Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik mag tegen februari 2010 een nieuwe leasewagen kiezen (momenteel rijd ik al 1 jaar in een C3 uit de pool, met de nodige problemen). Nu is zopas onze car policy veranderd en mag je enkel nog maar kiezen uit Opel en VW. Welke zouden jullie nemen...de Opel Astra of VW Golf?
Ik mag tegen februari 2010 een nieuwe leasewagen kiezen (momenteel rijd ik al 1 jaar in een C3 uit de pool, met de nodige problemen). Nu is zopas onze car policy veranderd en mag je enkel nog maar kiezen uit Opel en VW. Welke zouden jullie nemen...de Opel Astra of VW Golf?
Donderdag 20 augustus 2009. Net als de Opel Corsa en Antara wordt de nieuwe Astra leverbaar met het FlexFix draagsysteem. Het innovatieve systeem maakt het mogelijk om de fietsendrager te integreren in de achterbumper. Fietsen vervoeren wordt zo wel heel gemakkelijk.
Volledig geïntegreerd systeem, onzichtbaar wanneer deze niet wordt gebruikt
Eenvoudige bediening en lage positie voor gemakkelijk op- en afladen
Het FlexFix draagsysteem is als een lade in de achterbumper geïntegreerd. Simpelweg trekken aan de hendel bij de rand van het kofferdeksel en het systeem schuift uit de bumper. Speciale hulpstukken of gereedschappen zijn niet nodig. Wanneer het FlexFix draagsysteem niet wordt gebruikt, kan deze gewoon worden teruggeduwd waarbij het vrijwel onzichtbaar in de achterbumper verdwijnt. Het FlexFix draagsysteem, dat ook van extra achterlichten is voorzien, is geschikt voor maximaal twee fietsen met wielmaten van 18 tot 28 inch. Het maximale draagvermogen is 40 kg, of twee fietsen met elk een gewicht tot 20 kg. Voor optimale veiligheid klinkt er een geluidsignaal als de auto in de achteruitversnelling wordt gezet.
Handig voor forensen
De toepassing van het FlexFix systeem is niet alleen handig voor diegene die er in zijn vrije tijd graag met de fiets op uit trekt. FlexFix is ook een slimme gadget voor forensen die hun auto liever buiten het stadscentrum parkeren en vervolgens met de fiets naar het werk rijden.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
De nieuwe Opel Astra staat nog niet in de showrooms, maar huistuner Irmscher kreeg alvast de gelegenheid om een fijne opvoerset te ontwikkelen. De Duitsers hebben zich behoorlijk ingehouden.
De tuner heeft zich voorlopig alleen even op de uiterlijkheden gericht. We noteren een spoilerlip vòòr, een inzet in de grille, Irmscher-striping en sideskirts. Aan de achterkant van de auto valt het speciale uitlaatsysteem met vier eindpijpen op. Irmscher monteert standaard 18-inch lichtmetaal, maar tegen een meerprijs kan de klant ook exemplaren met een diameter van maar liefst 20 inch op z’n Astra krijgen.
Binnenin laat Irmscher zich ook niet onbetuigd. De Duitsers verwennen de inzittenden met speciaal leder, roestvrijstalen instaplijsten en aluminium pedalen. Irmscher onthult z’n Astra op de IAA in Frankfurt. Als de auto eind dit jaar in de showroom staat, is het ook mogelijk om de onderdelen bij de Irmscher-specialist te bestellen. Prijzen zijn nog niet bekend.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Die uitlaten trekken op niks. Gewoon 2 ovale is genoeg
Vind ik ook, verder ziet het er wel goed uit.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
't Is gestopt bij de G en het ziet er naar uit dat het nog zo'n tijdje gaat blijven.
Ik vond de G net wat minder, precies of ze toen wouden terug keren naar de Kadett E.
Als je een niet Opel kenner de Astra's op een rijtje zou laten zetten van oud naar jong, die zou na de Kadett E de Astra G plaatsen, dan pas de F en dan de H.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Als je een niet Opel kenner de Astra's op een rijtje zou laten zetten van oud naar jong, die zou na de Kadett E de Astra G plaatsen, dan pas de F en dan de H.
???
Ik heb het thans al meermaals meegemaakt zunne!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
???
Ik heb het thans al meermaals meegemaakt zunne!
Ik vind het gewoonweg een rare gedachtenkronkel. Of je nu iets van auto's afweet of niet doet hier niet terzake. Een G ziet er op alle vlak toch 100.000 keren de nieuwere uit t.o.v. een F.
Ik weet nog goed toen de G in '98 uitkwam. Mijn broer kreeg toen z'n eerste G als bedrijfswagen. Ik reed toen nog met m'n F rond. Mag jij raden welke wagen ik toen ambieerde?
Mss heb ik iets met het model? Dat zou kunnen... maar dat ik daarmee oogkleppen gekregen heb durf ik toch wel te zeggen van nee.
Nu meer dan 10 jaar later vind is een G nog altijd een nieuwe wagen in mijn ogen. Vraag het maar aan Opelfreak, die heeft exact dezelfde gedachte
Ik vind het gewoonweg een rare gedachtenkronkel. Of je nu iets van auto's afweet of niet doet hier niet terzake. Een G ziet er op alle vlak toch 100.000 keren de nieuwere uit t.o.v. een F.
Ik weet nog goed toen de G in '98 uitkwam. Mijn broer kreeg toen z'n eerste G als bedrijfswagen. Ik reed toen nog met m'n F rond. Mag jij raden welke wagen ik toen ambieerde?
Mss heb ik iets met het model? Dat zou kunnen... maar dat ik daarmee oogkleppen gekregen heb durf ik toch wel te zeggen van nee.
Nu meer dan 10 jaar later vind is een G nog altijd een nieuwe wagen in mijn ogen. Vraag het maar aan Opelfreak, die heeft exact dezelfde gedachte
Dat zal wel, als ge die G mooier vond + gij weet dat die nieuwer is, maar d'r zijn echt mensen die dat niet weten.
En als je de lijn van de wagen bekijkt kan ik dat ergens ook wel geloven.
De G heeft het hoekige zoals de Kadett E, de F heeft rondere vormen en de H en de Nieuwe I hebben ook die rondere vormen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment