Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Astra J

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

@ steben

ieder zijn mening en je mag best vinden dat de insignia iets star trek achtigs heeft...maar blijkbaar vinden de mensen dat wel oké...dat bewijzen de verkoopcijfers..die zijn fenomenaal.
    over de astra kan je nog niet veel zeggen,daarvoor is het allemaal nog te vaag en te vroeg.
    ik zeg maar 1 ding..zet u in het interieur van de insignia en daarna in een vw passat of zelfs in een mercedes of bmw..laat de embleempjes weg en oordeel objectief..ik weet welk ik het mooiste vind.
    als ze met de astra de richting van de insignia opgaan komt dat dik in orde..ben zeer benieuwd naar de 3-deurs versie!

Comment

Redelijk saai, zes maanden na de introductie zal de markt deze wagen daarom weeral dumpen zoals met alle voorgaande Astra's en Kadetts.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
        Het is onthutsend hoe hysterisch er reacties blijven komen vanuit Beierse hoofden. Opel kan toch helemaal niet verweten worden een premium merk te willen worden zeg.
        Mercedes kunnen ze net niet aan blijkbaar. Maar al de rest moet op de brandstapel.
        Ik heb het al gezegd: het enige dat verandert is de capitulatie van BMW en Mercedes voor de euronorm.
        Dat premium-gedoe is pure marketing, nu wil plots ieder automerk premium zijn, alsof al de rest van Lada-gehalte zou zijn. Het zou alleen maar een spijtige zaak zijn moest Opel haar tarieven opkrikken naar premium-normen.

Comment

Comment

bron : carscoop, autoweek.nl
            Last edited by ; 13/05/2009, 00:12.

Comment

Ik weet het toch allemaal niet hoor Het is altijd dat volkse karakter geweest dat ik de max vond, en dat is er nu helemaal uit
              Pas op, tis een mooie wagen hé!, maar géén echte Opel meer in mijn ogen Met al dat gedoe rond 'premium' willen worden, vergeten ze hun echte roots
              www.opelklassiek.be

Comment

Snoet is wel geslaagd, kont weet ik niet echt wat ik ervan vinden moet.
                www.opelklassiek.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                  Eindelijk Toch ene die het door heeft...

Ik zag het ook direct
                  www.opelklassiek.be

Comment

Ik vind de kony just het knapst Maar vooral van de break verwacht ik veel, baby Insignia

Comment

Afgaande op de scoops, gaat de break idd, weeral de mooiere variant zijn.
                      Bij H vind ik dat ook zo.
                      www.opelklassiek.be

Comment

[FONT='Arial','sans-serif']Vannacht om 00:01 uur verviel het embargo op de allereerste foto’s van de nieuwe Astra. Die foto’s en nog veel meer zijn te bekijken in de Nieuwe Astra Minisite.

Dit kreeg ik vanmorgend in de opel newsletter te lezen :-) hij ziet er fantastisch uit.[/FONT]
                        opel vectra gts 1.9 cdti 150pk aut. Opc perf. line '08
                        opel astra 1.6i 5drs enjoy '05

Comment

inderdaad heb het net ook op de Opel site gezien...
                          Krijg alleen de mini site niet open op het werk straks thuis nog eens proberen...

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ontzettend mooi!!! hmmmz gaat nog moeilijke keuze worden volgend jaar om de huidige Astra GTC te vervangen

Comment

Veelbelovend!
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                    nieuw bureaubladachtergrond !!!!!

Comment

Officieel onthuld: de nieuwe Opel Astra.

Woensdag 13 mei 2009. “Het kan niet lang meer duren!”, repten we gisteren nog. En inderdaad, enkele uren later maakt Opel de nieuwe Astra officieel. Begin september tijdens de IAA kan het wereldpubliek voor het eerst kennismaken met Opel’s belangrijkste model. Eind dit jaar arriveert ‘ie bij de dealers.

Opel heeft serieus werk gemaakt van de fonkelnieuwe Astra. Mooie vloeiende lijnen maken de hatchback tot een dynamische verschijning. Duidelijk is Opel’s huidige designtaal met het vleugelmotief en de karakterlijn in de flanken zichtbaar. Designeigenschappen die met de Insignia werden ingezet en nu het huidige familiegezicht van Opel tekenen. Het sterke ‘cab-forward’-design (de steile voorruit en de aflopende daklijn) moeten de Astra meer uitstraling geven. En Opel is daar inderdaad in geslaagd, want de nieuwe generatie mag er zeker zijn. Ook in het interieur komen het vleugelmotief en de karakterlijn terug. Helaas heeft Opel hier geen officiële foto’s van vrijgegeven, maar bewonderen kunnen we het met enige fantasie al wel. Duidelijk heeft de Insignia ook hier een voorbeeldfunctie gehad.

Mechatronisch chassis
                                      Met een lengte van 4,42 meter is de nieuwe generatie iets langer dan zijn voorganger. De wielbasis is met 71 mm gegroeid. Opel belooft dan ook dat er zowel voor- als achterin meer ruimte en comfort voor handen is. Verder beschikt de Astra over enkele comfort- en veiligheidselementen die nieuw zijn in de compacte klasse. Zo is er het mechatronisch chassis, die de wendbaarheid en stabiliteit aanzienlijk verbetert zonder concessies te doen op het comfort. Het chassis kan optioneel worden gecombineerd met Opel´s elektronische ‘FlexRide’, die de bestuurder de keuze tussen drie rijstanden (standaard, Sport en Tour) biedt. Bovendien past het systeem zich continu aan de rijstijl en -omstandigheden aan.

Bijzondere verlichting
                                      Het debuteert reeds in de Insignia en straks is Advanced Forward Lighting met bi-xenonkoplampen ook verkrijgbaar op de nieuwe Astra. Deze verlichtingstechniek past de intensiteit en het bereik van de lichtbundel automatisch aan de actuele weg- en rijsituatie aan. Andere noviteiten zijn het zogenoemde ‘Opel Eye’, een camerasysteem dat verkeersborden herkent en speciale ergonomische voorstoelen die de Insignia ook bevat.

Motorengamma
                                      Wanneer de Astra eind dit jaar in de showrooms belandt zal deze in eerste instantie leverbaar zijn met acht motoren: vier benzinemotoren en een gelijk aantal diesels. Aan de basis van het benzinegamma staat de ongeblazen 1.4 liter met 100 pk, gevolgd door de 1.4 Turbo met 140 pk. Deze motor vervangt de huidige 1.8 liter. Een 1.6 Turbo met 180 pk zal voorlopig het benzinegamma aanvoeren tot de komst van de OPC (240 pk). De vier beschikbare diesels bevatten allen common-rail techniek en variëren in cilinderinhoud van 1,3 tot 2,0 liter met vermogens tussen 95 pk en 160 pk. Een extra zuinige en schone Astra ecoFLEX kunnen we ook verwachten. Regulier zal de aandrijving op de voorwielen plaatsvinden en vierwielaandrijving zal optioneel in de prijslijsten worden opgenomen.

Video Astra
                                      Last edited by Jocar; 13/05/2009, 18:39.

Comment

Zéér knappe auto Opel is sinds de Insignia zeer goed bezig (qua design )

Comment

• ziet er goed uit, blij dat ze bij Opel van hun hoekige vormen aan het afstappen zijn.
                                          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

Working...
                                          X