Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad, die ziet er goed uit.
Opel is goed bezig, dat zo maar voort doen!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Die impressie van de break vind ik prachtig. Den achterkant heeft zo niet dat 'bolle' van de Insignia ST want daar ben ik toch niet zo'n fan van eigenlijk.
Das Fazit von AUTO BILD-Redakteur Wolfgang König: "Ein Astra, gleich welcher, ließ mich bisher kalt. Unter null, wenn ich ehrlich bin. Aber beim Anblick des Neuen wird es mir warm unterm Kragen. Ja, wirklich – das Auto stimmt, und zwar von vorn bis hinten. Mehr noch als der Insignia. Nicht überstylt, aber auch nicht langweilig, stattdessen frisch und gut proportioniert. Daneben wirkt der Golf bereits leicht angestaubt. So viel steht fest: Für Opel ist der Astra das perfekte Auto für einen neuen Anfang."
De nieuwe Astra is een heel knappe auto! Mooie designdetails, lekker stoer ontwerp.. goed gedaan Opel!
NB: 'k Vind het nog altijd erg jammer dat VW ervoor gekozen heeft om de Golf V te recycleren tot Golf VI; zo naast de nieuwe Astra ziet ie er alweer verouderd uit.
De nieuwe Astra is een heel knappe auto! Mooie designdetails, lekker stoer ontwerp.. goed gedaan Opel!
NB: 'k Vind het nog altijd erg jammer dat VW ervoor gekozen heeft om de Golf V te recycleren tot Golf VI; zo naast de nieuwe Astra ziet ie er alweer verouderd uit.
Valt wel mee.
De neus van de Golf vind ik dan weer véél mooier en veel krachtiger dan die van de Astra. Vooral de lampen hebben een zuivere gestroomlijnde vorm en ook de brede gril kan me veel meer bekoren dan het eerder banale en gefragmenteerde front van de Astra, vooral door die afgezaagde chromen horizontale regel aan weerszijden van het Opel logo.
De achterzijde, en dan vooral het hoge raam van de achterdeuren vind ik minder geslaagd bij de Golf. Dat had inderdaad wat dynamischer gekund. Het is wel 'zeer praktische' vormgeving en dat heeft ook zijn voordelen.
het eerder banale en gefragmenteerde front van de Astra, vooral door die afgezaagde chromen horizontale regel aan weerszijden van het Opel logo.
Als je bedoeld met afgezaagd dat het altijd hetzelfde is , ewel dan mag je de Golf in zijn GEHEEL afgezaagd noemen volgens mij ,want hij heeft al jaaaaaaren dezelfde look
Comment