoeren zonder te scheuren over de weg, heb ik de volgende boodschap: 1.3cdti trekt nog meer dan voldoende... Ik zat gisteren rond half zes op de e17 tussen temse en destelbergen met druk verkeer rondom mij en als je wilt meevoegen in een andere rij in zen vijfde, dan doet hij dat. MAAR: je moet de auto juist gebruiken. De garage vertelde me 1 ding: als je wilt inhalen of doortrekken, moet je ALTIJD VOL gas geven en dan pas halveren of zo. Onze ECU's van de motoren (ook van de andere types) zijn zodanig geprogrammeerd dat ze een soort 'kickdown' hebben. Dit komt alleen vrij bij PLANCHEE PEDAL

Bij mij is dat dan niet zo dat ik in mijn zetel plak, maar geeft voldoende acceleratie om met het verkeer mee te gaan en voor je het weet rij je ook 140km/u.

Het start/stop systeem is effe wennen. Ik verschiet namelijk nog altijd als hij stil valt... Maar vanaf het moment dat ik de koppelingspedaal bedien, is de motor al gestart. Hij is rapper gestart dan dat ik in eerste schakel... En ik zen giene troage

Gelukkig houd de motor alles voor je in de gaten wanneer hij stopt, en dat is maar goed ook. Niettemin vergt het ook iets van jezelf... Als je aan een kruispunt komt, moet ik me bijvoorbeeld afleren om hem klaar in eerste te zetten en de koppeling in te houden. Dan blijft hij namelijk draaien en ga je voorbij aan dit 'ecologisch' systeem.

Wanneer doet dit wel lastig? Wel als hij net stilgevallen is of nog bezig is met stilvallen en dan direct pedaal induwen en om een herstart vraagt. Dan heb ik het gevoel dat het zo'n 2 seconden duurt voor je weg kunt rijden... De les die ik daaruit getrokken heb, niet induwen als hij nog niet volledig op 'auto stop' staat...

Qua interieur kan ik maar 1 ding zeggen: WAUW! Alles zit goed en gebruikt gemakkelijk...

Wat ik vannacht direct gaan testen ben zijn de AFL lichten. MAN MAN MAN, wat een plezierige accesoire is dit. Ben speciaal op de R4 tussen wondelgem en zelzate gaan rijden wegens weinig openbare verlichting om dit te zien. Dit is ongelooflijk! Standaard al een mooi lichtspel en schitterend om te zien dat die bochten telkens uitlverlicht of bijgelicht worden. Toen mijn vrouw hem gisterenavond effe testte, en ik zag hem komen in de wijk, dan spelen die lichten gewoon met de omgeving. En bij stoppen heel de omgeving extra verlicht, schitterend :-)

Allee, kga stoppe met stoefen en mijn autootje nog eens overlopen en landen op de schijf zetten zodat ik wat mp3 cd's kan erin stampen :-)

Tegen vanmiddag wel een fiere post in 'Mijn Duitse auto'

Comment

• Leuk om te horen dat je zo blij bent! proficiat en geniet van uw cruiserke!

Comment

thx

Awel, ik moet zeggen: DAS NEN AUTO! :-)

... Tegen vanmiddag wel een fiere post in 'Mijn Duitse auto'
                        Fantastisch om te horen! Dzu toch é, ik ga mij nog beklagen dat ik geen extra offerte heb aangevraagd met AFL. Nu ja een mens kan niet alles willen

Comment

• Ondertussen eens wat reclame maken voor de mijne:

Mag dus weg vanaf maart, de wagen is nog nooit ingeschreven geweest maar zal dus 15000 kilometer hebben (sinds december, ik woon aan de kust, werk in Aalst en Asse):

Astra Sportstourer Cosmo 1.7DTJ 110pk

Silver Lake
                          Lace Jet bekleding
                          Donker getinte achterramen
                          Laadvloerbescherming
                          18 inch multispaakvelgen
                          Ruimtebesparend reservewiel
                          Seat Pack 1 (bestuurder)
                          Parkpilot
                          Bluetooth
                          Radio DVD800 navigatie
                          Verlaagd sportchassis

Ik ga er geen te koop thread van maken, want we raken er hier sowieso wel vanaf, maar op een manier is het wel aantrekkelijk om zo'n wagen te kopen, deze is nog een 8% goedkoper dan de normale nettoprijs voor particulieren. Komt wel niet in aanmerking voor een recyclagepremie of overnamepremie op te geven.
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• aiaiai: eerste probleem ontdekt... Ik krijg mijn usb stick niet aan de praat... Heb zelfs al nen andere (kleinere) gekocht van 2gb en toch krijg ik hem niet weg...

Opnieuw geformateerd volgens uitleg boekje (fat32 max64kb/cluster) maar er gebeurt gewoon niets als ik hem in steek... Of moet ik hem een tijdje laten doen?

Er staat enkel muziek op in mappen per cd, zelfs de afbeeldingen en zo heb ik weggehaald... Wat doe ik nu verkeerd

1 ding stoort me eigenlijk wel: ik heb de elektrisch inklapbare spiegels als optie genomen en deze klappen niet in als ik de auto vergrendel. Moet dit manueel doen en dat is het toch niet... Zou dit mogelijk zijn langs een achterpoortje of zo?

Comment

Ondertussen eens wat reclame maken voor de mijne:

Mag dus weg vanaf maart, de wagen is nog nooit ingeschreven geweest maar zal dus 15000 kilometer hebben (sinds december, ik woon aan de kust, werk in Aalst en Asse)
                              Bij Van der Haegen in Aalst?

Comment

Bij Van der Haegen in Aalst?
                                Idd

Comment

Er staat enkel muziek op in mappen per cd, zelfs de afbeeldingen en zo heb ik weggehaald... Wat doe ik nu verkeerd

1 ding stoort me eigenlijk wel: ik heb de elektrisch inklapbare spiegels als optie genomen en deze klappen niet in als ik de auto vergrendel. Moet dit manueel doen en dat is het toch niet... Zou dit mogelijk zijn langs een achterpoortje of zo?
                                  Heb zelf niet de usb optie genomen, maar ik denk niet dat hij per map kan openen. Probeer is zonder die mappen, en zet er alles los in. De inklapbare spiegels zal je nog moeten aan zetten. Via het configuratie menu in de middenconsole. Zoals je ook moet doen voor bv. lichten aan bij ontgrendelen van de wagen. Zal ook per sleutel moeten worden ingesteld. Heb ik ondekt toen ik sleutels ni vond en de reserve sleutel wou gebruiken, al mijn instellingen stonden anders op die sleutel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door elanm100 Bekijk Berichten
                                    Heb zelf niet de usb optie genomen, maar ik denk niet dat hij per map kan openen. Probeer is zonder die mappen, en zet er alles los in. De inklapbare spiegels zal je nog moeten aan zetten. Via het configuratie menu in de middenconsole. Zoals je ook moet doen voor bv. lichten aan bij ontgrendelen van de wagen. Zal ook per sleutel moeten worden ingesteld. Heb ik ondekt toen ik sleutels ni vond en de reserve sleutel wou gebruiken, al mijn instellingen stonden anders op die sleutel.
                                    dat met den usb heb ik al vanalles geprobeerd ondertussen en niets lukt... zal morgen garage worden dus...

Die spiegels vind ik nergens terug in het menu. En kan u verzekeren dak er al enkele keren door geweest ben...

Comment

Idd
                                      Toch toevallig geen lid van AKV Bedesterd?, of is dat je collega?

Comment

Toch toevallig geen lid van AKV Bedesterd?, of is dat je collega?

Das mijn collega... hij ziet er al hevig naar uit.

Comment

dat met den usb heb ik al vanalles geprobeerd ondertussen en niets lukt... zal morgen garage worden dus...

Die spiegels vind ik nergens terug in het menu. En kan u verzekeren dak er al enkele keren door geweest ben...
                                          Heb ook nen usb stick en werkt perfect... muziek in de root van de usb gezet en werkt en zelfs met mapkes werkt het ook... Stick van 8 GB van Kingston en gewoon geformateerd in Windows 7...

Zoals je zegt ies naar de garage gaan en uw stick meenemen hé, in een andere auto proberen, werkt m daar wel dan is mss uw usb nie goe aangesloten in den auto...

Die spiegels klappen bij mij ook nie in... da zou normaal zijn... geloof op nen insiginia dat da ook is behalve as ge de lederen ergonomische zetels hebt... Had persoonlijk ook gedacht dat die automatisch zouden inklappen bij afsluiten van de auto maar in de handleiding staat ook nergens in dat dit automatisch gebeurd...

Comment

Working...
                                          X